Seras

Comment

Może coś z tego ukręcę :)
Młody jednorożec zbiera kwiatki dla mamy :)

Contest picture

Unicorn horn Unicorn attack
15 May 2011 - 15 Jun 2011
Vote date 26 Jun 2011
Openform

Info

OwnerSeras
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size698x840
Added18:39, 15 May 2011
Modified19:24, 24 May 2011
Time summary10h 40m 30s
Version22/22
StatusFinished
(19:24, 24 May 2011)

Options

Versions

Kwiatki dla mamy :) by Seras
v22 by Seras
19:24, 24 May 2011
4m 11s
View version history

Stats

Views1 970
Comments45
Promos15

Promoted by:

  1. Kitsunka - 19:25, 24 May 2011
  2. Nutrya - 19:26, 24 May 2011
  3. lazure77 - 19:55, 24 May 2011
  4. Hinia - 20:10, 24 May 2011
  5. Imuya - 20:35, 24 May 2011
  6. Rozbojniczka - 07:20, 25 May 2011
  7. esca26 - 15:07, 26 May 2011
  8. xHikarix - 17:28, 27 May 2011
  9. Chrome - 20:59, 28 May 2011
  10. Edo_xD - 16:00, 16 Jun 2011
  11. Anka33 - 01:10, 21 Jun 2011
  12. Sharmi - 17:13, 24 Jun 2011
  13. gantzer - 16:06, 20 Jul 2011
  14. Reya - 10:37, 13 Nov 2011
  15. Seraphim - 21:37, 8 Mar 2013

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Kwiatki dla mamy :) by Seras

Next by SerasPrevious by Seras
Kwiatki dla mamy :) by Seras - 18:39, 15 May 2011

Comments

kajalla

kajalla

z jakim zapałem :D
#1 kajalla - 18:41, 15 May 2011
Seras

Seras

ano :D więcej pewnie trawy wyrwie niż tych kwiatków :)
#2 Seras - 18:42, 15 May 2011
SkyBySky

SkyBySky

jezu na miniaturze wyglada jakby nie mial majtów 8 D
#3 SkyBySky - 20:05, 15 May 2011
xKimix

xKimix

lowe <3. tylko z bioderkami cos nie tego
#4 xKimix - 20:18, 15 May 2011
Seras

Seras

XD w sumie jak teraz popatrzyłam na miniaturkę to fakt "XD ale spokojnie"! mam zamiar zrobić mu ogrodniczki ":3
#5 Seras - 21:12, 15 May 2011
Seras

Seras

faktycznie :0 poprawi się :D
#6 Seras - 21:13, 15 May 2011
Chrome

Chrome

Ja bym nie miała nic przeciwko, żeby nie miał majtków, ale wtedy automatycznie poszło by to na unholy do którego nie mam dostępu xD...
#7 Chrome - 22:41, 15 May 2011
Seras

Seras

pewnie nikt nie miałby nic przeciwko :D ale nieee...zrobię go w gatkach XD
#8 Seras - 22:43, 15 May 2011
Rose333

Rose333

urocze ; u ;
#9 Rose333 - 22:47, 15 May 2011
Chrome

Chrome

To jak by Ci się kiedyś chciało to jak bym ładnie prosiła o takiego bonusika xDD
#10 Chrome - 22:47, 15 May 2011
Seras

Seras

rozpatrzę prośbę XD
#11 Seras - 22:48, 15 May 2011
Seras

Seras

będzie uroczo XD
kurde robiłam już lineart,ba nawet kolory na pysk nałożyłam ale mi się nie podobało i starłam :p
#12 Seras - 22:49, 15 May 2011
Rose333

Rose333

<3 tym razem na pewno wyjdzie cudny * u * nie wiem jak ci się udaje robić tak fajne rzeczy przy pomocy pencila, serio : D
#13 Rose333 - 22:51, 15 May 2011
Seras

Seras

czy ja wiem czy takie fajne :p pencil= najłatwiej zrobić kreskę myszką XD
#14 Seras - 22:51, 15 May 2011
Rose333

Rose333

ja wiem ; p mi tam nawet myszką było łatwiej z waterami xD
#15 Rose333 - 22:52, 15 May 2011
Seras

Seras

ja watera w ogóle nie rozumiem :D matko co to za narzędzie dziwne XD kiedyś próbowałam cienie rozmazać waterami to później klęłam pod nosem xD
#16 Seras - 22:54, 15 May 2011
Rose333

Rose333

właśnie najfajniesze ze wszystkich <3 ja za to totalnie airbrusha nie kumam, a inni wolą jego niż watery : D
#17 Rose333 - 23:02, 15 May 2011
Hinia

Hinia

ale ma rzęsiunie
#18 Hinia - 17:30, 17 May 2011 - Last changed: 17:30, 17 May 2011
Madlen-chan

Madlen-chan

Słodko : DD
i kwiatki świetne : )
#19 Madlen-chan - 18:47, 17 May 2011
Seras

Seras

co nie ":) :D a jak nimi trzepoce XD
#20 Seras - 09:00, 18 May 2011
Seras

Seras

dzięki ")
kwiatki robiłam na odwal "XD dobrze,że widać czym są X"D
#21 Seras - 17:11, 18 May 2011
Kar0la

Kar0la

To oczka :D
#22 Kar0la - 20:36, 18 May 2011
Seras

Seras

:D
#23 Seras - 20:39, 18 May 2011
Sharmi

Sharmi

laaaa, facetooow tez tak namietnie wypixelowac umiesz <3

Love Krove i JuniKorna
#24 Sharmi - 00:19, 21 May 2011
Seras

Seras

no tak średnio namiętnie :3 ale już niedługo,bo może w lipcu-sierpniu kupuję tablet to będą bardziej wypieszczeni XD nie wychodzi mi tak jakbym chciała :| jak się zezłoszczę to wywalę ten rysunek D: lepiej mi się babki rysuje :D

":D
#25 Seras - 16:06, 21 May 2011
n-pigeon

n-pigeon

z tej gembusi emanuje pasja OoO
#26 n-pigeon - 17:56, 21 May 2011
Seras

Seras

"kwaitkikwiatkikwiatki~!" :D cała jego pasja :D
#27 Seras - 18:13, 21 May 2011
n-pigeon

n-pigeon

na tym polega pasja :D
#28 n-pigeon - 20:24, 21 May 2011
elora12

elora12

to moja ulubiona Twoja praca jak na razie *___*
#29 elora12 - 23:34, 21 May 2011
Seras

Seras

:D <3
#30 Seras - 22:15, 22 May 2011
Hinia

Hinia

O Boże, ta trawa ;A;
Jesteś niesamowita
#31 Hinia - 19:07, 23 May 2011
Seras

Seras

skupisko byle jak zrobionych kresek :D
jestem samowita "XD
#32 Seras - 19:13, 23 May 2011
Hinia

Hinia

No jesteś X"D
#33 Hinia - 19:41, 23 May 2011
Hinia

Hinia

Ja też cierpię, tylko na alergię, okropny katar i kaszel, siedzę w domku
#34 Hinia - 20:26, 23 May 2011 - Last changed: 20:26, 23 May 2011
Seras

Seras

pół biedy gdybym miała sam katar alergiczny...ale mam jeszcze ten astmatyczny, suchy kaszel oskrzelowy co może zmarłego obudzić a żywego człowieka wystraszyć a mnie dobija huh :| całe dnie i noce "szczekam"<----tak nazywa moja matka mój kaszel :p jest strasznie męczący i nieprzyjemny...napady mam co chwila, więc mięśnie brzucha i starte gardło bolą jak diabli...obecnie ledwo mówię :D poza tym nie ma jak nawet spać w nocy więc chodzę jak zombie...nie wspomnę już o tym,że reszta domowników < na pewno i sąsiedzi też> mają problem ze snem :D na zajęciach wykładowcy dziwnie na mnie patrzą i pewnie mają mi za złe ,że ich zagłuszam, pewnie najchętniej by mnie wywalili za drzwi XD
#35 Seras - 15:51, 24 May 2011
Hinia

Hinia

Biedna Seras DDD:
Ja na razie jeszcze nie mam takich problemów
#36 Hinia - 15:54, 24 May 2011
Seras

Seras

co na to poradzić...astma to choroba przewlekła :p można leczyć ale nie wyleczysz D:"
ow, ciesz się,że astmy nie masz...naprawdę....alergia to też mordęga znam ten ból i wiem jak się czujesz ale jeszcze na przyczepkę mieć astmę to już koszmar...
#37 Seras - 15:57, 24 May 2011
Hinia

Hinia

Współczuję ci, życzę ci, żeby te objawy szybko minęły D:
#38 Hinia - 15:57, 24 May 2011
Seras

Seras

dzięki D: jutro idę do mojego lekarza płucnego po swoje leki"< turboinhalery :D > i na kontrolę, którą mam średnio co 2-3 miesiące :) mam nadzieję,że da mi jakieś cudactwo jeszcze żeby trochę zagłuszyć te ataki,bo inaczej kora wykręcę :|
#39 Seras - 16:01, 24 May 2011
Hinia

Hinia

Jakie czadowe, świecące, błyszczące skrzydełka.... *****-*****
#40 Hinia - 19:08, 24 May 2011 - Last changed: 19:08, 24 May 2011
Seras

Seras

teraz cały się błyszczy :D
#41 Seras - 19:14, 24 May 2011
Hinia

Hinia

OH wiesz co lubię *-*
#42 Hinia - 19:22, 24 May 2011
Kar0la

Kar0la

Czemu on ma skrzydełka ;(??? Nieee....
#43 Kar0la - 20:18, 24 May 2011
Seras

Seras

musiałam czymś przestrzeń zapełnić :3
ow, i tak już nic z tym nie zrobię , bo warstwy mam sklejone :3
#44 Seras - 13:25, 25 May 2011
Kar0la

Kar0la

Szkoda, bez skrzydełek był taki bardziej jednorożcowaty.
#45 Kar0la - 11:33, 26 May 2011