LoskaChan

Comment

testowalam swoj tablet.
jest.. kozacki<3
juz go kocham.

Last version

LoskaChan

TAK TO JES MOJA NAJSTARSZA ZACHOWANA PRACA LOL

Info

OwnerLoskaChan
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size400x400
Added14:11, 3 Feb 2007
Modified19:48, 28 Apr 2015
Time summary5m 55s
Version1/1
StatusFinished
(19:48, 28 Apr 2015)

Options

Versions

xD by LoskaChan
v1 by LoskaChan
14:11, 3 Feb 2007
5m 55s
TAK TO JES MOJA NAJSTARSZA ZACHOWANA PRACA...»
View version history

Stats

Views679
Comments18
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

xD by LoskaChan

Next by LoskaChanPrevious by LoskaChan
xD by LoskaChan - 14:11,  3 Feb 2007

Comments

caria00

caria00

oo..a jaki? bo tez sie do kupna przymierzam, a to wyglada calkiem gut.
#1 caria00 - 14:17, 3 Feb 2007
LoskaChan

LoskaChan

wacom graphire4 a5
cos kolo 800 zlotych. jak kupujesz to bron b oze na merlinie!
mi przysylali cos ponad miesiac.
bierz z transita ;]
#2 LoskaChan - 14:23, 3 Feb 2007
Alvar_Hanso

Alvar_Hanso

Ja też mam Graphire4. Dobrze mi się z nim współpracuje :D
#3 Alvar_Hanso - 14:26, 3 Feb 2007
Anakarika

Anakarika

huh on ma belejaz! <3 gratuluje kocie nowego tableta! (:

i czy to rumience?
#4 Anakarika - 14:30, 3 Feb 2007
VineSaw

VineSaw

ja ją skądś znam... czy nie czasem z Twojego avatara? ^...^
#5 VineSaw - 15:55, 3 Feb 2007
ayumisa

ayumisa

praca jest taka dynamiczna.podoba mi się sposob w jaki zostala wykonana.
#6 ayumisa - 16:01, 3 Feb 2007
EvilLady

EvilLady

fajna Praca. POdoba mi się ;]
#7 EvilLady - 16:02, 3 Feb 2007
LoskaChan

LoskaChan

to jest facet.
#8 LoskaChan - 16:55, 3 Feb 2007
Angelly

Angelly

skoro chlop to gdzie barzyska TOT?
#9 Angelly - 00:23, 4 Feb 2007
Power

Power

O! HeH... Fajne! ;3
#10 Power - 21:13, 5 Feb 2007
Shome

Shome

UvU. Słodziak ^^
#11 Shome - 18:02, 13 Feb 2007
Hunter_de_Verre

Hunter_de_Verre

faaacet? *.* ladne ma te wloski.. =]
#12 Hunter_de_Verre - 19:09, 16 Feb 2007
LoskaChan

LoskaChan

dzienkujam ^^ tak, facet, z mojego awatara xD
#13 LoskaChan - 19:26, 16 Feb 2007
Hunter_de_Verre

Hunter_de_Verre

^^
#14 Hunter_de_Verre - 19:33, 16 Feb 2007
piotrlobik

piotrlobik

broda mnie przeraza
ale chaotycznosc kresek na wlosach bardzo mi podchodzi
takie .. bo ja wiem .. "ludowe"?
:D
#15 piotrlobik - 00:10, 20 Aug 2007
LoskaChan

LoskaChan

haha, ludowe ;D
#16 LoskaChan - 19:32, 20 Aug 2007
kiki009

kiki009

łał ale ładny malunek LoskaChan, fajnie ciebie uczą malować w twojej szkole :3 ^^
#17 kiki009 - 20:22, 28 Apr 2015
LoskaChan

LoskaChan

to na umk
#18 LoskaChan - 20:36, 28 Apr 2015