RishiMomo

Comment

dziekuje Momo za pomoc *hugs* tło jest świetne x3
Mam nadzieję, że wam tez sie podoba.
za radą próbuje na level XD

Info

OwnerRishi
CoownersMomo
BoardTira
ProgramShi Painter
Size500x600
Added16:54, 11 Jul 2007
Modified14:43, 9 Aug 2007
Time summary7h 55m 21s
Version28/28
StatusFinished
(14:05, 9 Aug 2007)

Options

Versions

K a z u. by Rishi
v21 by Rishi
17:54, 5 Aug 2007
24m 17s
K a z u. by Rishi
v22 by Rishi
21:11, 6 Aug 2007
24m 29s
K a z u. by Rishi
v25 by Momo
00:45, 9 Aug 2007
6m 45s
K a z u. by Rishi
v27 by Momo
01:41, 9 Aug 2007
4m 7s
K a z u. by Rishi
v28 by Momo
13:02, 9 Aug 2007
2m 41s
View version history

Stats

Views1 646
Comments75
Promos4

Promoted by:

  1. RelenaXX - 15:36, 9 Aug 2007
  2. Takako - 18:34, 9 Aug 2007
  3. mona - 18:45, 9 Aug 2007
  4. Hakashi - 11:05, 14 Aug 2007

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

K a z u. by Rishi

Next by RishiPrevious by Rishi
K a z u. by Rishi - 16:54, 11 Jul 2007

Comments

Jaisis

Jaisis

Lewą rękę popraw i będzie gitu. Rany... słyszałaś piosenkę "Moherowy ninja"? Założyłam się miesiąc temu z Kav i jak przegram zakład to muszę narysować fanart z Naruto. Narysuję więc Sasuke w moherowym berecie:P
#1 Jaisis - 11:02, 12 Jul 2007
Rishi

Rishi

dzieki XD
#2 Rishi - 19:21, 12 Jul 2007
Rishi

Rishi

lewa? te co kunaie trzyma? XD wlasnie kurde nie wiem co dokladnie jest zle.............

sasacz w moherku XD" moze byc smieszny
#3 Rishi - 19:22, 12 Jul 2007
Rishi

Rishi

hę dzieki ale co z anatomią jest nie tak? bo ja oslepłam XD i nie wiem co jest źle (a coś jest)
#4 Rishi - 20:59, 12 Jul 2007
Rishi

Rishi

yhm dzieki ^^
#5 Rishi - 21:25, 12 Jul 2007
Rishi

Rishi

moze jest XD ale to jak bede lineart robic to poprawie
#6 Rishi - 23:41, 12 Jul 2007
Kociur

Kociur

o ninja z piachu ^.^
#7 Kociur - 11:38, 14 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Nom, zabiorę się za niego. Ale mam strasznie napięty plan. Kończę jeden obrazek już trzeci dzień a tu setny łocz, kumpela w szpitalu, druga mi wierci dziurę w brzuchu od miesiąca i jeszcze trzeba coś na fanklub yuri. Życie jest ciężkie:(
#8 Jaisis - 18:23, 14 Jul 2007
Rishi

Rishi

no bo z piachu sa najlepsi ^^
#9 Rishi - 22:56, 14 Jul 2007
Rishi

Rishi

dziekuje ^^
#10 Rishi - 11:36, 15 Jul 2007
Kociur

Kociur

Racja xD Ale z Konohy jeden jest najlepszy...
LEE! xD
#11 Kociur - 12:06, 15 Jul 2007
Rishi

Rishi

no na Lee mozna oko zawiesci XDDD
#12 Rishi - 19:45, 15 Jul 2007
Hakashi

Hakashi

nooo... mysle, ze jak koloring utrzyma sie na dobrym poziomie i tlo bedzie ladne, to spokojnie ;3 tylko pamietaj, dopracowane tlo! ludzie sie tego strasznie czepiaja D;
#13 Hakashi - 22:20, 25 Jul 2007
Rishi

Rishi

wiem, wiem D; mysle własnie nad tłem.... ale coś mi nie idzie, aż na paincie zaczelam to rysowac XD
#14 Rishi - 22:21, 25 Jul 2007
Hakashi

Hakashi

xD kombinuj, dasz rade! >D
#15 Hakashi - 22:22, 25 Jul 2007
Rishi

Rishi

no juz mniejwiecej wiem... hmmm jutro skoncze juz to w ogole
#16 Rishi - 22:38, 25 Jul 2007
piotrlobik

piotrlobik

dla mnie bomba, czytse linie dobre proporcje i dobre jak z mangi
tylko ten raster na wstazce niepotrzebny.
fajna rzecz
#17 piotrlobik - 00:32, 28 Jul 2007
Rishi

Rishi

wlaśnie mam zamiar usunąć to z tej wstążki ^^
ano i dzięki
#18 Rishi - 00:35, 28 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Przyciemnić z tyłu bardziej i dodać nieco detalu do ziemi.
#19 Jaisis - 23:41, 28 Jul 2007
Rishi

Rishi

wlasnie nie mam cierpliwości i nie umiem T-T
#20 Rishi - 02:46, 29 Jul 2007
Hakashi

Hakashi

poki co, jest ok :3 pracuj, pracuj!
#21 Hakashi - 22:01, 29 Jul 2007
Rishi

Rishi

ale ja nie umiem .-.
#22 Rishi - 00:45, 30 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Nie narzekać tylko próbować. Inaczej nigdy się nie nauczysz.
#23 Jaisis - 10:50, 30 Jul 2007
Rishi

Rishi

no wiem wiem XD juz probuje
#24 Rishi - 16:08, 30 Jul 2007
Momo

Momo

Opaska podbiła me serce <3
Suna rulez xD
#25 Momo - 00:52, 31 Jul 2007
Rishi

Rishi

no pewno Suna jest naj xD
#26 Rishi - 11:34, 31 Jul 2007
Noemi

Noemi

bardzo ładnie :)
#27 Noemi - 08:52, 3 Aug 2007
RelenaXX

RelenaXX

ładnie Ci wyszła dziewczyna
#28 RelenaXX - 11:18, 3 Aug 2007
Rishi

Rishi

a dziekuje ;]
#29 Rishi - 11:26, 3 Aug 2007
Rishi

Rishi

dzieki dzieki ^^
#30 Rishi - 11:26, 3 Aug 2007
sunaonna

sunaonna

fajne ma ciuszki
#31 sunaonna - 18:10, 5 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

no dziewczyna fajna, jednak tlo to chyba nie z tej bajki co? dziewczyna wyglada jakbys ja przypadkowo na nie nakleila, cale tlo do poprawki raczej, pozdr.
#32 Kasieeek_ - 18:39, 5 Aug 2007
Rishi

Rishi

no to co ja mam z tym tłem zrobic? u mnie zawsze tła wszystko chrzanią.......................
#33 Rishi - 20:13, 5 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

hmm... trudno powiedziec, ja (no sa rozne gusta... wiec ktos moze inaczej sadzi) bym je cale zmaziaala i zrobila zupelnie inne, po pierwsze trzeba tlo oddalic, czyli dobrze by bylo uzyc czegos w chlodnych kolorach, jesli postac jest w takiej pozycji jak teraz, to proponowalabym jakis horyzont, bo to wyglada jak wielka usypana za nia gorka, brakuje mi tam wlasnie przestrzeni, czegos, z czego ta postac moze sie wybic, no nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, ale mam nadzieje, ze tak, zreszta, jak bedziesz miala czas i ochote, to mozesz zrobic po prostu 2ga wersje, i zobaczyc jak to wyjdzie, a jak nie wyjdzie, to zawsze mozesz do tej wrocic, tu nie ma reguly, ze tlo powinno byc takie albo takie, musisz raczej poeksperymentowac i zobaczyc sama jak bedzie lepiej ;-) milego rysowania zyczem :>
#34 Kasieeek_ - 22:18, 5 Aug 2007
Rishi

Rishi

aaaaa no dzieki XD oświeciło mnie. jutro spróbuje zrobić tak jak piszesz...
#35 Rishi - 00:13, 6 Aug 2007
Nerui

Nerui

OMG! co za big biust:P
Z regoly to ten "krzyzyk" oznaczajacy zdenerwowanie jest troche wyzej, na skroni badz czole.
No i te tlo troche slabe:P
aaaale jak cos to ja tu tylko przechodze:P
#36 Nerui - 21:24, 6 Aug 2007
Rishi

Rishi

tło było jeszcze gorsze :P "Level2: Pośredni board na dobre prace, którym czegoś brakuje" mi brakuje talentu do tła XDDD
#37 Rishi - 21:50, 6 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

no juz w gornej polowie mamy przestrzen <jupi> :-) ale ale, (hehe, oj bede meczyc :P )dolna polowa... chodzi o to, ze musisz narysowac to tak, ze czesc jest z przodu (ale nie jest az tak blisko - kompozycja nie zawiera miejsca, gdzie ona stoi - nogi sa uciete, a wiec i tlo, jego pierwszy plan nam sie znacznie oddala, srodkowa czesc powinna byc jeszcze dalej, a ona jest tak samo blisko jak ta pierwsza, a horyzont hen hen daleko, i hmm szczerze mowiac, nie wiem co Ci doradzic, skoro jest tam piasek, jak sadze po kolorach, to moze poszukaj w necie zdjec z pustynia itp, i poanalizuj je troche, zobacz, co by tu mozna bylo zrobic, aby osiagnac ten efekt, z przodu szczegoly sa bardziej widoczne, dalej mniej... pozniej w ogole, moze jakies nierownosci? piasek nie jest taki jednolity, ma swoje wlasne cienie, swoj ksztalt, wiatr usypuje na nim jakby male fale hmmm... tak, musisz po prostu cos takiego znalezc, sztuk conajmniej kilka i sobie na nie popatrzec, pozniej popatrzec na swoj rysunek i pokombinowac, jak mozna uzyskac odpowiednia perspektywe, bo kurde szkoda tak swietnie wymalowanej laski ! <zagania do gooogle.pl> :-) hf! :-)

ps. jesli po tym wszystkim i moim ględzeniu bedziesz w ogole miala ochote cos tutaj zmieniac, to pytanie jest takie, czy musi byc pustynia? moze jakas uliczka? zaułek? ma taka bojowa poze, moze jakiś wieczór, delikatny wiaterek i metaliczny zapach krwii... ops no rozpedzilam sie, ale chodzi o to, ze zawsze mozesz zmienic koncepcje totalnie, mozesz ja nawet przyciemnic i zrobic noc, delikatne swiatlo latarni... moze to byc las, moze... itd, a jesli Ci sie nie chce, to proponuje obnizyc horyzont tak jakos do wysokosci cyckow, delikatne niebo, nawet chmurek za duzo byc nie musi, i wtedy latwiej Ci bedzie uzyskac dobra perspektywe piasku, delikatne cienie, itp (tylko loooknij sobie pare fotek) i to wszystko :P no ok, ide pograc bo jak sie wczuje to moge bez konca ech :P

pozdrawiam :P
#38 Kasieeek_ - 02:51, 7 Aug 2007 - Last changed: 02:51, 7 Aug 2007
Rishi

Rishi

xD no patrzylam wlasnie na jedno zdjecie. ale cierpliwości nie mam do tego.
jeszcze tam pozmieniam, spoko wodza.

brrr czy tylko ja mam zawsze takie problemy z tłem? XDDDD

a i las nie moze byc bo to w końcu Sungakure czyli pustynia ^^
#39 Rishi - 13:31, 7 Aug 2007
Momo

Momo

Jak chcesz to ja mogę spróbować pomóc z pustynią :)
Zrobiłabym jedną wersję a jakby Ci się nie spodobało, to po prostu skasujesz...ech ja tak kocham pioch ^_^
#40 Momo - 14:59, 7 Aug 2007
Rishi

Rishi

aaaa super by było Oo
tylko jak to zrobić żebyś mogła tam zmienić? XD bo ja ten tego... jeszcze dokońca sie nie orientuje co i jak sie tam robi rysując
#41 Rishi - 20:40, 7 Aug 2007
Momo

Momo

Jak chcesz żebym Ci pomogła to edytujesz prace, zaznaczasz "praca do wzięcia" a potem dodajesz mnie do swoich rysowników, odznaczasz "prace do wzięcia" a potem ja rysuję :)
Tylko, że jak tak zrobisz to będzie, że ja jestem współtwórcą a w sumie całą pracę ty zrobiłaś a ja bym tylko tło spróbowała poprawić. Oczywiście jakby Ci się nie podobało to zawsze można nową wersje skasować :)
#42 Momo - 22:47, 7 Aug 2007
Rishi

Rishi

aaa nie no pewno ze moze byc ze ze mną robiłaś xD juz przestawiam. uratuj moją prace! XD
#43 Rishi - 23:30, 7 Aug 2007
Momo

Momo

Zrobię co w mojej mocy :)
Wszelkie sugestie mile widziane tzn. jak masz jakieś pomysły to mów :D w końcu to twoja praca :3
#44 Momo - 01:08, 8 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

no to Momo jedziesz! go go go! :]
#45 Kasieeek_ - 02:17, 8 Aug 2007
Lucia17

Lucia17

SUPER STRUJ
#46 Lucia17 - 09:35, 8 Aug 2007
Momo

Momo

Na razie wstępny szkicior - Rishi może być taka kolorystyka ?
#47 Momo - 12:43, 8 Aug 2007
sweet_writer

sweet_writer

śliczne!! *piszczy*
no to kiedy wyróżnić?!
#48 sweet_writer - 12:43, 8 Aug 2007 - Last changed: 12:43, 8 Aug 2007
piotrlobik

piotrlobik

fajne tlo
widze ze tez robicie uklad 1 osoba postac, a druga tlo....
ja bym te linie jednak zmamazal by nie bylo takiego rozgraniczenia kolorow
#49 piotrlobik - 13:12, 8 Aug 2007
Rishi

Rishi

pewnie ze moze byc :D mi sie podoba
#50 Rishi - 13:43, 8 Aug 2007
Rishi

Rishi

dzieki ^^
#51 Rishi - 13:44, 8 Aug 2007
Lucia17

Lucia17

prosze
#52 Lucia17 - 19:23, 8 Aug 2007
piotrlobik

piotrlobik

hehe posluchaliscie mnie z tym tlem, dzieki. fajnie wyszed lten lej w piachu
tylko teraz linia horyzontu sie pokreskowala jakos

p.s. az mnie kusi by napisac po rusku "gorizont" (tak mnie jakos naszlo ;) )
#53 piotrlobik - 00:40, 9 Aug 2007
sunaonna

sunaonna

ułoo fajne tło kk
#54 sunaonna - 00:44, 9 Aug 2007
piotrlobik

piotrlobik

fajny ten efekt gwiazdy betlejemskiej na niebie
i gorzizont juz mi tez tak nie przeszkadza. szkoda tylko ze w 1 miejscu linia gorizontu jest wyzej od koloru niebieskiego
#55 piotrlobik - 01:42, 9 Aug 2007 - Last changed: 01:42, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Acha widzę - coś się zaradzi :)
#56 Momo - 01:46, 9 Aug 2007
piotrlobik

piotrlobik

miło słyszeć .
swojądrogąta linia po lewej od dołka - cośza mało kontrastowa.
oglądałem wcześniejsze wersje /animacje/ i jak bylo ostrzej to wyszlo lepiej
i fajny patent z tymi jasnymi kreskami na piachu - jak z starych telewizyjnych kursow rysowania prof Rinna czy Kobylińskiego.
#57 piotrlobik - 01:53, 9 Aug 2007
RelenaXX

RelenaXX

collab wam dobrze służy , krajobraz cacy
#58 RelenaXX - 03:31, 9 Aug 2007 - Last changed: 03:31, 9 Aug 2007
Lucia17

Lucia17

super tło
#59 Lucia17 - 08:51, 9 Aug 2007
mona

mona

OOooo taaak. :D Tło jest miodzio ^^
#60 mona - 09:04, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

pewnie jeszcze bedziemy robic collaba XD
#61 Rishi - 11:50, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Rishi jeszcze poprawię parę szczegółów i będzie koniec. Masz może jakieś sugestie co zmienić ??
#62 Momo - 12:41, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

nie mam sugestii *-* bo mi sie ogólnie podoba. dobra robota!
#63 Rishi - 12:44, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Kurczę boję się ruszyć, że przedobrzę - jeżeli nie masz sugestii to może oznaczymy jako "skończone" :)
#64 Momo - 12:56, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

no mozemy ^^ a możesz ty oznaczyc za skonczone? bo wlasnie sobie rysuje i zabardoz nie moge xD
#65 Rishi - 13:19, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Nie ja nie mogę :) nie ma takiej opcji - mogę tylko swoje wersje edytować :)
#66 Momo - 13:59, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

aaaa no dobra to ja juz teraz moge zmianic XD dzieki za pomoc jeszcze raz!
#67 Rishi - 14:04, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Na pewno tira? Bardzo ładna jest twoja postać - lineart równiutki, kolorki miłe...chmm ?
#68 Momo - 14:36, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

no dobra sprobuje na lvl dać XD czy gdzie??
tylko wiesz troche znerwicowana bede bo pierwszy raz dam gdzie indziej nie na tire
#69 Rishi - 14:40, 9 Aug 2007
Momo

Momo

Spróbuj na lvl :)
Na moje oko to nie jest tira - jak będą konstruktywne opinie na "nie" to zrzucisz ;)
I nie stresuj się tym :3
#70 Momo - 14:41, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

ano dobra xD
#71 Rishi - 14:42, 9 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

no Momo, dobrze tlo zrobione, dziewczyna uratowana :] dla mnie tam troche przedobrzone te gwiazdki, nie gwiazdki, smuzki itp ;p no ale niech juz zostanie, bo czasem mozna przedobrzyc i spieprzyc :P lvl adekwatny, pozdrawiam ;-) i czekamy na nastepne (ja niestety mam lenia na kompa, za to farbki olejne zameczam :) )
#72 Kasieeek_ - 17:05, 9 Aug 2007
Momo

Momo

A dziękuję :)
Gwiazdki są na oddzielnej warstwie - zawsze można zmazać ale bez nich jest jakoś tak...łyso. Myślałam o jakimś ledwo widocznym zarysie piramidy w oddali ale było by przedobrzone :)
#73 Momo - 17:08, 9 Aug 2007
Rishi

Rishi

moim zdaniem też Momo dobrą robote odwaliła x3
#74 Rishi - 19:51, 9 Aug 2007
flora14

flora14

wszystko przecudnie ale kurde denerwuje mnie cieniowanie tej wiekszej wstazki
#75 flora14 - 20:49, 13 Aug 2007