Lelentayne

Info

OwnerLelentayne
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size635x894
Added18:43, 28 Aug 2008
Modified20:01, 29 Aug 2008
Time summary2h 17m 6s
Version8/8
StatusUnfinished

Options

Versions

Koń trojanski <3 by Lelentayne
v4 by Lelentayne
14:29, 29 Aug 2008
26m 34s
Koń trojanski <3 by Lelentayne
v5 by Lelentayne
15:01, 29 Aug 2008
26m 38s
Koń trojanski <3 by Lelentayne
v6 by Lelentayne
15:47, 29 Aug 2008
4m 46s
Koń trojanski <3 by Lelentayne
v7 by Lelentayne
19:22, 29 Aug 2008
10m 27s
Koń trojanski <3 by Lelentayne
v8 by Lelentayne
20:01, 29 Aug 2008
39s
View version history

Stats

Views1 085
Comments20
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Koń trojanski <3 by Lelentayne

Next by LelentaynePrevious by Lelentayne
Koń trojanski <3 by Lelentayne - 18:43, 28 Aug 2008

No i oczywiscie czego slucham? <3 I won't say I'm in Love- Hercules xD
Mówie wam jak sie fajnie rysuje przy tym :) - A tak przy okazji to moj pierwszy konik na oekaki i w ogole... bardzo juz dawno ich nie rysowalam takze prosze bez wielkich wymogow:)
-Zastanawialam sie goraczkowo co do dobrania maści.. no i taka mi sie spodobala :)
====
Lepiej z brewką czy bez brewki?

Comments

Tanesha

Tanesha

Strasznie chudy ten koń oO.
#1 Tanesha - 18:50, 28 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

XD
#2 Lelentayne - 18:51, 28 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

Proszę o wyrozumialosc :D pierwszy kon na oe :)
#3 Lelentayne - 18:51, 28 Aug 2008
Tanesha

Tanesha

Znając mnie to tabletem bym lepszego nie machnęła ^^' co najwyżej na kartce x3
#4 Tanesha - 18:54, 28 Aug 2008
Schwarz

Schwarz

wygląda tak jakby kolana w jego przednich em...nogach[?] zginały się w złą stronę.
#5 Schwarz - 19:06, 28 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

Hmm mi się wydaje, ze jest dobrze bo sie poprzygladalam takim bajkowym konikom xD No zobacze na koncowy efekt jeszcze sie bardziej przyjze:)
#6 Lelentayne - 19:08, 28 Aug 2008
Lordi18

Lordi18

większe ciało, albo mniejszy łeb :D
#7 Lordi18 - 19:29, 28 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

xD Aaa ... nie poprawiam już ;)
To jest kucyk z przerosnietym lbem :D
#8 Lelentayne - 19:40, 28 Aug 2008
Naciia

Naciia

łeb ma ładny ;p
#9 Naciia - 19:55, 28 Aug 2008
Naciia

Naciia

coraz ładniej
#10 Naciia - 19:45, 29 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

dobrze wiedziec ;p
#11 Lelentayne - 19:46, 29 Aug 2008
Naciia

Naciia

^m^
#12 Naciia - 19:47, 29 Aug 2008
flora14

flora14

ogolnie ladnie ale twoja anatomia tez nie jest za dobra
#13 flora14 - 10:21, 30 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

Nie powiedziałam przeciez ze twoja anataomia nie jest za dobra . . .
Tylko żebyś może jeszcze popracowała to będzie super :) *a pozatym ja nie komentowalam konia tylko czlowieka, obydwie rzeczy nic do siebie nie mają wiesz?*
#14 Lelentayne - 11:39, 30 Aug 2008
flora14

flora14

no dobrze ale nie irytuj sie tak:) * co z tego ze skomentowalas czlowieka ja przeciez tak samo moglam skomentowac twojego konia...wiesz?;p
#15 flora14 - 12:10, 30 Aug 2008
Lelentayne

Lelentayne

Nie zloszcze sie... Mogłas skomentowac i skomentowalas, dobrze uwiesilas sie anatomi tez dobrze ja nic nie mowie; ]
Ano:) Skoro juz napisalas ze moja anatomia nie jest za dobra, to moglabys chociaz powiedziec w ktorym miejscu bo "popracowac nad anatomia" i "anatomia nie ejst za dobra" troche sie mijaja :D
#16 Lelentayne - 14:45, 30 Aug 2008
flora14

flora14

tylko ze ja nie porownuje tutaj tych dwoch wypowiedzi wiesz ?? cos sobie chyba ubzduralas ze sie na ciebie uwzielam za twoja wypowiedz do mojej pracy ..
#17 flora14 - 17:40, 30 Aug 2008
Anka486

Anka486

napchaj mu troche brzuszek i tylek xD
#18 Anka486 - 21:53, 3 Sep 2008
Lelentayne

Lelentayne

o nie:) Konika juz nie bede zmieniac...
#19 Lelentayne - 13:05, 4 Sep 2008
Anka486

Anka486

ok ok xD... z reeeszta... mlode koniki sa tak czy siak nieco chudsze od starych xDDD
#20 Anka486 - 13:56, 4 Sep 2008