eda

Comment

muahahahahaha

-------------
troche zainspirowane:
» link

Last version

eda

chyba koniec... jak cos nie tak to mowic.. bo na pewno cos przeoczylam lol

nie moge przestac sluchac @u@ (glownie refren 0:55)
» link

Contest picture

Golden high heel Fashion & Beauty
3 Aug 2011 - 4 Sep 2011
Vote date 11 Sep 2011
Openform

Info

Ownereda
CoownersN/A
BoardKaera
ProgramChibiPaint
Size630x724
Added07:05, 15 Aug 2011
Modified00:07, 18 Aug 2011
Time summary12h 34m 29s
Version5/5
StatusFinished
(00:07, 18 Aug 2011)

Options

Versions

fancy by eda
v1 by eda
07:05, 15 Aug 2011
2h 59m 48s
fancy by eda
v2 by eda
22:23, 15 Aug 2011
2h 17s
prawdopodobnie pozniej skoncze D : a... kolejna...»
fancy by eda
v3 by eda
07:21, 16 Aug 2011
3h 15m 40s
ugh.... sznurowanie zajelo tyle czasu ze jutro...»
fancy by eda
v4 by eda
02:47, 17 Aug 2011
2h 31m 33s
prawie prawie... jeszcze tylko ten drugi nieszczesny...»
fancy by eda
v5 by eda
23:56, 17 Aug 2011
1h 47m 11s
chyba koniec... jak cos nie tak to...»
View version history

Stats

Views4 407
Comments35
Promos58

Promoted by:

  1. Hatomi - 00:12, 18 Aug 2011
  2. Chrome - 00:16, 18 Aug 2011
  3. Devil - 00:39, 18 Aug 2011
  4. Kirotasmara - 09:36, 18 Aug 2011
  5. nohime - 10:10, 18 Aug 2011
  6. gantzer - 10:26, 18 Aug 2011
  7. Olimanga - 10:40, 18 Aug 2011
  8. Alquana - 10:50, 18 Aug 2011
  9. hentai - 11:16, 18 Aug 2011
  10. Sanra - 11:25, 18 Aug 2011
  11. Anusiak - 11:36, 18 Aug 2011
  12. Marcianek - 16:57, 18 Aug 2011
  13. elora12 - 17:25, 18 Aug 2011
  14. Alice_i - 21:08, 18 Aug 2011
  15. Hikari_Mori - 21:56, 18 Aug 2011
  16. wi-ree - 11:12, 19 Aug 2011
  17. Hinia - 11:32, 19 Aug 2011
  18. panna_mroczna - 11:37, 20 Aug 2011
  19. xHikarix - 19:54, 20 Aug 2011
  20. Mal-chan - 18:22, 24 Aug 2011
  21. Hika-chan - 20:36, 26 Aug 2011
  22. yuukii-nyan - 09:22, 29 Aug 2011
  23. Adora - 11:13, 29 Aug 2011
  24. wela - 14:39, 30 Aug 2011
  25. Kilianka - 23:57, 30 Aug 2011
  26. lindusia - 22:50, 1 Sep 2011
  27. Haxi - 10:14, 3 Sep 2011
  28. puk_puk - 11:18, 5 Sep 2011
  29. PaniX - 11:52, 5 Sep 2011
  30. michelangelo - 19:36, 5 Sep 2011
  31. agga - 00:10, 8 Sep 2011
  32. MatsuJun - 17:46, 10 Sep 2011
  33. bluRip - 02:11, 11 Sep 2011
  34. Jasmine - 09:27, 11 Sep 2011
  35. e_dynia - 15:45, 11 Sep 2011
  36. Sharmi - 19:44, 12 Sep 2011
  37. esca26 - 16:18, 17 Sep 2011
  38. xxPersillyxx - 10:57, 20 Sep 2011
  39. Crono8 - 11:16, 23 Sep 2011
  40. Kocica - 13:13, 8 Oct 2011
  41. Densetsu - 11:59, 15 Oct 2011
  42. Megan - 09:05, 28 Oct 2011
  43. szeleszcze - 21:03, 8 Nov 2011
  44. pixelek - 17:16, 8 Dec 2011
  45. GmT - 16:59, 10 Dec 2011
  46. swinger - 14:04, 14 Dec 2011
  47. Reya - 23:16, 10 Jan 2012
  48. BaronSambi - 13:17, 5 Mar 2012
  49. LeaLouse - 17:29, 16 Mar 2012
  50. Indo - 17:35, 20 Mar 2012
  51. Retry1988 - 21:22, 21 Mar 2012
  52. RudaWiedzma - 16:34, 14 Apr 2012
  53. Darca - 13:55, 25 May 2012
  54. bbchan01 - 01:39, 10 Oct 2012
  55. Kakaowa - 09:32, 10 Oct 2012
  56. sdevil - 14:37, 20 Jan 2013
  57. Miraje - 17:49, 4 Aug 2013
  58. Sonne - 20:07, 28 Sep 2014

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

fancy by eda

Next by edaPrevious by eda
fancy by eda - 07:05, 15 Aug 2011

Comments

Nutrya

Nutrya

omg ten cover epicki
btw to kurtyna?
#1 Nutrya - 18:50, 15 Aug 2011
eda

eda

yup kurtynka : D
#2 eda - 20:00, 15 Aug 2011
Hinia

Hinia

haha właśnie dzisiaj po południu wrzuciłam dokładnie ten sam cover na profil XDD
#3 Hinia - 00:56, 16 Aug 2011 - Last changed: 00:56, 16 Aug 2011
eda

eda

...our minds are connected OuO'' (jk)
lol xD
#4 eda - 01:45, 16 Aug 2011
Hinia

Hinia

hahaha lolz 8DD
ej tak btw, super wycieniowałaś ten ciuch ;w;
#5 Hinia - 02:00, 16 Aug 2011
eda

eda

dzieki : *
to cieniowanie strasznie mi zjada czas lol
jeszcze musze to skonczyc dzisiaj w nocy D : ....ugh
argh... i to kolano musze naprawic ~ ~''... wlasnie mi sie rzucilo w oko
#6 eda - 02:04, 16 Aug 2011
Hinia

Hinia

mnie trochę drażni ta maska, sprawia wrażenie jakby miała za szeroko oczy przez to XD ale ja się może po prostu nie znam haha
Ale kończ kończ, powodzenia ci życzę! Obyś się wyrobiła!
#7 Hinia - 02:07, 16 Aug 2011
eda

eda

nom mnie tez drazni... bo niby jest z grubego materialu, ale nie wyglada poprawnie ~~''

jakos to rozwiaze D :

edit: aaaaaaa..... chyba wiem jak poprawic = B
#8 eda - 02:11, 16 Aug 2011 - Last changed: 02:12, 16 Aug 2011
konik

konik

super cienie na fotelu, szczegolnie ten z maski OwO
#9 konik - 10:18, 16 Aug 2011
eda

eda

dzieki : *
...jeszcze musze dopracowac
#10 eda - 18:56, 16 Aug 2011
TCK

TCK

pupa jakaś niemożliwa do siedzenia, tak to widzę
#11 TCK - 02:52, 17 Aug 2011
eda

eda

co ty przeciez modelki pup nie maja : O
#12 eda - 02:56, 17 Aug 2011
TCK

TCK

za to mają pośladki : D
#13 TCK - 03:02, 17 Aug 2011
eda

eda

lol
jak bede konczyc 2giego buta to pomysle o tych posladkach ; D
#14 eda - 03:14, 17 Aug 2011
Sanra

Sanra

buty ma mega *w* zresztą wszystko w tej pracy wygląda super
ja chcę taki fotel TuT
#15 Sanra - 03:55, 17 Aug 2011
eda

eda

dzieki : *
fotel zmyslony... ale jak kiedys bede miec kupe kasy na zbyciu to ja chce ten * * >>> » link
#16 eda - 04:17, 17 Aug 2011
Sanra

Sanra

*ślini się*
ja czasami siedzę na allegro/ebayu i przeglądam strony z antykami w poszukiwaniu mebli, których i tak nigdy nie będę mieć U.U ale fajnie się tak czasami popatrzeć
#17 Sanra - 04:22, 17 Aug 2011
eda

eda

argh.. antyki to droga sprawa ~ ~''
#18 eda - 04:51, 17 Aug 2011
Sanra

Sanra

niestety =.=
#19 Sanra - 05:00, 17 Aug 2011
eda

eda

btw. szukam wlasnie jakis nowych fajnych polskich piosenek... cos wyszlo dobrego w ostatnich 2-3 latach?
#20 eda - 05:08, 17 Aug 2011
Sanra

Sanra

jedyne polskie piosenki, których słucham, to z musicali, więc mogę polecić tylko nagranie TM ROMY Les Miserables xD och, no i jeszcze spodobał mi się partyzant Dżemu ^^
#21 Sanra - 05:15, 17 Aug 2011 - Last changed: 05:16, 17 Aug 2011
eda

eda

I see.... :D
lol pamietam jak kiedys mialam faze na piosenki z Upiora w Operze
anyway.. Dzem zawsze dobry : 3
#22 eda - 05:24, 17 Aug 2011
eda

eda

skonczylam i poprawilam troche te 'posladki' lol
teraz sie troche w fotel zapadaja... zobaczymy jak to bedzie : D
#23 eda - 00:11, 18 Aug 2011
skitty0

skitty0

czemu nie kaera?
#24 skitty0 - 12:10, 18 Aug 2011 - Last changed: 12:10, 18 Aug 2011
eda

eda

Bo mam wrazenie ze o czyms zapomnialam D :
....ale chyba kaera moze byc
#25 eda - 16:23, 18 Aug 2011
Alice_i

Alice_i

zapomniałaś o tle ; )

żart ;3
#26 Alice_i - 21:08, 18 Aug 2011 - Last changed: 21:08, 18 Aug 2011
eda

eda

trolololololol xD

co slychac tak w ogole? : 3 ... mnie na gg zwykle nie ma lol
#27 eda - 21:24, 18 Aug 2011
Alice_i

Alice_i

nie ma na gg, ale na oe fajnie tworzysz : )
u mnie dopiero zaczynają się wakacje, wreszcie jest słońce T.T
#28 Alice_i - 23:30, 18 Aug 2011
eda

eda

a idz... u mnie bez klimatyzacji nie da sie przezyc.. D : .... dzisiaj jeszcze nie jest tak zle, w tamtym tygodniu bylo 40C
#29 eda - 00:06, 19 Aug 2011
Alice_i

Alice_i

tja,a jak tutaj jest słońce, to jest święto
a dzisiaj znowu wiatry burze uje muje : /
normalnie globalne ocieplenie ; )
#30 Alice_i - 11:38, 19 Aug 2011
Aloufino

Aloufino

Skoro ostatni dzień oceniania, to i ja ocenię (jak oficjalnie omg):

Maska jest po prostu cudowna! Uwielbiam ją, świetnie pasuje do kompozycji. Buty także przypadły mi do gustu, a reszta... odnoszę wrażenie, że gdzieś już coś takiego widziałam, nie wiem, czy nie w Wysokich Obcasach. Wiele temu podobnych ubrań jest w eterze, więc to też nie jest to, czego szukam.
Mimo wszystko gratuluję super wykonania :)
#31 Aloufino - 10:42, 10 Sep 2011 - Last changed: 10:42, 10 Sep 2011
eda

eda

dzieki : *
#32 eda - 18:03, 10 Sep 2011
Sharmi

Sharmi

Wow... Jak zwykle wow.

Swietne wykonanie i pomysl. A maska, zamiast byc najbardziej pstrokatym i przyciagajacym elementem, jest monokolorowa... i ksztaltem zwraca uwage.

Niestety, umknela mi ta praca wczesniej, ale juz teraz gratuluje!
#33 Sharmi - 05:07, 12 Sep 2011 - Last changed: 05:07, 12 Sep 2011
eda

eda

lol dzieki : *
ale wiem ze raczej nie wygram bo moj stroj nie jest az tak oryginalny : 3

It was awesomely fun to draw though... best prize eva : D
#34 eda - 19:43, 12 Sep 2011
Megan

Megan

Znów świtny schemat kolorystyczny. *_* Szczególnie podoba mi się brak czerni i czerwone odbicia na szarych powierzchniach materiału.
Co mi się nie podoba, to tylne oparcie fotela, które jest do widza prosto podczas gdy cała reszta fotela jest zwrócona trochę do boku - wtf?
Ale ponieważ zmienianie tego byłoby strasznie ***** a art i tak wymiata, więc tym razem ci daruję. 8D Cool pic man~! Prześwietne zastosowanie czystej bieli.
#35 Megan - 09:08, 28 Oct 2011