julacharlottkaDizzyFreshiaGokinkaJogisKArolCIALacrimapolka_GryfprawdaRaishiRelenaXXSanrasweet_writer

Info

Ownerjula
Coownerscharlottka, Dizzy, Freshia, Gokinka, Jogis, KArolCIA, Lacrima, polka_Gryf, prawda, Raishi, RelenaXX, Sanra, sweet_writer
BoardTira
ProgramShi Painter
Size500x500
Added13:25, 25 Jul 2007
Modified11:16, 27 Aug 2007
Time summary11h 3m 30s
Version35/37
StatusFinished
(11:16, 27 Aug 2007)

Options

Versions

"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula
v31 by KArolCIA
18:48, 1 Aug 2007
1m 32s
"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula
v32 by RelenaXX
01:13, 2 Aug 2007
43m 16s
"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula
v33 by polka_Gryf
11:52, 8 Aug 2007
56m 25s
"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula
v34 by charlottka
01:13, 12 Aug 2007
26m 47s
"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula
v35 by jula
17:30, 14 Aug 2007
8m 26s
View version history

Stats

Views2 746
Comments115
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula

Next by julaPrevious by jula
"W świecie postaci prawdziwych i wymyślonych" by jula - 13:25, 25 Jul 2007

Temat: Osoby i postacie (prawdziwe i wymyślone) np. wróżki, elfy, stworki,mona lisa, itp. ale "ludziopodobni" lub prawdziwi, normalni ludzie ;) xD rozumiecie ocb ?? :D -_-

.

1. Zgłasza się do jutra 26 lipca , ze względu na to iż ja wyjeżdząm 27 lipca.
2. Rysujecie wg. dowolnej kolejności.
3. Nie rysujecie po liniach, które oddzielają prace !
4. Praca bd uważana za skończoną kiedy przyjadę 13.08.07r. i domaluje swoją :D.
5.Nie kopiujcie pomysłów innych.
6.Osoba która nic nie namaluje mimo, że się zgłosiła popsóje prace innym i niestety collab bedzie nieładny. :(
7.Treś rysunków nie może być +18 (erotyczna)


_______________________________________________

Ja wypadam na 2,5 tygodnia do 13.08.07 :]
prace i regulaminu pilnuje moja kochana znajoma z virtuala ;)

Comments

KArolCIA

KArolCIA

Na czym miałby on polegać? Podaj więcej konkretów.
#1 KArolCIA - 13:37, 25 Jul 2007
Dizzy

Dizzy

ja chętne, chociaz obawiam się, że i z tego nic nie wyjdzie. Tak samo jak z tym moim ;/
#2 Dizzy - 13:46, 25 Jul 2007
Lacrima

Lacrima

A jest jakiś 'temat' ? ;D
#3 Lacrima - 14:01, 25 Jul 2007
KArolCIA

KArolCIA

To masz już trzech potencjalnych chętnych, ale podaj temat i wyjaśnij na czym miałby polegać ten duży collab.
#4 KArolCIA - 14:19, 25 Jul 2007 - Last changed: 14:31, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

potencjalnych? Ja teeeeeesz!!!
#5 sweet_writer - 14:23, 25 Jul 2007
Jogis

Jogis

podaj temat! podaj temat! :)))))))))))) to się zobaczy
#6 Jogis - 14:45, 25 Jul 2007 - Last changed: 14:46, 25 Jul 2007
Lacrima

Lacrima

każdy temat będzie dobry tylko błagam nie znów zwierzęta..już były o zwierzętach ;) ...e tam będzie jaki będzie a ja się zgłaszać (jeśli mogę) *-* mogę mogę? *v*
#7 Lacrima - 14:53, 25 Jul 2007
Sanra

Sanra

JA też chętnie wezmę udział wt ym collabie jeśli można :D
#8 Sanra - 15:01, 25 Jul 2007
Raishi

Raishi

wymyslone postacie?? to ja chce!! (ciągnie magdalene i wrzuca w wydzielone okienko) m m m oge?
#9 Raishi - 15:36, 25 Jul 2007
Raishi

Raishi

to jak wrocisz to zobaczysz :D:D w sensie jak narysuje :D
#10 Raishi - 15:49, 25 Jul 2007 - Last changed: 15:49, 25 Jul 2007
KArolCIA

KArolCIA

Temat fajny :)) Masz mój udział na 100%
#11 KArolCIA - 15:55, 25 Jul 2007
Gokinka

Gokinka

jest wolne jedno miejsce ? :D
#12 Gokinka - 16:02, 25 Jul 2007
charlottka

charlottka

Ja też chciałabym się zapisać ;)
#13 charlottka - 16:06, 25 Jul 2007
Jogis

Jogis

jest moja zgoda!!!:) :) jest
#14 Jogis - 16:15, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

mona lisy ;) podoba mi się ;)
#15 sweet_writer - 18:22, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

a mnie nikt nie dooodaaał *płace*

a jak już dodał to baardzo dziękuję *powoli się uśmiecha*
#16 sweet_writer - 19:54, 25 Jul 2007
jula

jula

dodałam ;]
#17 jula - 20:18, 25 Jul 2007
Freshia

Freshia

kurcaki ja bym się mogła zgłosić, ale znając życie mogę nic nie narysować, prze brak weny, która chyba jest na wakacjach gdziesśś daleko xP i nie wiem kiedy do mnie wróci ;(
#18 Freshia - 21:05, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

a mnie ciągle nieee maaa
#19 sweet_writer - 21:44, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

KOMPLEKSYYYY!!!!!! *zabija Freshię, po czym budzi ją z grobu*
#20 sweet_writer - 21:49, 25 Jul 2007
Freshia

Freshia

tak kompleksy, jak byłam u psychologa na testach na inteligencję, to mi powiedziała, że jestem zakompleksiona... no ale ktoś musi mieć kompleksy, żeby ktoś ich mógł nie mieć xP innego wytłumaczenia nie mam
#21 Freshia - 21:59, 25 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

ja ci powiem jedno - zawsze może być gorzej ...
A co ja się tak solę na temat kompleksów jak sama patrzę w lustro i stwierdzam że mam tyłek jak hipopotam?! I cały czas piszę że nie umiem rysować?
#22 sweet_writer - 22:01, 25 Jul 2007
Freshia

Freshia

ja tam takich większych kłopotów z tyłkiem nie mam, już nawet nie o wygląd chodzi... sama nie wiem o co... ze nie umiem rysować, to już swoją drogą, nie wiem po co sie chce wybierac na te ASP, skoro i tak takiego beztalencia jak ja nie przyjma xP
#23 Freshia - 22:27, 25 Jul 2007
Sanra

Sanra

Dziękuję bardzo
Postaram się nie zepsuć xD
#24 Sanra - 08:00, 26 Jul 2007
prawda

prawda

mogę też?
mimo, że po czasie;D.
#25 prawda - 10:37, 26 Jul 2007 - Last changed: 10:38, 26 Jul 2007
prawda

prawda

dzięki:*.
#26 prawda - 11:06, 26 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

i znowu mi się dostało w rogu xD jak ja lubię rooogi!!
#27 sweet_writer - 12:02, 26 Jul 2007
RelenaXX

RelenaXX

Ja też chciałabym się zapisać ;) macie juz komplet ludzi?
#28 RelenaXX - 12:05, 26 Jul 2007
jula

jula

nie, ale moge cie dodac :]
#29 jula - 12:26, 26 Jul 2007
jula

jula

hehe .. ;] :D no i masz róg xD
#30 jula - 12:27, 26 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

już możnaaa?
#31 sweet_writer - 12:44, 26 Jul 2007
VineSaw

VineSaw

me tez ma chciec.
mogu me? ;]
#32 VineSaw - 12:55, 26 Jul 2007
jula

jula

yes, tak zapisuje cie ... :D
#33 jula - 13:00, 26 Jul 2007
VineSaw

VineSaw

uhuhu kcem po lewej na dołu
#34 VineSaw - 13:01, 26 Jul 2007
jula

jula

ok
#35 jula - 13:02, 26 Jul 2007
RelenaXX

RelenaXX

to dodaj mnie
#36 RelenaXX - 13:03, 26 Jul 2007
RelenaXX

RelenaXX

kto teraz rysuje?
#37 RelenaXX - 13:04, 26 Jul 2007
jula

jula

obojetnie .. nei ma w regulaminie ...
#38 jula - 13:04, 26 Jul 2007
jula

jula

jestes ralena dodana
#39 jula - 13:05, 26 Jul 2007
KArolCIA

KArolCIA

--------!!!!!!!!!!WAŻNE!!!!!!!!!!!!--------
Ustalmy kolejność rysowania. Kto chce pierwszy?
#40 KArolCIA - 13:26, 26 Jul 2007
Freshia

Freshia

osz Ty xP wklepałaś mnie spruciulo heheale dobrze bo już nabrałam chęci jak zobaczyłam temat xD jakby były zwierzęta to byłoby gorzej xP
#41 Freshia - 13:54, 26 Jul 2007
Freshia

Freshia

nie chcę być jakaś chamska czy cuś, ale spójrz w regulaminie na 2pkt.
Czy kolejność jest naprawdę taka konieczna?
#42 Freshia - 13:57, 26 Jul 2007
KArolCIA

KArolCIA

Jakaś kolejność raczej musi być: "kolejność dowolna". Może się mylę, bo jeszcze do tej pory nie robiłam collabu na oekaki, ale chyba nie byłoby wskazane, aby dwie osoby w tym samym czasie retuszowały pracę, bo która wersja ukazałaby się po uploadowaniu?
#43 KArolCIA - 14:06, 26 Jul 2007
Freshia

Freshia

też prawda, no jak chcesz... tylko żeby potem ta kolejność była przestrzegana ;] mogłabyś czuwać nad kolejką, jeśli by takowa już była?
#44 Freshia - 14:13, 26 Jul 2007
Raishi

Raishi

mam trochę czasu wiec jesli nikomu by nie przeszkadzało, mogłabym teraz cosik namaziac??
#45 Raishi - 14:16, 26 Jul 2007
RelenaXX

RelenaXX

prosze
#46 RelenaXX - 14:26, 26 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

może być alfabetycznie
#47 sweet_writer - 14:37, 26 Jul 2007
Raishi

Raishi

oż....widze ze mi sie praca razem z Dizzy nałozyła....moge zrobic jescze raz O________________________o
#48 Raishi - 14:50, 26 Jul 2007
Rzuud

Rzuud

KAKASZSZSZ...!
#49 Rzuud - 15:21, 26 Jul 2007
Raishi

Raishi

eh..juz jest ok ^_^
#50 Raishi - 15:23, 26 Jul 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

szkoda, że dopiero teraz to zauważyłam, bo chętnie bym namazała coś takiego :(
#51 polka_Gryf - 16:00, 26 Jul 2007
Freshia

Freshia

może być i alfabetycznie, więc tak czy siak wychodzi, że ja pierwsza xP
#52 Freshia - 18:36, 26 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

a nie bo charlottka xD
#53 sweet_writer - 19:12, 26 Jul 2007
jula

jula

moge dodac :D :) ! jeszcze jestem w kaliszu ;)
#54 jula - 20:33, 26 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

W tym collabie brakuje tego samego co w zeszłym - mnie xD
#55 Kittychan - 21:46, 26 Jul 2007
KArolCIA

KArolCIA

Hmm, narazie jakoś idzie bez kolejki, więc na razie nie będę niepotrzebnie motać.
#56 KArolCIA - 22:27, 26 Jul 2007
Freshia

Freshia

ok ;] mam nadzieję, że tak dojdzie do końca collabu, bez żadnych ekscesów xD no chyba, że zaczęłoby się coś mieszać, to wtedy kolejka będzie niezbędna
#57 Freshia - 12:03, 27 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

nikt nie rysi? Ja mogę?
#58 sweet_writer - 12:07, 27 Jul 2007
VineSaw

VineSaw

mogłas powiedziec wczesniej! dałabym Ci pół ;]
#59 VineSaw - 21:02, 27 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Dobra tam ;_;
Nigdy mnie nikt dobrowolnie do collaba nie weźmie - sama muszę od wszystkich wymuszać xD
#60 Kittychan - 12:18, 28 Jul 2007
VineSaw

VineSaw

no wiesz. samowolne zgłaszanie się ;]
#61 VineSaw - 12:19, 28 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

emmm...
może i tak ^^'
#62 Kittychan - 12:20, 28 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Czy to białe to wolne miejsce *o*?
Zkąd ono jest?
Jeżeli tak - czyli to wolne miejsce to ja chceć je zapełnić! >o<
#63 Kittychan - 12:53, 28 Jul 2007
Sanra

Sanra

Nie to wolne miejsce jest moje xD
Robiłam szkic ale się nie zapisał a wymazałam już mój podpis
przykro mi xD
#64 Sanra - 19:12, 28 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Ach ty! ty... xD
*chlip*
*biegnie do łazienki żeby się pociąć*
Mielony Cię nie lubią! xD
#65 Kittychan - 10:58, 29 Jul 2007
prawda

prawda

ej, będzie ktoś tak miły i mi wytłumaczy do czego służy opcja "mask" i jak się jej używa? bo ja jakoś nie mogę znaleźć różnicy pomiędzy maską, a normalem o_O.

aha - kto rysował kakashiego? bo bardzo ładny^_^.
#66 prawda - 15:10, 29 Jul 2007 - Last changed: 15:10, 29 Jul 2007
Sanra

Sanra

Przykro mi
albo w sumie to nie xD
#67 Sanra - 16:45, 29 Jul 2007
Gokinka

Gokinka

jak bede mogła rysować to powiedzcie xD (jakby co to mam czas do 5 sierpnia ;P)
#68 Gokinka - 18:45, 29 Jul 2007
bonsaii

bonsaii

oo cos sie kroi
#69 bonsaii - 22:09, 29 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

I tak pójdzecie do piekła! xD
#70 Kittychan - 11:08, 30 Jul 2007
Sanra

Sanra

Kto ja? Ja mieszkam w piekle xD
nie widziałaś lokalizacja: HellCity xD
#71 Sanra - 11:13, 30 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Myślałam że to jakieś miasto w Indonezji xD
#72 Kittychan - 11:14, 30 Jul 2007
Sanra

Sanra

hehe nie xD
#73 Sanra - 11:15, 30 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Kiepska jestem z geografii xD
#74 Kittychan - 11:23, 30 Jul 2007
Sanra

Sanra

Ja też nie najlepsza
#75 Sanra - 11:32, 30 Jul 2007
Kittychan

Kittychan

Przynajmniej nie jestem sama xD
#76 Kittychan - 11:35, 30 Jul 2007
Gokinka

Gokinka

jakby co to ja teraz coś tam rysuje... ^
#77 Gokinka - 22:46, 30 Jul 2007
skitty0

skitty0

Zobaczymy jak wypadnie na qniec. :>~
#78 skitty0 - 00:29, 31 Jul 2007
sweet_writer

sweet_writer

rysi ktoś? jbc to się wtrącam xD
#79 sweet_writer - 11:54, 31 Jul 2007 - Last changed: 11:55, 31 Jul 2007
Gokinka

Gokinka

ej == ktoś mi zrąbał prace ==
#80 Gokinka - 12:47, 31 Jul 2007
VineSaw

VineSaw

mój Kakash ^^
#81 VineSaw - 14:03, 31 Jul 2007
prawda

prawda

aha;].
#82 prawda - 14:22, 31 Jul 2007
Hawana

Hawana

O widze, ze jest jedno wolne miejsce ^^
Moge ja ;D ?
#83 Hawana - 16:50, 31 Jul 2007
prawda

prawda

przykro mi, ale to nie było wolne miejsce:(. tam Gokinka miała pracę, ale ktoś jej layer'a wyłączył.
#84 prawda - 17:11, 31 Jul 2007
prawda

prawda

już jest z powrotem^_^.
#85 prawda - 17:11, 31 Jul 2007
Hawana

Hawana

to jak mozna sie przylaczyc :) ?
#86 Hawana - 17:14, 31 Jul 2007
Gokinka

Gokinka

aha ^^'' spoko ^^''
#87 Gokinka - 18:31, 31 Jul 2007
RelenaXX

RelenaXX

narysowałam powiedzmy, może będę coś poprawiać
#88 RelenaXX - 02:00, 2 Aug 2007
Dizzy

Dizzy

jazda moi drodzy! XD
konczmy to raz dwa :D
#89 Dizzy - 23:12, 4 Aug 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

chyba skończyłam :)
#90 polka_Gryf - 12:06, 8 Aug 2007
charlottka

charlottka

Koniec. Zrobiłam tak na łapu capu, bo za chwilę wyjeżdżam do Chorwacji na 3 tyg i dopiero sobie przypomniałam ^^' Gomeeeeen T3T
#91 charlottka - 01:16, 12 Aug 2007
jula

jula

pinknie ;o** dziekuje za systematyczność ;o**
#92 jula - 21:44, 13 Aug 2007
agataluiza

agataluiza

fajny pomysł ^^
#93 agataluiza - 14:03, 14 Aug 2007
jula

jula

thx ;]
#94 jula - 17:12, 14 Aug 2007
prawda

prawda

ło, wszyscy zrobili rysa o_O. nie spodziewałam się^_^. gratuluję jula:*.
#95 prawda - 20:47, 14 Aug 2007
jula

jula

dziekuje ;) to zasługa 2,5 tygodni i wogole ludzie byli fajni i dotrzymali regulaminu ;)
#96 jula - 22:00, 14 Aug 2007
prawda

prawda

że ludzie fajni to wiem^^, <w końcu mowa też o mnie xD>, ale często nawet tym fajnym nie chce się robić i psują zabawę innym... no, ale tobie się udało^_^.
#97 prawda - 12:29, 15 Aug 2007
jula

jula

jestem wielka xD ^^
#98 jula - 19:19, 15 Aug 2007
prawda

prawda

nooo"o"
*bije pokłony*.
#99 prawda - 12:03, 16 Aug 2007
jula

jula

a le wiesz co .. ta prawda to taki nieładny i bzytki rysunek zrobila , ze az szkoda gadac xD ;)) ;o)) ;o** .. .. co nie ??
#100 jula - 12:27, 16 Aug 2007
prawda

prawda

no... ta czapaja w ogóle nie pasuje do kształtu głowy... jest za mała;D. ale przynajmniej się podpisała*_*.
#101 prawda - 12:37, 16 Aug 2007 - Last changed: 12:38, 16 Aug 2007
jula

jula

hehe ... o lol ... :] xD ale wariuje ...;D
#102 jula - 16:05, 16 Aug 2007
Asiek110

Asiek110

Widzę pierwszy w moim życiu skończony collab! Cudo ^^
#103 Asiek110 - 11:45, 19 Aug 2007
jula

jula

a dziekuje :) dziekuje :)) :P
"Nie ma rzeczy niemożliwych i ludzi niezastąpionych" :D ;p
#104 jula - 18:30, 20 Aug 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

nie będziesz kończyć?
#105 polka_Gryf - 13:33, 24 Aug 2007
jula

jula

heh .. juz jest skonczony collab .. nie za bardzo wiem ocb?? tobie oczywiscie xD
#106 jula - 17:32, 25 Aug 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

bo wg statusu praca ciagle jest nieskończona, więc myślałam, że chciałaś jeszcze coś z nią robić
#107 polka_Gryf - 22:47, 25 Aug 2007
jula

jula

mi sie wydaje ze skonczona ;P
#108 jula - 11:16, 27 Aug 2007
lina5

lina5

śliczny collab
#109 lina5 - 14:58, 31 Aug 2007
jula

jula

dziex ... to zasługa wielu osób :]
#110 jula - 16:28, 4 Sep 2007
lina5

lina5

nom widze
#111 lina5 - 18:04, 4 Sep 2007
jula

jula

moze kiedys cos razem za collab zrobimy ;)
#112 jula - 14:51, 5 Sep 2007
lina5

lina5

ok
#113 lina5 - 15:02, 5 Sep 2007
jula

jula

ok ok ;D ;]
#114 jula - 13:39, 8 Sep 2007
lina5

lina5

pozdroi
#115 lina5 - 13:30, 11 Sep 2007