gokunobaka

Comment

D:
lewel moze byc?

Info

Ownergokunobaka
CoownersN/A
BoardLevel2
ProgramShi Painter
Size400x450
Added00:24, 26 Apr 2007
Modified00:29, 26 Apr 2007
Time summary56m 47s
Version1/1
StatusFinished
(00:25, 26 Apr 2007)

Options

Versions

uke za 9,99 by gokunobaka
v1 by gokunobaka
00:24, 26 Apr 2007
56m 47s
View version history

Stats

Views2 581
Comments33
Promos16

Promoted by:

  1. Miriamka - 08:40, 26 Apr 2007
  2. Zhigard - 09:00, 26 Apr 2007
  3. Pedes - 12:57, 26 Apr 2007
  4. Mitsuko_kirakira - 15:13, 26 Apr 2007
  5. Chalve - 18:24, 26 Apr 2007
  6. Hakashi - 18:54, 26 Apr 2007
  7. Anthene - 17:18, 27 Apr 2007
  8. asu02 - 09:24, 28 Apr 2007
  9. ane - 23:53, 29 Apr 2007
  10. Serafin - 19:27, 11 May 2007
  11. Blondi132 - 17:22, 27 Jun 2007
  12. Lynou - 19:10, 17 Oct 2007
  13. cherry - 04:18, 21 Apr 2008
  14. Mua - 23:22, 21 Apr 2008
  15. Darca - 07:35, 22 Apr 2008
  16. anjamarie - 11:27, 12 Nov 2009

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

uke za 9,99 by gokunobaka

Next by gokunobakaPrevious by gokunobaka
uke za 9,99 by gokunobaka - 00:24, 26 Apr 2007

Comments

jigoku

jigoku

jezu, z mainpage wygladal jak dziewczyna z dekoltem. juz myslalam ze zeszlas na zla droge.
#1 jigoku - 02:03, 26 Apr 2007
RelenaXX

RelenaXX

on faktycznie taki śliczny jak dziewczyna jestXD
#2 RelenaXX - 06:57, 26 Apr 2007
EvilYuki

EvilYuki

9,99 kosztuje deser lodowy w Grycanie, miałabym problem z decyzją TAT
#3 EvilYuki - 08:56, 26 Apr 2007
Zhigard

Zhigard

nipple~ *drool*
#4 Zhigard - 09:00, 26 Apr 2007
Niru

Niru

aa kooniec miesiaca a ty uke za 9,99 wystawiasz..bede musiala ograniczyc spozywanie pokarmow wszelakich ;p
fajna pracka, podobaja mi sie te twoje solidowe slodziaki;3
#5 Niru - 09:07, 26 Apr 2007
Pedes

Pedes

*.*
Oczywiście!
(A jakiegoś seme za dychę nie masz?)
#6 Pedes - 12:58, 26 Apr 2007
LoskaChan

LoskaChan

a nie ma on przypadkiem sutka za wysoko?
#7 LoskaChan - 14:04, 26 Apr 2007
xKimix

xKimix

mhrrrrau. <3
#8 xKimix - 15:04, 26 Apr 2007
Shome

Shome

Po co się głupio pytasz? :)
#9 Shome - 15:13, 26 Apr 2007
Mitsuko_kirakira

Mitsuko_kirakira

;_;
mam akurat 10zl na koncie! <3
#10 Mitsuko_kirakira - 15:13, 26 Apr 2007
Pooky

Pooky

mzoe byc *_*
#11 Pooky - 15:55, 26 Apr 2007
elevi

elevi

Ależ ma fajny makijaż :D eeee, a ile to będzie z przesyłką(taki tani że aż podejrzane xD)
#12 elevi - 16:10, 26 Apr 2007
KnP

KnP

9,90?
DDD:
ciągle za dużo D:
#13 KnP - 16:53, 26 Apr 2007
anikakinka

anikakinka

oczy w reszcie kolorow rysunku wygladaja <3
(co do grycana to on ma akurat kolory mojego ulubionego deseru tam xDDDD)
#14 anikakinka - 17:13, 26 Apr 2007
Chalve

Chalve

Wheee! :3 Kupuję! Mi starczy na pięciu takich X3
#15 Chalve - 18:24, 26 Apr 2007
Hakashi

Hakashi

biatch <3 luv luv <3
#16 Hakashi - 18:54, 26 Apr 2007
Kocica

Kocica

To jest takie cukrowne, że aż mnie rozbolały zęby! D: Ale czy odrobina bólu komukolwiek zaszkodziła? XD *sut!*
#17 Kocica - 19:40, 26 Apr 2007
Minia

Minia

ten sutek jest naprawde za wysoko xD
#18 Minia - 21:33, 26 Apr 2007
Kocica

Kocica

To co? Ważne, że jest! XD
#19 Kocica - 20:03, 27 Apr 2007
aishang

aishang

fajne kolorki
#20 aishang - 11:13, 28 Apr 2007
Osaku

Osaku

.... *liczy kasę* hmmmm... T4T.... *kradnie, wykorzystuje, oddaje nim się ktokolwiek kapnie*
#21 Osaku - 00:11, 1 May 2007
angellynx

angellynx

wow
#22 angellynx - 15:13, 2 May 2007
freddiegirl

freddiegirl

ja Cie, Goku xD za tyle jest moj ulubiony zestaw w kefcu : O to ja prosze jeden zestaw w tyl i takiego prosze na wynos xD
#23 freddiegirl - 17:56, 11 May 2007
Serafin

Serafin

*______* ŁOBOSZ! sporzo! normalne zacne! x____X
#24 Serafin - 19:27, 11 May 2007
ninja

ninja

ale ma wysoko tego sutka *o*
#25 ninja - 21:25, 11 May 2007
gokunobaka

gokunobaka

seme mu ssalo i tak zostalo :c
#26 gokunobaka - 21:22, 13 May 2007
gokunobaka

gokunobaka

seme mu ssalo i tak zostalo :c
#27 gokunobaka - 21:22, 13 May 2007
jessih

jessih

awww *-* cuuute!!
#28 jessih - 07:03, 14 May 2007
Nanaa

Nanaa

Seme ssało? Czyli, że jush używany? A bardzo?
#29 Nanaa - 09:44, 17 Oct 2007 - Last changed: 09:44, 17 Oct 2007
gokunobaka

gokunobaka

no bardzo widac ze zmenczony :c
#30 gokunobaka - 15:25, 17 Oct 2007
Nanaa

Nanaa

Jak dla mnie to raczej jakiś taki znudzony tym swoim seme... Może dlatego tylko 9,99...?
#31 Nanaa - 17:09, 17 Oct 2007
Lelentayne

Lelentayne

Gokunoobako :D mam pytanie - i prosze nie lekcewaz go :) CO MAM ZRoBIC ZEBY DOSTAC CANVAS? :)
#32 Lelentayne - 21:25, 25 Mar 2008
Lelentayne

Lelentayne

a co do pracy to mi sie podoba kolorystyka :D
#33 Lelentayne - 21:26, 25 Mar 2008