mishia

Comment

weee

It's time to spread our wings and fly,
Don't let another day go by my love,
It'll be just like starting over, starting over! ♥

Info

Ownermishia
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size557x639
Added23:23, 21 Jul 2011
Modified12:47, 22 Jul 2011
Time summary40m 42s
Version5/5
StatusFinished
(12:47, 22 Jul 2011)

Options

Versions

magentanito and prof X with hair by mishia
v5 by mishia
12:45, 22 Jul 2011
6m 36s
View version history

Stats

Views1 015
Comments47
Promos24

Promoted by:

  1. Sanra - 13:00, 22 Jul 2011
  2. Sharmi - 13:03, 22 Jul 2011
  3. ashy - 13:04, 22 Jul 2011
  4. Crono8 - 13:07, 22 Jul 2011
  5. clodi - 13:13, 22 Jul 2011
  6. Artemis - 13:15, 22 Jul 2011
  7. LoskaChan - 13:44, 22 Jul 2011
  8. EdwardElric - 13:49, 22 Jul 2011
  9. EmpressKatia - 14:21, 22 Jul 2011
  10. KyuubiMyLove - 14:31, 22 Jul 2011
  11. Rahead - 18:16, 22 Jul 2011
  12. trampka - 21:52, 22 Jul 2011
  13. sdevil - 22:19, 24 Jul 2011
  14. kth - 06:57, 25 Jul 2011
  15. Strzyga - 19:24, 25 Jul 2011
  16. javvie - 23:15, 25 Jul 2011
  17. Anusiak - 23:25, 25 Jul 2011
  18. Netsah - 13:09, 29 Jul 2011
  19. Nutrya - 21:40, 30 Jul 2011
  20. Kirotasmara - 21:41, 31 Jul 2011
  21. Arshana - 12:52, 11 Aug 2011
  22. xKimix - 19:46, 19 Sep 2011
  23. swinger - 13:36, 14 Dec 2011
  24. RudaWiedzma - 12:09, 29 Apr 2012

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

magentanito and prof X with hair by mishia

Next by mishiaPrevious by mishia
magentanito and prof X with hair by mishia - 23:23, 21 Jul 2011

Comments

Sanra

Sanra

» link
#1 Sanra - 13:00, 22 Jul 2011
mishia

mishia

i odlecieli razem w strone napisu THE END
#2 mishia - 13:02, 22 Jul 2011
Sharmi

Sharmi

To byla nieszczesliwa przyjazn ;))
#3 Sharmi - 13:04, 22 Jul 2011
ashy

ashy

to profesor x mial wlosy :O
#4 ashy - 13:06, 22 Jul 2011 - Last changed: 13:06, 22 Jul 2011
Crono8

Crono8

Wiedziałam, że też musisz ich shipować xD
#5 Crono8 - 13:08, 22 Jul 2011
mishia

mishia

mamy takie same gusta XD
#6 mishia - 13:10, 22 Jul 2011
mishia

mishia

quite sexy I'd say
#7 mishia - 13:11, 22 Jul 2011
mishia

mishia

taaakkk :T
#8 mishia - 13:11, 22 Jul 2011
clodi

clodi

Daww tacy słodcyy :D
ej, ale miał być Wolverine :P
#9 clodi - 13:13, 22 Jul 2011
Artemis

Artemis

to jest takie słodkie >-< i te kolorki śliczne
#10 Artemis - 13:15, 22 Jul 2011
mishia

mishia

wolverine zostawil tatusiow w spokoju :B
#11 mishia - 13:15, 22 Jul 2011
mishia

mishia

<3<3<3 :D
#12 mishia - 13:16, 22 Jul 2011
EdwardElric

EdwardElric

aww super super! chociaż tę scenę na końcu filmu jak Xavier obrywa w plecy mogli zrobić bardziej dramatyczną @N@
#13 EdwardElric - 13:49, 22 Jul 2011
mishia

mishia

a byla za malo dramatyczna?XD
charlie sie poplakal ; _ ;
#14 mishia - 13:51, 22 Jul 2011
EdwardElric

EdwardElric

byłaa :CCC jakoś tak nie wiem, ja zawsze płaczę na takich momentach a tu nic :I
ale ogólnie film był fajnyy, lepszy niż ten z Wolverinem @U@
#15 EdwardElric - 13:54, 22 Jul 2011
mishia

mishia

ahm a mnie zasmucilo :T
tez mi sie podobal film :B (z Wolverinem juz nie pamietam jaki byl XD)
#16 mishia - 14:14, 22 Jul 2011
Alexa

Alexa

muszę ich przerobić X'D
#17 Alexa - 14:16, 22 Jul 2011
mishia

mishia

TAK
#18 mishia - 14:18, 22 Jul 2011
EmpressKatia

EmpressKatia

yes, yes, yes :D i wanna mooore~~~ :D
#19 EmpressKatia - 14:23, 22 Jul 2011
mishia

mishia

:D:D:D
#20 mishia - 14:25, 22 Jul 2011
mishia

mishia

a a a a
narysuj tezzz~
#21 mishia - 16:04, 22 Jul 2011
Crono8

Crono8

Muuu nie mogiem, mam artsy doła
i już nigdy nic nie narysuję xD (nie do pracy)
#22 Crono8 - 17:40, 22 Jul 2011
mishia

mishia

Coo niee czemuuu jesteś super przecież!
To chwilowe I'm sure! <3
#23 mishia - 18:43, 22 Jul 2011
Crono8

Crono8

Dzięki za wiarę, Mish xD
#24 Crono8 - 19:55, 22 Jul 2011
trampka

trampka

... i jeszcze ta piosenka...
#25 trampka - 21:51, 22 Jul 2011
mishia

mishia

pasuje przeciez :B
#26 mishia - 22:49, 22 Jul 2011
trampka

trampka

wiem... i właśnie dlatego nie mogę z tego jeszcze bardziej XD
#27 trampka - 23:33, 22 Jul 2011
mishia

mishia

:D:D:D
#28 mishia - 23:56, 22 Jul 2011
mishia

mishia

alez to prawdaaa
zawsze bylas moim oekakowym hero :B
#29 mishia - 12:47, 23 Jul 2011
javvie

javvie

Kocham ich, nawet nie wiem kto mi się bardziej w filmie podobał, no dobra może Charles.
Mishia jesteś wspaniała z tymi rysunkami! Więcej eksmenowych więęceeej
#30 javvie - 23:16, 25 Jul 2011
mishia

mishia

agh ja chyba jestem erikowa ale charlie byl tez fajny :B
narysuj tezz prrrosszszszeeee
#31 mishia - 23:18, 25 Jul 2011
Anusiak

Anusiak

podpisuje sie pod Jav! WINCYJ!
#32 Anusiak - 23:26, 25 Jul 2011
mishia

mishia

a a a narysuesz teezz? :B
#33 mishia - 23:28, 25 Jul 2011
Anusiak

Anusiak

Nie umiem tak ładnie jak Ty ;n;
ale nie mowie nie :D
#34 Anusiak - 23:29, 25 Jul 2011
mishia

mishia

klamczuchhhh +_+ umieszz
tak sie ciesze ze sie tobie podoba ze znowu chce mi sie rysowac :D:D:D
#35 mishia - 23:31, 25 Jul 2011
javvie

javvie

Charles mi się kojarzył z Czesławem Mozilem, a Erik z ... ok, z Reznorem to będzie przesada... Oboje są super!!! I Wolverine jest super! NARYSUJĘ ICH POD WARUNKIEM, ŻE TY ICH POTEM TEŻ.
#36 javvie - 23:32, 25 Jul 2011
mishia

mishia

I WILL :B *crosses X men on chest*
#37 mishia - 23:33, 25 Jul 2011
javvie

javvie

Taakkk!!!
#38 javvie - 23:47, 25 Jul 2011
Anusiak

Anusiak

Mission accomplished!
#39 Anusiak - 00:33, 27 Jul 2011
mishia

mishia

co co gdzie? poka poka!
#40 mishia - 00:34, 27 Jul 2011
Anusiak

Anusiak

Okk, but first things first
#41 Anusiak - 00:35, 27 Jul 2011
Anusiak

Anusiak

Nieeee, że Tobie sie chce ich rysowac :D
#42 Anusiak - 00:35, 27 Jul 2011
mishia

mishia

aaw XD ueee glupek ze mnie podjaralam sie
#43 mishia - 00:37, 27 Jul 2011
Netsah

Netsah

dla mnie to Kaera ;D pure awesomenesssss
#44 Netsah - 13:09, 29 Jul 2011 - Last changed: 13:09, 29 Jul 2011
mishia

mishia

:D:D:D
meh zasztyletuja mnie za brak tla :P
#45 mishia - 13:41, 29 Jul 2011
Alexa

Alexa

to jest najlepsza randka :3
#46 Alexa - 02:30, 11 Aug 2013
mishia

mishia

UwU real love
#47 mishia - 18:15, 11 Aug 2013