wildcookie

Comment

okej a teraz mi pomózcie z ogółem anatomii.


taka walka o canvas XDDDD

ciuszki to osobna warstwa nic nie wymazaywałem wiec spoko da sie jeszcze poprawiac. po prostu mi sie nudzi

Last version

wildcookie

poprawione za sprawą uni i edo. mam andzieję, że teraz jest okej :) troche nabite

Info

Ownerwildcookie
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size500x500
Added19:34, 8 Sep 2012
Modified21:23, 11 Sep 2012
Time summary1h 51m 5s
Version7/7
StatusUnfinished

Options

Versions

 by wildcookie
v3 by wildcookie
20:51, 8 Sep 2012
13m 29s
troche czelendż z tymi rękoma
 by wildcookie
v4 by wildcookie
21:05, 8 Sep 2012
13m 26s
 by wildcookie
v5 by wildcookie
22:09, 8 Sep 2012
28m 34s
jakoś powoli idzie
 by wildcookie
v6 by wildcookie
23:33, 8 Sep 2012
3m 48s
http://soundcloud.com/patrick-wolf/born-to-die-lan
 by wildcookie
v7 by wildcookie
21:22, 11 Sep 2012
27m 46s
poprawione za sprawą uni i edo. mam...»
View version history

Stats

Views377
Comments12
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

by wildcookie

Next by wildcookiePrevious by wildcookie
 by wildcookie - 19:34,  8 Sep 2012

Comments

Hinia

Hinia

raczej ja bym ją chyba cofnęła trochę w plecy razem z całą głową i skróciła podbródek od szyi (haha nie umiem powiedzieć o co mi chodzi ;_;)
#1 Hinia - 19:39, 8 Sep 2012
wildcookie

wildcookie

moze narysuj? :D:D
#2 wildcookie - 19:39, 8 Sep 2012
Hinia

Hinia

hahahaha nie chce mi się podłączać do stacji dokującej, oglądam łan pisa teraz XD może za godzinę czy coś
#3 Hinia - 20:02, 8 Sep 2012
-Edo-

-Edo-

Ok, więc tak:
Ogólnie nie jest źle, co mnie najbardziej razi to za bardzo wysunięta dolna szczęka i część nosa, czyli ogólnie cała wysunięta część twarzy, pooglądaj sobie w google grafice twarze z profilu :D Ucho powinno być bardziej przesuniętę w tył głowy, zauważ, że prawidłowo nie jest równo tam, gdzie kończy się szczęka. Ramiona są ok, ale klatka piersiowa jest trochę zapadnięta zaraz pod obojczykami, nie jest od razu taka wzdęta, przy takiej posturze szyje powinna być trochę grubsza, a i jabłko Adama aż tak się nie odznacza. Ogólnie to jeszcze jest trochę za krótki w tułowiu, jak poprawisz to jeszcze powiem co i jak, ok?
#4 -Edo- - 20:48, 8 Sep 2012
wildcookie

wildcookie

zapomniałem napisać, żeby nie rozpisywać się o głowie, bo jej nie będzie... ale zawsze to cenne wskazówki, dzięki!
co do klatki.. omg, nie ogarniam tego z obojczykami, ale staram się jakoś to spłaszczyć czy coś i tułów rozciągnięty.. ręce do tego tez wydłużyć? zgrubiona szyja <ok!> i jabłko bardziej opływowe niż kanciaste <ok!>
#5 wildcookie - 21:05, 8 Sep 2012
-Edo-

-Edo-

teraz jest calkiem płaska xD tylko przy obojczykach jest lekko wklesle, weź sie pomacaj, przeciez jestes facet XDDD

teraz tułów jest ok, ręka w łokciu jest za gruba, zaznacz bardziej koniec łokcia i ja wyszczuplij i powinno byc ok
a teraz chwilowo musze odsapnac od komputera, jestem zmeczona tym wszystkim eh XD
#6 -Edo- - 21:22, 8 Sep 2012
przyczaj

przyczaj

Ty chudzielcu ;O
#7 przyczaj - 22:17, 8 Sep 2012
wildcookie

wildcookie

staram się
#8 wildcookie - 22:18, 8 Sep 2012
przyczaj

przyczaj

jeść więcej, mam nadzieję ;>
#9 przyczaj - 22:19, 8 Sep 2012
wildcookie

wildcookie

mnie lepiej ubierać niż żywić... trust meh
#10 wildcookie - 22:20, 8 Sep 2012
przyczaj

przyczaj

przynajmniej wszystko pewnie dobrze leży :x
#11 przyczaj - 22:23, 8 Sep 2012
wildcookie

wildcookie

oj to nie moja wina ze taki chudy jestem, hahaha. naturalnie
#12 wildcookie - 22:27, 8 Sep 2012