MejDej

Comment

mialo być cos zupełnie innego xd

Info

OwnerMejDej
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter Pro
Size50x50
Added18:59, 24 May 2010
Modified19:00, 24 May 2010
Time summary12m
Version1/1
StatusFinished
(19:00, 24 May 2010)

Options

Versions

biegniem biegniem by MejDej
v1 by MejDej
18:59, 24 May 2010
12m
View version history

Stats

Views694
Comments19
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

biegniem biegniem by MejDej

Next by MejDejPrevious by MejDej
biegniem biegniem by MejDej - 18:59, 24 May 2010

Comments

HouSton

HouSton

Widzę że Cie coś wzięło dziś mocno na rysowanie ;p
#1 HouSton - 19:02, 24 May 2010
MejDej

MejDej

no ale wlasnie mi tablet po tym rysunku zwariował, nie reaguje prawei na Jtablet i stawia jakies dziwne liniee
#2 MejDej - 19:21, 24 May 2010
HouSton

HouSton

a to może weź usuń to oprogramowanie do tabletu i jeszcze raz spróbuj wgrać?
#3 HouSton - 20:00, 24 May 2010
MejDej

MejDej

chhyba tak zrobie
#4 MejDej - 20:07, 24 May 2010
HouSton

HouSton

ok... a tak w ogóle to będziesz to rysować czy usunąć to?
#5 HouSton - 20:43, 24 May 2010
MejDej

MejDej

a Ty bedziesz?
#6 MejDej - 20:46, 24 May 2010
HouSton

HouSton

a ja wiem? póki co to ja w ogóle nic nie rysuje....
#7 HouSton - 20:47, 24 May 2010
MejDej

MejDej

Wydaje mi sie ze to by polezalo jeszcze pare lat i w koncu by sie skonczyło :p
#8 MejDej - 20:48, 24 May 2010
HouSton

HouSton

haha serio tak myślisz? bo to leży już dobre 3 lata ;p :
#9 HouSton - 20:50, 24 May 2010
MejDej

MejDej

Zostaw to :p jak bede miec znow wene i czas to cos z tym zrobie :D (oba zostaw xD)
#10 MejDej - 20:50, 24 May 2010
HouSton

HouSton

hahaha oki, może kiedyś uda nam się chociaż jeden collab skończyć xD
#11 HouSton - 20:51, 24 May 2010
MejDej

MejDej

A ten to co xD ?
zawsze coś, jakby nie patrzec obie rysowalysmy
#12 MejDej - 20:53, 24 May 2010
HouSton

HouSton

O matko święta, nie wierzę, ze ja coś takiego narysowałam xDDD"
#13 HouSton - 20:55, 24 May 2010
MejDej

MejDej

hehe taki ryjek ma xD i oczka tak blisko siebie xD fajnie wyszlo
#14 MejDej - 21:22, 24 May 2010
HouSton

HouSton

haha oj tak po prostu świetnie xD ja chyba powinnam się nauczyć najpierw rysować na kartce, a dopiero potem w necie publikować xD
#15 HouSton - 21:25, 24 May 2010
MejDej

MejDej

:p ale to zupelnie inaczej sie rysuje :( trenuj na tirze xD
#16 MejDej - 21:26, 24 May 2010
HouSton

HouSton

heh no pewnie i racja... haha dobra może zacznę zapychać w końcu tire jak niektórzy xD
#17 HouSton - 21:29, 24 May 2010
MejDej

MejDej

Tira to najlepszy board :D Tylko nieliczni (czyt. my xD ) przy tak dlugim pobycie tu pozostaja wierni tirze xD
#18 MejDej - 21:32, 24 May 2010
HouSton

HouSton

hahahhaaha święta racja xD nigdy jej nie opuścimy xD
#19 HouSton - 21:33, 24 May 2010