Rozbojniczka

Comment

To robaczek rysowany podczas pobytu na Pchacie...
:D
Przyznaję, że mi jako tako wyszedł....

Info

OwnerRozbojniczka
CoownersN/A
BoardPaintChat
ProgramPaintChat
Size491x271
Added15:41, 20 Oct 2006
Modified15:41, 20 Oct 2006
Time summary20m
Version1/1
StatusFinished
(15:41, 20 Oct 2006)

Options

Versions

Robaczek by Rozbojniczka
v1 by Rozbojniczka
15:41, 20 Oct 2006
20m
View version history

Stats

Views1 644
Comments16
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Robaczek by Rozbojniczka

Next by RozbojniczkaPrevious by Rozbojniczka
Robaczek by Rozbojniczka - 15:41, 20 Oct 2006

Comments

LoskaChan

LoskaChan

xd
ale zes powiekszyla!
#1 LoskaChan - 15:58, 20 Oct 2006
Rozbojniczka

Rozbojniczka

No cóż...
:D
Ale i tak wyszedł sympatycznie...
:D
#2 Rozbojniczka - 17:07, 20 Oct 2006
Moonwolf

Moonwolf

Nosi okulary - niezdolny do slużby wojskowej - Wormsach to byłby chyba strategiem.. :P
#3 Moonwolf - 22:11, 22 Oct 2006
Rozbojniczka

Rozbojniczka

:P
Ale sympatyczny ni?
Taki..."soczysty"...
Hihii...
#4 Rozbojniczka - 19:21, 23 Oct 2006
blood

blood

przypomniały mi sie wormsy przez tego robaka
#5 blood - 12:09, 21 Dec 2006
Rozbojniczka

Rozbojniczka

Heh...
:P
#6 Rozbojniczka - 13:56, 21 Dec 2006
terra1994

terra1994

sliczniasty!!
#7 terra1994 - 15:30, 10 Feb 2007
agentka

agentka

tak jak worms ;D
ładny. ^^
#8 agentka - 19:35, 2 May 2007
sweet_writer

sweet_writer

śliczna glistka. Urocza :D
#9 sweet_writer - 16:29, 3 Jul 2007
Rozbojniczka

Rozbojniczka

Heh
Dzięki
#10 Rozbojniczka - 17:14, 3 Jul 2007
martlnl

martlnl

Worms!!! sE xD
#11 martlnl - 14:07, 13 Aug 2007
Rozbojniczka

Rozbojniczka

Nie wzorowałam się na "Wormsach", ale cieszę się, że ten soczysty pulchny robolek coś przypomina ^^
#12 Rozbojniczka - 15:20, 13 Aug 2007
Sanra

Sanra

Przypomina mi naszego kolegę z klasy xD
#13 Sanra - 18:45, 12 Nov 2007
Rozbojniczka

Rozbojniczka

hehe
nie znam tego kolegi, ale musi być glisdowaty skoro mojego Waldusia Robolka jest podobny.
#14 Rozbojniczka - 18:51, 12 Nov 2007
Sanra

Sanra

hehe kolor skóry ma podobny i nosi takie okularki a ten mi wygląda na kujonka więc wszystko pasuje xD
#15 Sanra - 19:00, 12 Nov 2007
Rozbojniczka

Rozbojniczka

hehe
#16 Rozbojniczka - 19:03, 12 Nov 2007