miodek666

Comment

no po dlugim czasie scierania sie zakonczylam oto ten obrazeczek...jest nie teges wiem ale ot narazie probowka

(Edytowane poniedziałek 14:26, 27 luty 2006)

Info

Ownermiodek666
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size450x450
Added16:45, 26 Feb 2006
Modified16:13, 27 Feb 2006
Time summary2h 23m 48s
Version1/1
StatusFinished
(16:13, 27 Feb 2006)

Options

Versions

to bedzie wenecja by miodek666
v1 by miodek666
16:45, 26 Feb 2006
2h 23m 48s
View version history

Stats

Views1 551
Comments33
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

to bedzie wenecja by miodek666

Next by miodek666Previous by miodek666
to bedzie wenecja by miodek666 - 16:45, 26 Feb 2006

Comments

Karamula

Karamula

miodku - jestem pełna podziwu :)
#1 Karamula - 17:17, 26 Feb 2006
qubicka

qubicka

no i nieźle Ci idzie- może architektura to jest to?
#2 qubicka - 17:20, 26 Feb 2006
miodek666

miodek666

boje sie architektury...chociaz...czasami se lubie malowac schematy domkow xD
#3 miodek666 - 17:24, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

Miodku - podoba mi się :)
#4 Karamula - 18:31, 26 Feb 2006
miodek666

miodek666

kiedys sie wbije wyzej!
#5 miodek666 - 18:38, 26 Feb 2006
qubicka

qubicka

jak to zrobisz dobrze to na pewno!
#6 qubicka - 18:48, 26 Feb 2006
olgia

olgia

bardzo fajne, rysowane ze zdjęcia? trzymam kciuki za to, ze wyjdzie świetnie :)
#7 olgia - 18:56, 26 Feb 2006
miodek666

miodek666

olgia> no ze zdjęcia :D jakies wygrzebalam z szuflady podczas poządkow :)
#8 miodek666 - 19:09, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

:( minus za to, że ze zdjęcia.
#9 Karamula - 19:19, 26 Feb 2006
miodek666

miodek666

za glupia jestem zeby sama takie zeczy wymyslac xD
#10 miodek666 - 19:20, 26 Feb 2006
Akasha

Akasha

Mimo wszystko widze postep :}
na plus !
#11 Akasha - 19:33, 26 Feb 2006
Arrlies

Arrlies

raczej plus za to, ze stara sie rysowac ze zdjecia...

#12 Arrlies - 19:34, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

Ale to nie jej pomysł, a według mnie to też się liczy, bo przeciez przerysować jest łatwiej, niż coś samemu wymyśleć. Poza tym, to wykorzystanie czyjegoś pomysłu na zdjęcie.

Widzę dobre wykonanie. Wciąż mi się podoba.
#13 Karamula - 19:56, 26 Feb 2006
qubicka

qubicka

Dla mnie też na plus i to duży. A kiedy i jak miałaby pojechać do Wenecji? Zrobienie dobrego rysunku to sztuka, bez względu na to czy ze zdjęcia. A czy wielcy malarze tworzyli z głowy? Zazwyczaj im ktoś pozował- a zdjęcie jest w pewnym sensie ekwiwalentem modela.
#14 qubicka - 20:36, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

Wielcy artyści zapamiętywali i tworzyli z głowy.. jakby miodek zobaczyła i teraz odtwarzała to ok, a to jest ściągnięte na żywca. A budynki to nie to samo co modele. Dla mnie to wciąż plagiat, udany czy nie. Choć podejrzewam, że wyjdzie ślicznie.
#15 Karamula - 20:43, 26 Feb 2006
qubicka

qubicka

Jeśli zapamiętywali to skąd wzięły sie te wszystkie romanse między malarzami i ich muzami XD. A co do plagiatu to nieco mylisz pojęcia. Ale spoko, rozumiem, że to twoje zdanie.
#16 qubicka - 20:50, 26 Feb 2006
swanflea

swanflea

jezeli chodzi o architekture, to rzadko kiedy rysuje sie z glowy, zeby narysowac naprawde dobrze...
#17 swanflea - 20:58, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

"Budynki to nie to samo co modele" :)
A z resztą po co ja się w ogóle odzywam? Nie lubię po prostu, jak praca nie jest do końca własna tyle. End of story.
#18 Karamula - 21:04, 26 Feb 2006
ithil

ithil

O_o Plagiat? Co Ty opowiadasz? Artyści często się posługują zdjęciami - sztuką jest nie tylko rysowanie czegoś z głowy, ale i przetworzenie rzeczy już istniejących.
Byli artyści, którzy malowali "z głowy", ale i kupa takich, którzy pieczołowicie ustawiali wszystkie dekoracje i modeli - co więcej - korzystali z siatek, żeby dokładniej uchwycić proporcje.
Zgadzam się, że obrazka przerysowanego ze zdjęcia miodek nie mogłaby wystawić publicznie, jeśli autor owego miałby coś przeciwko (niektórzy wręcz zachęcają do korzystania z ich fotek - patrz deviantART, dział "Stock Photos"). Ale tu jest to przecież próba, ćwiczenie i absolutnie nie ma w tym nic złego. Nie rozumiem Twojego oburzenia - każdy wybiera taki sposób realizowania się w sztuce, jaki mu najbardziej odpowiada. Ty wolisz abstrakcję, miodek- realizm. Proste.
#19 ithil - 21:47, 26 Feb 2006
Karamula

Karamula

Hmm "po prostu nie lubię jak prace nie są do końca własne" - stąd wynika moje oburzenie.
#20 Karamula - 22:03, 26 Feb 2006
ithil

ithil

Ale to JEST jej własna praca - nikt tego za nią nie narysował.
A korzystanie z referencji jest sprawą jak najbardziej oczywistą przy tworzeniu realistycznych rysunków i co najwyżej możesz tu powiedzieć, że po prostu nie lubisz realizmu. Bo niczego innego tu zarzucić nie można.
#21 ithil - 22:37, 26 Feb 2006
miodek666

miodek666

czyli ze praca jest nie teges...ehh skoncze ją i zobacze co potem zrobie
#22 miodek666 - 14:00, 27 Feb 2006
Ivy

Ivy

Zgadzam sie z ithil- ja tu plagiatu nie widzę, malowanie architektury ze zdjęcia to całkiem normalna sprawa ;)

Miodek- dopracuj detale i wodę i daj na level :)
#23 Ivy - 15:01, 27 Feb 2006
Arrlies

Arrlies

zdjecie czy nie, tego nie wymyslila...
Karamula-> jakby mieszkala w Krakowie i poszla narysowac Sukiennice(przyklad), to dla Ciebie bylby tez plagiat, bo budynek zaprojektowal architekt?

*Ladnie wyszlo :)

(Edytowane poniedziałek 15:05, 27 luty 2006)
#24 Arrlies - 15:02, 27 Feb 2006
Karamula

Karamula

Nigdy nie powiedziałam, że nie lubię realizmu, nie wiem skąd ten wniosek. Może nie lubię tworzyć realistycznych prac. Ale do realizmu samego w sobie nic nie mam. Według mnie jednak nie własna, bo taki obraz (jako coś co przyjmuje oko) już istnieje, z takim samym światłem i nastrojem itp.:]

Praca jest jak najbardziej teges, o ile dobrze pocieniujesz.
#25 Karamula - 15:03, 27 Feb 2006
MoRpHiNe

MoRpHiNe

MIODEK666 !!! PRACA JEST BARDZO BARDZO BARDZO TEGES!!! TWORZ DALEJ ZE ZDJĘĆ BO WŁAŚNIE TAK SIĘ NAJLEPIEJ NAUCZYSZ!!! ZACZYNA SIĘ W KOŃCU OD PODSTAW...JESZCZE POWALISZ TUTAJ NIEKTÓRYCH... ( I NIE POWIEM KTÓRYCH, BO POSYPIĄ SIĘ KOMENTY-SAD TRUE!!!)
#26 MoRpHiNe - 16:46, 27 Feb 2006
Karamula

Karamula

Ja wiem, że Miodek jest zdolna. Wiemy to z poprzednich prac i wierzę, że i ta będzie dobra, a nawet lepsza. Jeżeli o mnie Ci chodziło :/
#27 Karamula - 17:45, 27 Feb 2006
cutewolfie

cutewolfie

[Miodek jest zdolna.. praca jak najbardziej teges^^.. a Kara ma prawo chyba wyrazić własną opinie, ne?^^ ..]

Ale o czym to ja.. Wenecja!!! eekk! miasto wampirów! <love>
#28 cutewolfie - 17:57, 27 Feb 2006
Karamula

Karamula

Dziękuję bardzo. Ale tutaj prace są pokazywane publicznie, a w szkole raczej nie.
#29 Karamula - 19:50, 27 Feb 2006
miodek666

miodek666

tooo...moze ja to jednakowosciowo wykasuje...niel ubie jak moje prace sa powodem klutni
#30 miodek666 - 20:16, 27 Feb 2006
Karamula

Karamula

Jak wy wszystko przekręcacie..., czy ja mówię o plenerach, tego się nie czepiam! Nie wiem jak masz w budzie, ale chyba tu jest większa dostępnośc prac niż w szkole.

miodku - przepraszam, nie kasuj.
#31 Karamula - 20:47, 27 Feb 2006
atera

atera

Hmm.. Ten kanal wyglada jak zapiaszczona drozka, na ktorej gondole wygrzewaja sie w sloncu :P
A tak poza tym, to rysowanie architektury jest dosc trudne ze zdjecia, moze nawet trudniejsze niz z natury, bo zamiast konstruowac perspektywe i bryly odwzorowujesz plaski obraz i tak troche podejrzanie przez to to wyglada, a perspektywy brak.
Ale od czegos trzeba zaczac:) Rysuj rysuj:)
#32 atera - 21:41, 27 Feb 2006
Netsah

Netsah

rysowanie architektury ze zdjecia jest o tyle latwiejsze ze ma sie podane rozwiazanie gmatwaniny w perspektywie jak na talerzu..ale cwicz;] powinno sie oplacic( mi juz nic nie pomoze.)
#33 Netsah - 22:20, 1 Mar 2006