xKimixRzuud

Last version

Rzuud

pozostawiam do dziubdziania Kimi ;> to w tle to miał być czerw pustyni, ale nie wyszedł :/

Info

OwnerxKimix
CoownersRzuud
BoardTira
ProgramShi Painter
Size466x589
Added16:39, 3 Nov 2010
Modified16:21, 6 Nov 2010
Time summary6h 38m 20s
Version11/11
StatusUnfinished
(Awaited by: 11)

Options

Versions

 by xKimix
v8 by xKimix
17:59, 4 Nov 2010
51m 55s
 by xKimix
v9 by Rzuud
20:15, 4 Nov 2010
34m 27s
diunowe klimaty.. taka próba.
 by xKimix
v10 by Rzuud
21:03, 4 Nov 2010
32m 37s
 by xKimix
v11 by Rzuud
16:19, 6 Nov 2010
41m 34s
pozostawiam do dziubdziania Kimi ;> to w...»
View version history

Stats

Views1 518
Comments57
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

by xKimix

Next by xKimixPrevious by xKimix
 by xKimix - 16:39,  3 Nov 2010

od jakiegos czasu ***** się w » link Yolandi ma ***** glos

btw. obejzalam ostatnio toki wo kakeru shojo- polecam. poplakalam sie dwa razy
____________________

yeeee! do dziela rzuuuuud

Comments

Sanra

Sanra

Wygląda jak moja mama z lat młodości ^^
#1 Sanra - 16:47, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

ładną miałaś mamę
#2 xKimix - 17:09, 3 Nov 2010
LeePine

LeePine

Czy to od przyprawy te oczy? w sensie czy to fremenka (Chani)? w sensie czy to fanart z Diuny? :)
#3 LeePine - 17:44, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

nie bardzo wiem o co biega ale nie, to nie fanart
#4 xKimix - 17:49, 3 Nov 2010
LeePine

LeePine

ta wersja rozwiała już moje podejrzenia :) Chodziło mi o serię książek Franka Herberta, a konkretnie o "Diunę" i o » link

#5 LeePine - 17:59, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

hm, brzmi ciekawie. moze kiedys przeczytam. obczailam juz ta laske na deviancie
#6 xKimix - 18:06, 3 Nov 2010
LeePine

LeePine

polecam :)
#7 LeePine - 18:19, 3 Nov 2010
caria00

caria00

Ogladalam tokikake chyba 6 razy i za kazdym razem łzy mi sie ciurkiem lały ;-;
super kolory, zreszta u ciebie wszystko zawsze jest super~
#8 caria00 - 19:08, 3 Nov 2010
nohime

nohime

o tak, toki jest mega i ost ma taki ładny, aww
#9 nohime - 19:28, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

noooo, i te tła <3 w ogole cale jest super
#10 xKimix - 19:43, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

thx <:
i jeszcze to zakonczenie ;^;. Obejzalabym sobie cos podobnego ale nie mam pojęcia gdzie szukac, a ghibli obejzalam wszystkie.
#11 xKimix - 19:45, 3 Nov 2010
caria00

caria00

A » link albo » link znasz? Obejrzalam 5cm i nie wzruszylam sie jakos bardzo, ale uchodza za dobre
#12 caria00 - 19:52, 3 Nov 2010
xKimix

xKimix

tez ogladalam, to jest to z tymi wypasionymi bacgroundami o ile sie nie myle, tak?
#13 xKimix - 19:57, 3 Nov 2010
Arshana

Arshana

collaby zawsze w cenie
#14 Arshana - 21:34, 3 Nov 2010
xuh

xuh

a genius party? to wiekszy projekt skladajacy sie z krotkometrazowek roznych autorow, jedna byla sliczna 'baby blue', to tylko 15 minut ale pewnie ci sie spodoba
#15 xuh - 13:26, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

jak tylko internet przestanie mi robic jaja to sobie obejze bo zapowiada sie fajnie mimo, ze udalo mi sie narazie obejzec tylko 3 min pierwszego odcinka.
#16 xKimix - 14:41, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

łałała... najs weri weri...:0
#17 Rzuud - 15:57, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

thx thx. chcesz?
#18 xKimix - 17:07, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

haha, sama skończ,
u mnie za długo by leżało na wieczne nieskończenie ;C
#19 Rzuud - 17:12, 4 Nov 2010 - Last changed: 17:12, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

chociaż, kusi... :o
#20 Rzuud - 17:13, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

to moze zebys chociaz troche przerobila ta prace, zeby cos z sensem, nienudnego bylo, a ja mogę dolizać. hę, hę?
#21 xKimix - 18:04, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

skoro tak to tak, jestem kiepska w wykończeniówkach. :>
#22 Rzuud - 18:21, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

sie robi :D !
#23 xKimix - 18:34, 4 Nov 2010
Takako

Takako

noooo yolandi jest przesuper i ma taki uroczy glos i te szczury aw <3
#24 Takako - 19:50, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

no i ich akcent jest taki lolowy ze rany X3. w ogole sa swietni
#25 xKimix - 19:51, 4 Nov 2010
Takako

Takako

taktak
i w ogole rysun super, sie mi z falk skojarzyl styl troche
#26 Takako - 19:58, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

rany, z falk, ale jestem osom. to chyba przez blizny bo on lubi robic kreski, bruzdy itd na twarzach. anywayz thx c:
#27 xKimix - 20:22, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

WOW!!!
#28 xKimix - 20:22, 4 Nov 2010
Netsah

Netsah

the spice must flow;> czekam!
#29 Netsah - 20:47, 4 Nov 2010
Alice_i

Alice_i

ale to czemu do nosa?
#30 Alice_i - 22:09, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

bo to fanart Kubrickowej wersji Diuny.
#31 Rzuud - 22:16, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

to są tego inne wersje?
#32 xKimix - 22:18, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

są różne filmowe adaptacje książki, starsze i nowsze moją osobistą faworytką Lynchowa. :>

tfu tfu tfu, Lynchowa wersja... dzizas co ja z tym Kubrickiem, ale fopa. D:
#33 Rzuud - 22:36, 4 Nov 2010 - Last changed: 22:38, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

» link
#34 Rzuud - 22:39, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

ulala, juz wiem co będę jutro oglądać
#35 xKimix - 22:46, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

Przeczytać przede wszystkim warto. :) ale na zachęte film dobry, pod warunkiem ze lubi sie takie klimaty. :)
#36 Rzuud - 22:49, 4 Nov 2010
xKimix

xKimix

z checia obejze wszystko, co nie jest komedią romantyczną. na ksiazki nie mam czasu i szczerze to ostatnio ochoty tez, rzygam juz lekturami.
#37 xKimix - 22:53, 4 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

:) jakby co to polecic co mogę bom filmomaniakiem, takze wiesz... :)
#38 Rzuud - 23:00, 4 Nov 2010
Netsah

Netsah

ogladalas 'i love you phillip morris'?
#39 Netsah - 00:40, 5 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

makgregor mnie zniszczył w tym filmie. :D
#40 Rzuud - 08:06, 5 Nov 2010
Furreh

Furreh

z Riplay mi sie skojarzyla :o
#41 Furreh - 22:27, 5 Nov 2010
xKimix

xKimix

z kim? XD
#42 xKimix - 22:40, 5 Nov 2010
Furreh

Furreh

nooo ta z obcego, sorki, moj blad, RIPLEY 8D
#43 Furreh - 00:01, 6 Nov 2010 - Last changed: 00:02, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

nope, to jest randomowa babeczka, ktora rzuud stylizuje na klimaty z jakiejs ksiazki/filmu <:. zobacz wyzej zreszta
#44 xKimix - 12:17, 6 Nov 2010
sdevil

sdevil

ooooosoooooom.
#45 sdevil - 16:23, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

skoncze jak tylko obejze film, zeby wiedziec co i jak
#46 xKimix - 17:13, 6 Nov 2010 - Last changed: 17:13, 6 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

:)
#47 Rzuud - 18:55, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

jakie to jest dlugie! ponad dwie godziny. zaczelam juz ogladac ale skonczyl mi sie limit na megavideo i musze czekac pol godziny a i tak nie starczy mi pewnie do konca filmu, wiec pewnie skoncze go dopiero jutro.
#48 xKimix - 19:28, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

sciagnelam sobie i obejzalam, fajnie zrobione i smutne troche. szkoda, ze tylko 15 minut.
#49 xKimix - 19:30, 6 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

hah, ztorrencilabys szybciej :P
#50 Rzuud - 20:08, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

z moim internetem nikeoniecznie P;. tymbardziej, ze mam go tylko do jedenastej
#51 xKimix - 20:44, 6 Nov 2010 - Last changed: 20:45, 6 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

:< bym ci dała na płytce ale zdaje sie niezbyt blisko mieszkasz :)
#52 Rzuud - 20:59, 6 Nov 2010
xuh

xuh

ano, ale w sumie wiecej nzi te 15 minut nie potrzeba :)
#53 xuh - 21:13, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

chyba jednak szybciej uda mi sie na necie obejzec. btw, co do katowic to mozliwe , ze do konca tego roku bede bo mialam odwiedzic kolezanke to fajnie by bylo sie spotkac przy okazji :D
#54 xKimix - 21:32, 6 Nov 2010
Rzuud

Rzuud

daj tylko znac kiedy. :>
#55 Rzuud - 21:49, 6 Nov 2010
xKimix

xKimix

siur ( :
#56 xKimix - 21:51, 6 Nov 2010
falk

falk

wow very cool so far, i like dune
#57 falk - 22:23, 10 Nov 2010