Nelly

Contest picture

Heart.. Frozen heart
14 Feb 2008 - 2 Mar 2008
Vote date 16 Mar 2008

Info

OwnerNelly
CoownersN/A
BoardLevel2
ProgramShi Painter
Size360x300
Added17:56, 9 Feb 2008
Modified18:39, 3 Mar 2008
Time summary3h 58m 53s
Version10/10
StatusFinished
(18:33, 3 Mar 2008)

Options

Versions

Valentine's Day by Nelly
v6 by Nelly
19:13, 27 Feb 2008
43m 1s
Valentine's Day by Nelly
v7 by Nelly
20:40, 1 Mar 2008
7m 49s
Valentine's Day by Nelly
v8 by Nelly
21:25, 1 Mar 2008
6m
Valentine's Day by Nelly
v9 by Nelly
21:36, 1 Mar 2008
8m 50s
Valentine's Day by Nelly
v10 by Nelly
21:43, 1 Mar 2008
5m 42s
View version history

Stats

Views1 973
Comments30
Promos10

Promoted by:

  1. agga - 22:48, 1 Mar 2008
  2. Poli_Chan - 08:49, 2 Mar 2008
  3. Black_Shadow - 12:56, 2 Mar 2008
  4. Kumiko - 08:59, 3 Mar 2008
  5. Letasu - 09:14, 3 Mar 2008
  6. violka - 10:52, 5 Mar 2008
  7. Dziedzic - 11:02, 5 Mar 2008
  8. RelenaXX - 11:17, 5 Mar 2008
  9. Mel - 20:58, 7 Mar 2008
  10. Fatmatysiak - 11:19, 16 Mar 2008

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Valentine's Day by Nelly

Next by NellyPrevious by Nelly
Valentine's Day by Nelly - 17:56,  9 Feb 2008

Do piosenki Linkin Park o tym samym tytule :3
"So now you're gone,
And I was wrong,
I never knew what it was like,
To be alone... on a Valentine's Day"

*
Jakby co to to jest chłopak ;3 (bo jak Nelly narysuje to nie zawsze wiadomo X3)

*
Wybaczcie tyle wersji, ale inaczej nie mogę ^^' Jak dłużej rysuję to nie da się załadować :o
*
Udało się! :D Shi painter pozwolił mi skończyć ^^ (przez niego tło rysowałam 5 razy od nowa =.=)
*
Arigatou za wszystkie miłe komentarze :D

Mogę lvl? :o

Comments

EvilLady

EvilLady

Oj oj oj. Zapowiada sie.. No. gdyby to nie było miejsce do którego zaglądają młode dzieci... przeklnełabym. ;) ale powiem tak bardzo skromnie: świetnie :D
#1 EvilLady - 18:27, 9 Feb 2008
Black_Shadow

Black_Shadow

Nelly tworzy kolejne cudo :3
Zapowiada się śliczne, oczy jak zwykle są piękne. Mam nadzieję, że szybko to skończysz^^
Dodaję do oczekiwanych ;)
#2 Black_Shadow - 19:42, 9 Feb 2008 - Last changed: 19:42, 9 Feb 2008
Nelly

Nelly

Dziękuję Evil ^^ *hugs* Fajnie, że ktoś chociaż trochę lubi moje rysunki ^^
#3 Nelly - 17:19, 10 Feb 2008
Nelly

Nelly

Fajnie ^o^ Arigatou! Teraz będę trochę więcej tu rysować niż kiedyś :3 Przynajmniej się postaram ^^
#4 Nelly - 17:20, 10 Feb 2008
Nelly

Nelly

Strasznie rozczochrane mi wyszły X3 Ale dziękuję Black ^^
#5 Nelly - 17:22, 10 Feb 2008
Black_Shadow

Black_Shadow

No ja mam nadzieję :3
#6 Black_Shadow - 18:16, 10 Feb 2008
agga

agga

no oczęta to fajne ma :) czekamy na koniec ;]
#7 agga - 23:04, 11 Feb 2008
Letasu

Letasu

Świetnie się zapowiada! :D
Od razu widać, że to chłopak! >3 I bardzo fajną ma bluzkę... i szaalik! <3
#8 Letasu - 14:59, 14 Feb 2008
EvilLady

EvilLady

Cudne ;]
#9 EvilLady - 19:17, 27 Feb 2008
Nelly

Nelly

Arigatou ^.^
#10 Nelly - 19:19, 27 Feb 2008
agga

agga

ajj jaka fajna bluza ;] dajesz dajesz :)
#11 agga - 18:34, 28 Feb 2008
Nelly

Nelly

Znasz tą piosenkę? :D Jest świetna, prawda? ^.^
Dziękuję Ci Black ^^ Staram się >:3
#12 Nelly - 16:38, 29 Feb 2008
Nelly

Nelly

Dziękuję!~ :D *radocha*
#13 Nelly - 16:41, 29 Feb 2008
mannie

mannie

bardzo ladna praca :> slicznie zrobiona bluza i fajne kolory :>
#14 mannie - 21:51, 1 Mar 2008 - Last changed: 21:51, 1 Mar 2008
Nelly

Nelly

Jak fajnie, że Ci się podoba *^.^* Dziękuję :3
#15 Nelly - 21:53, 1 Mar 2008
mannie

mannie

gdyby nie konkurs, wyroznilabym :> a, oczka tez slicznie zrobione :>
#16 mannie - 21:55, 1 Mar 2008
agga

agga

podoooba się ;] ja to bym taką pracę z 15 godzin robiła :D
good job !!
#17 agga - 22:47, 1 Mar 2008
Black_Shadow

Black_Shadow

no i doczekałam się końca :3
śliczna cegiełka za śliczną pracę >3
#18 Black_Shadow - 12:56, 2 Mar 2008
Letasu

Letasu

Śliczne! Wygląda tak milutko, :3 chociaż nie jest zbyt szczęśliwy...
Kolorki i tło świetne! <3
#19 Letasu - 09:17, 3 Mar 2008
Nelly

Nelly

Dziękuję Ci Letasu~ :D
Rzeczywiście jest trochę smutny ._. Tak jak piosenka ;3
#20 Nelly - 18:38, 3 Mar 2008
violka

violka

łał jaki śliczny:)
#21 violka - 10:53, 5 Mar 2008
Dziedzic

Dziedzic

Prześliczne!!
#22 Dziedzic - 11:02, 5 Mar 2008
Nelly

Nelly

Arigatou! ^3^ Dzięki :3 *cieszy się*
#23 Nelly - 11:08, 7 Mar 2008
Nelly

Nelly

^o^
#24 Nelly - 11:11, 7 Mar 2008
Mel

Mel

Ojej..ja tego jeszcze nie wyróżniłam?
Nic straconego. ^^
*rzuca cegłą w Nelly*

Prześliczne
#25 Mel - 20:58, 7 Mar 2008
Fatmatysiak

Fatmatysiak

Taak ta piosenka szczególe ten moment *.* <rozmarzyła się>
Pięknieee <3333333
#26 Fatmatysiak - 21:18, 12 Jun 2008
Nelly

Nelly

Dzięki! ^.^ Uwielbiam 'Valentine's Day' :D Fajnie, że ty też! ^^ Ten moment jest taki smutny... tylko rysować! X3
#27 Nelly - 14:20, 19 Jun 2008
Fatmatysiak

Fatmatysiak

no no : D
#28 Fatmatysiak - 14:30, 19 Jun 2008
paulcia789

paulcia789

to mi się najbardziej podoba....pozdrawiam....:)))
#29 paulcia789 - 17:37, 23 Oct 2009
Nelly

Nelly

Fajnie, że komuś się chciało przeglądac moje arty XD Dzięki, ja też go lubię ^^ Co rzadko mi sie zdarza, żebym swój stary art lubiła XD
#30 Nelly - 16:09, 25 Oct 2009