Mirabelka4Berry3965blackstigmafleuretteHouStonkikouMejDejYuzuki

Comment

Rysujemy myszki i te od komputera, i te prawdziwe. Jak kto lubi ^^ / Brak miejsc!

Last version

fleurette

mojej koniec już ;d

Info

OwnerMirabelka4
CoownersBerry3965, blackstigma, fleurette, HouSton, kikou, MejDej, Yuzuki
BoardTira
ProgramShi Painter
Size500x500
Added15:06, 19 Jan 2008
Modified12:56, 15 Sep 2008
Time summary1h 39m 12s
Version11/11
StatusUnfinished

Options

Versions

Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4
v7 by Yuzuki
16:48, 6 Mar 2008
10m 18s
Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4
v8 by fleurette
15:36, 9 Mar 2008
27m 58s
pszepraszam, zaniedbałam. http://www.dfv.pl/gallery/d/4967-2/myszka.JPG
Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4
v9 by MejDej
18:13, 18 Mar 2008
12m 32s
Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4
v10 by Missorri
19:23, 16 Apr 2008
1m 55s
proszę mnie wypisać z kolaba :(
Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4
v11 by fleurette
12:56, 15 Sep 2008
6m
mojej koniec już ;d
View version history

Stats

Views1 672
Comments38
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4

Next by Mirabelka4Previous by Mirabelka4
Collab dla rysujących myszką! Rysujemy myszki! W obu słowach znaczeniu ^^ by Mirabelka4 - 15:06, 19 Jan 2008

Comments

Missorri

Missorri

ja!
#1 Missorri - 15:09, 19 Jan 2008
HouSton

HouSton

Heh to sie sie chce zapisać ;)
#2 HouSton - 15:12, 19 Jan 2008
Yuzuki

Yuzuki

jam chcem
#3 Yuzuki - 15:21, 19 Jan 2008
fleurette

fleurette

jaa;> mogem?:))
#4 fleurette - 15:39, 19 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Pewnie :D
#5 Mirabelka4 - 15:48, 19 Jan 2008
MejDej

MejDej

o jaaa, moge?
#6 MejDej - 16:02, 19 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Niup
#7 Mirabelka4 - 16:40, 19 Jan 2008
juleczka

juleczka

jaaaaaaaaaaaa
#8 juleczka - 16:42, 19 Jan 2008
blackstigma

blackstigma

Heyo! Ya chcem ><!
#9 blackstigma - 17:23, 19 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Dopsz
#10 Mirabelka4 - 17:37, 19 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Ok
#11 Mirabelka4 - 17:38, 19 Jan 2008
juleczka

juleczka

dziękować, dziekować.
#12 juleczka - 17:39, 19 Jan 2008
blackstigma

blackstigma

Ale cu mam dopisać Oo?
#13 blackstigma - 17:46, 19 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Co?? ne rozumem xD
#14 Mirabelka4 - 10:48, 20 Jan 2008
kikou

kikou

ja moge ?
#15 kikou - 11:29, 20 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

MhM.
#16 Mirabelka4 - 12:56, 20 Jan 2008
blackstigma

blackstigma

No bo ja bym chciała do collabu ale już chyba nie miejsca dla mnie =3= Bo romowqa się spomplikowała xD
#17 blackstigma - 20:09, 20 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Hm jeszcze się znajdzie miejscee xD
#18 Mirabelka4 - 21:02, 20 Jan 2008
blackstigma

blackstigma

No dzięki xD! O to chodziło xD
#19 blackstigma - 21:34, 20 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

>w<" A pomogłabyś mi przy tej zUej wiewiórce pliss xD
#20 Mirabelka4 - 21:51, 20 Jan 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

A juz nie musisz xDD
#21 Mirabelka4 - 21:55, 20 Jan 2008
blackstigma

blackstigma

Oo aha xDD Oka oka xD Już wszystko rozumuem x3
#22 blackstigma - 22:47, 20 Jan 2008
NDClo

NDClo

Mhm...Myszki :D
#23 NDClo - 07:11, 4 Mar 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

;]
#24 Mirabelka4 - 12:48, 4 Mar 2008
Berry3965

Berry3965

Mogę się przyłączyć? :)
#25 Berry3965 - 14:08, 4 Mar 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Oki ;DD
#26 Mirabelka4 - 14:22, 4 Mar 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

A mogłabyś już rysować? xD
#27 Mirabelka4 - 14:27, 4 Mar 2008
Berry3965

Berry3965

Ok to zaczynam.. (dzięx)
#28 Berry3965 - 14:27, 4 Mar 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Nmzc :D

Wprawdzie miejsc nie było, ale już tam dla jednej osóbki. xD
#29 Mirabelka4 - 14:30, 4 Mar 2008
Berry3965

Berry3965

Dzięki baaardzo!
#30 Berry3965 - 14:43, 4 Mar 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Nmzc ;)

Pe.Es. Różowa Myszka? xD Fajne ;D
#31 Mirabelka4 - 15:46, 4 Mar 2008
juleczka

juleczka

Proszę us8ń mnie z collaba, ryzuje tabletem:) Z resztą zcasu nie mam... thx!
#32 juleczka - 21:35, 29 Jun 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Okeeej
#33 Mirabelka4 - 22:03, 29 Jun 2008
arkhentark

arkhentark

tytuł... w obu słowa znaczeniach powinno być.
#34 arkhentark - 14:42, 15 Sep 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

E tam. P:
potem zmienie..
#35 Mirabelka4 - 12:32, 22 Sep 2008
MejDej

MejDej

mozna usunac mnei z collabu?
#36 MejDej - 21:37, 20 Nov 2008
Mirabelka4

Mirabelka4

Jasne. ;P
#37 Mirabelka4 - 18:02, 11 Dec 2008
LadyMilka

LadyMilka

Mogę się dołączyć?
#38 LadyMilka - 19:43, 7 Feb 2009