Aarfy

Comment

to juz chyba koniec bo kiedys wypadalo by skonczyc.
mialo byc na konkurs ale nie jest bo jakos temat uciekl i nie bede na sile naciagał
malowanie myszka sux

Last version

Aarfy

dzięki za wyróżnienia : )

Info

OwnerAarfy
CoownersN/A
BoardLevel2
ProgramShi Painter Pro
Size495x379
Added13:40, 25 Apr 2008
Modified21:51, 1 May 2008
Time summary4h 11m 8s
Version8/8
StatusFinished
(21:51, 1 May 2008)

Options

Versions

czasem cholera wie co by Aarfy
v4 by Aarfy
03:19, 30 Apr 2008
28m 48s
czasem cholera wie co by Aarfy
v5 by Aarfy
14:13, 30 Apr 2008
39m 24s
czasem cholera wie co by Aarfy
v6 by Aarfy
14:46, 30 Apr 2008
26m 15s
czasem cholera wie co by Aarfy
v7 by Aarfy
00:56, 1 May 2008
15m 21s
czasem cholera wie co by Aarfy
v8 by Aarfy
12:15, 1 May 2008
21m 10s
dzięki za wyróżnienia : )
View version history

Stats

Views4 283
Comments55
Promos62

Promoted by:

  1. Shiinu - 12:32, 1 May 2008
  2. rai - 12:42, 1 May 2008
  3. Vahe - 13:14, 1 May 2008
  4. lizard - 13:34, 1 May 2008
  5. eurukatt - 14:05, 1 May 2008
  6. martini - 14:25, 1 May 2008
  7. aidaou - 15:38, 1 May 2008
  8. Raishi - 18:38, 1 May 2008
  9. Kamel - 19:55, 1 May 2008
  10. pankrowka - 22:31, 1 May 2008
  11. Black_Nella - 22:53, 1 May 2008
  12. Boss - 23:02, 1 May 2008
  13. Alice_i - 23:29, 1 May 2008
  14. Lordi18 - 00:02, 2 May 2008
  15. Silverene - 02:09, 2 May 2008
  16. DreamingGirl - 11:08, 2 May 2008
  17. kikou - 11:15, 2 May 2008
  18. Vi_29 - 14:00, 2 May 2008
  19. Poli_Chan - 14:35, 2 May 2008
  20. son74ia - 20:45, 2 May 2008
  21. JuKii - 20:53, 2 May 2008
  22. tygrysek22 - 21:22, 2 May 2008
  23. Syrvia - 22:53, 2 May 2008
  24. Lady333 - 23:09, 2 May 2008
  25. EdwardElric - 23:12, 2 May 2008
  26. Gosiak - 23:57, 2 May 2008
  27. Alquana - 12:14, 3 May 2008
  28. Mimiko - 12:51, 3 May 2008
  29. Anusiak - 13:23, 3 May 2008
  30. Sus - 14:26, 3 May 2008
  31. coatwest - 15:02, 3 May 2008
  32. Nanaa - 15:17, 3 May 2008
  33. hentai - 17:49, 3 May 2008
  34. Sanra - 18:19, 3 May 2008
  35. Lacrima - 00:33, 4 May 2008
  36. Dark_Elfka - 02:01, 4 May 2008
  37. Uke_chan - 15:07, 4 May 2008
  38. polka_Gryf - 16:34, 4 May 2008
  39. e_dynia - 19:43, 4 May 2008
  40. Nefele - 21:14, 4 May 2008
  41. Madziupelek - 23:40, 4 May 2008
  42. silver_lake - 08:04, 5 May 2008
  43. cherry - 19:41, 5 May 2008
  44. panna_mroczna - 22:56, 5 May 2008
  45. k0niczyna - 23:52, 5 May 2008
  46. otetsudai - 11:09, 6 May 2008
  47. Cynthia - 19:25, 6 May 2008
  48. czlekopuch - 16:45, 7 May 2008
  49. imperfect - 15:41, 21 Jan 2009
  50. Hedwiga - 18:31, 6 Apr 2009
  51. kiss93 - 12:55, 9 Apr 2009
  52. harunagisa - 15:34, 20 Apr 2009
  53. maddlen93 - 19:06, 20 Apr 2009
  54. goatz - 08:51, 24 Apr 2009
  55. K2chan - 12:13, 24 Apr 2009
  56. Karamula - 14:41, 13 May 2009
  57. Yubaba - 09:09, 14 May 2009
  58. anjamarie - 12:11, 20 Nov 2009
  59. wela - 21:08, 5 Nov 2010
  60. Vixheroine - 20:22, 3 Feb 2012
  61. gantzer - 13:39, 15 Apr 2012
  62. Graga_G - 21:09, 26 Apr 2012

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

czasem cholera wie co by Aarfy

Next by AarfyPrevious by Aarfy
czasem cholera wie co by Aarfy - 13:40, 25 Apr 2008

Comments

karotka

karotka

zapowiada sie pięknie
#1 karotka - 15:26, 25 Apr 2008
lizard

lizard

oczekujem
#2 lizard - 15:27, 25 Apr 2008
arwen

arwen

chmury i mewy- wypas:D
#3 arwen - 22:27, 25 Apr 2008
Wark

Wark

pierwsza wersja była lepsza, z tym dojmującym niebieskim i lustrzaną taflą wody
#4 Wark - 22:34, 25 Apr 2008
Aarfy

Aarfy

ja jednak wole kolory wpadające w zielenie, przynajmniej w przypadku morza ale to jeszcze nie koniec pracy : )
#5 Aarfy - 11:42, 26 Apr 2008
Alice_i

Alice_i

hmmm, różowe obłoczki?
#6 Alice_i - 10:07, 30 Apr 2008
rai

rai

je~eeej... przepiękne kolory :D
#7 rai - 11:33, 30 Apr 2008
eurukatt

eurukatt

chmury sa przepiekne o3o
#8 eurukatt - 11:55, 30 Apr 2008
Aarfy

Aarfy

różowy jest trendy w tym sezonie : )
#9 Aarfy - 13:33, 30 Apr 2008
son74ia

son74ia

Oczekuję - to na początek xD A tak po za ty to super ci to wyszło, a te różowe obłoczki dodają uroku bardzo . Czekam na koniec bo coś czuję że wyróżnię :))
#10 son74ia - 15:04, 30 Apr 2008
e_dynia

e_dynia

Kocham tego typu prace, czekam na nią niecierpliwie :)
#11 e_dynia - 15:37, 30 Apr 2008
Alice_i

Alice_i

chmury ładne, ale ta łódeczka/stateczek nie pasuje do koncepcji morza... zbyt małe do potęgi fal jakie moglyby pojawic się na morzu i zatopić to... wiec albo jezioro albo morze... bo na jeziorze nie ma takich obłoków... bo mgła to raczej nie jest
ale, zawsze to moze być własna nierealna koncepcja ^^''

polska flaga rlz xD
#12 Alice_i - 22:11, 30 Apr 2008 - Last changed: 22:11, 30 Apr 2008
karotka

karotka

wydaje mi się że powinieneś bardziej zaznaczyć linię między chmurami a taflą wody, bo zwłaszcza jak dodajesz te światełka zaczyna to się bardzo prezentować jako jedno i gdyby nie łódka czytałoby się to jako samo niebo.
#13 karotka - 12:19, 1 May 2008 - Last changed: 14:20, 3 May 2008
Alice_i

Alice_i

jakoś tak... grobowiec świetlików
#14 Alice_i - 12:21, 1 May 2008
Aarfy

Aarfy

nie zalezy mi specjalnie na oddzielaniu wody i chmur, specjalnie dodalem te swiatelka dla bardziej sennego charakteru
#15 Aarfy - 12:21, 1 May 2008
karotka

karotka

ok, twoja praca, twój wybór. Wydaje mi się to po prostu trochę mało czytelne.
Ogólnie fajna praca.
#16 karotka - 12:30, 1 May 2008
rai

rai

magiczne :)
#17 rai - 12:43, 1 May 2008
Vahe

Vahe

jak dla mnie fajnie, że niebo zlewa się z wodą, przez to ma taki... niesamowity klimat :)
Taki trochę senny, bajkowy...
bodobuje mi się :)
#18 Vahe - 13:16, 1 May 2008
pankrowka

pankrowka

genialne!!!!!!!!!
#19 pankrowka - 22:30, 1 May 2008
Black_Nella

Black_Nella

Pięknooo...
#20 Black_Nella - 22:53, 1 May 2008
Alexa

Alexa

Ładniutko i sennie ^_^
#21 Alexa - 23:03, 1 May 2008
Kasieeek_

Kasieeek_

niebo, chmury, woda i cale tlo pieknie, niestety lodeczka troche zle wkomponowana jak dla mnie, byc moze kolorystycznie, noi draznia mnie te swietliki( chociaz bardziej lodeczka, jakby lodeczka byla ok, to moze te swietliki inaczej by wygladaly hmm), pozdr.
#22 Kasieeek_ - 11:38, 2 May 2008
Coska_Chan

Coska_Chan

mmmm.... :}
Aż sobie przypomniałam "Stepy Akermańskie"
fajne...
#23 Coska_Chan - 11:42, 2 May 2008
techu

techu

,,inne'' ?
no nie wiem.
#24 techu - 12:07, 2 May 2008
gluptas

gluptas

lvl tak, ale nie inne :p.
#25 gluptas - 16:45, 2 May 2008
abunee

abunee

eheś lvl
#26 abunee - 18:46, 2 May 2008
Aarfy

Aarfy

lv - "Pośredni board na dobre prace, którym czegoś brakuje", tak wiec z mojej strony pytanie czego brakuje tej pracy? nie zauwazylem aby ta praca odbiegala poziomem jakosci od niektorych prac z boardu inne, wiec bezpodstawne krzyczenie o zmiane boardu jest w moich oczach infantylne i pozbawione sensu.
#27 Aarfy - 19:38, 2 May 2008
Baorti

Baorti

fajnie wyszły te chmurki i to ich odbicie w wodzie ;3
#28 Baorti - 20:29, 2 May 2008
JuKii

JuKii

Ślicznie wyszło n_n Za te chmury to bym nawet wołała na wyższy board XD
#29 JuKii - 20:52, 2 May 2008
Shiira

Shiira

panie kochany, to nie Salon, tutaj ogromna wiekszosc nie potrafi uzasadnić dlaczego "levelek chyba cio =]".

Jak dla mnie pracy nie brakuje, na tę chwilę odstaje od lvlu poziomem (bo lvl zrobił się ostatnio porażająco mangofffy i decyzja umieszczenia takiej pracy może rzeczywiście sprawiać problemy), do innych niby też nie brakuje. Ale jakoś się utarło że na inne to albo wycycane zdjęciówy, albo coś totalnie dopracowanego. Zbierz 50 wyróżnień na lvlu zanim zdecydujesz się tu wrzucić, srsly, inaczej drama gwarantowana ;)

Krajobraz to IMO zawsze jest strasznie problematyczny, bo realistyczny zazwyczaj podpada pod kicz (ale użytkownicy lubią, więc landszafciki i zachodziki na innych bywały ;), a fantastyczny... no... ciężko wycycać na tyle żeby mógł tu trafić. Tak myślę.
Ja tam pisać nie będę, gdzie ma być, drama o boardy mi zwisa (w końcu masz swoją galerię, ja zwykle przeglądam prace poprzez obserwowane albo galerie uzytkownikow) według mnie na inne pasuje. Ten róż i intensywny kolor łodzi trochę mnie gryzie, no ale wierzę, że to był zamysł.

Zresztą, chyba nie było jeszcze takiego co by na dzień dobry wrzucił pracę na Inne i tu został ;)
#30 Shiira - 21:03, 2 May 2008
SupahFly

SupahFly

była - Kasieeek_ - wtedy nikt sie nie klocil, ze inne, bo to bylo bezapelacyjne ;) no i wlasnie, wydaje mi sie, ze ludzie raczej oceniaja na czuja czy cos powinno byc na innych czy nie i wycacanie niekoniecznie musi miec wiele do rzeczy. jezeli cos jest ewidentnie "inne" to nikt sie za bardzo nie kloci, ze jednak lvl czy cokolwiek.
#31 SupahFly - 01:14, 3 May 2008
Aarfy

Aarfy

Ja mam wrazenie ze czasem wazniejsze od pracy jest nick osoby ktory namalowal ta prace. Caly szum wokol boardu troche mnie smieszy, bo ludzie rzucaja we mnie kamieniami dla zasady. Na innych widze prace ktore o zgrozo sa plagiatami i nikt w tym nic zlego nie widzi; kiczowate lanszafty oparte o czern i jakias ***** palete kolorow tez sa wychwalane pod niebiosa. Jak sie nie podoba to chyba nie problem sklecic kilka zdan wytykajacych moje bledy, a jak na razie jestes jedyna osoba ktora zabrala glos odnosnie pracy. Nie mam zamiaru kogokolwiek plagiatowac ani przerysowywac zdjec bo mnie to zupelnie nie bawi, wiec chyba nie pasuje do tego oekaki.
#32 Aarfy - 11:33, 3 May 2008
Alquana

Alquana

podziwiam wszystkich umiejących robić chmury tak, by wyglądały jak chmury, a nie jak owce. Brawo. Najchętniej osobno wyróżniłabym wersję 5, 7 i ostateczną.
Shiir dobrze rzecze, boardową dramą się nie przejmuj i rób swoje. czekamy.
#33 Alquana - 12:14, 3 May 2008
Silverene

Silverene

Jak to się mówi... I don't bitch and whine, ale tu coś ewidentnie śmierdzi.
Niestety na oe powstały kółeczka wzajemnej adoracji, i, to trzeba przyznać, jest kilku geniuszy (geniuszek? :P), dobrze, że modowie nie patrzą na nick tylko na pracę.
Jednak... np KatiBu zrobi średnią pracę (ta różowo-czerwono-cosiowo panienka, która była tragiczna pod względem kolorów i kilka pięter słabsza od tego tribute z panienkami i pandą), a i tak wszyscy się zachwycają, bo boją się wytknąć krytykę (oprócz Swanee i jeszcze paru innych odważnych osób, które nie piszą wow, cute, omfg).
Napisałabym jeszcze parę rzeczy, ale wyjdzie na to, ze bedę bitczować i whinować. :P
A praca świetna, kojarzy mi się z tym anime o Krzysztofie Kolumbie, i scenie z ogniami św Elma (bodajże tak się mówi na wyładowania przed i w czasie burzy).
#34 Silverene - 12:55, 3 May 2008
Nauzykaja

Nauzykaja

no i nieźle - może nie rewelacyjnie ;) ale walcz o swoje.
#35 Nauzykaja - 13:00, 3 May 2008
Amarant

Amarant

ponieważ chcesz krytyki to i ja się wypowiem... praca zupełnie mi się nie podoba, w dodatku jako jedyna z Twoich, gdyż pozostałe bardzo lubię. ogólne wrażenie o pracy to coś raczej trudnego do wyjaśnienia, spróbuję więc omówić co poniektóre sprawy... ogólne rozmydlenie wszystkiego- nie sprawia wg mnie dobrego wrażenia. łódeczka odgryza się na tym tle jak domalowana przez pięciolatka, jeśli chciałeś stworzyć klimat powiedzmy mistyczny, łódeczkę widziałabym jako drobny zarys, cień. światełka też klimacikowi nie pomagają- co to za światełka w ogóle, bo wyszły trochę za wielkie i za wyraźne, nie pasują mi tam, jak również ptaki na niebie, nadmienię, że te białe wyglądają na przypadkowe maźnięcia. dalej, różowe światło jest nieco zbyt 'plamkowato' narysowane, wolałabym je jako np dłuższą łunę nad taflą wody, bo to kolejny element taki jakby 'nieprzemyślany'. czepię się jeszcze chmur, bo nie pasują mi na nich te kropki (tekstura jakaś) chmury kropek raczej nie posiadają, prócz tego, obłoki naprawdę ładnie wytworzone, choć kolejne wrażenie, że leżą na tej wodzie za nisko. nie podoba mi się również ich odbicie w wodzie- nad łódeczką stado chmur, a odbija się jedna malutka, paseczkiem tylko? (btw nie mogę się pozbyć myśli, że odbicie tej chmury ma głowę. nie wiem, czy chwalę tu zamierzoną rzecz, czy przypadek, ale porównałabym je do jakiegoś stwora, co płynie tam pod łódką i wtedy to mi nawet bardzo pasuje) wiem, że poczepiałam się wszystkiego, co na rysunku w ogóle jest, ale próbuję jedynie rozjaśnić, poniekąd i sobie, czemu mi się nie podoba- ufam, że nie weźmiesz mi tego za złe.
#36 Amarant - 14:20, 3 May 2008
Nanaa

Nanaa

Heh, to ja też się co nieco wypowiem...
"Ja mam wrazenie ze czasem wazniejsze od pracy jest nick osoby ktory namalowal ta prace." tak, tak, bo tak właśnie u nas jest. Jak masz wyrobiony nick to za byle jaką chałturę powiedzą ci "och jak pięknie" "śliczne łał".
Znaczy jest parę wyjątków, ale ich komentarze wyglądają zwykle jak paradoks wśród "omg ale cudnie". Chodzi tu też o sam rysunek tak mi się wydaje, mangowe, wręcz kiczowate rzeczy są rzeczywiście wychwalane pod niebiosa, sama się o tym przekonałam to chyba jakaś moda czy co. Przez pewien czas malowałam tylko chcąc się podszkolić w kolorach zero "kjutania i śliczniania", za to kiedy by się zrelaksować odwaliłam totalną chałturę robiąc to: praca w popularnych... Same spory o board są dla mnie śmieszne, ale board drama to niestety codzienność, osobiście wisi mi to i staram się nie włączać. Potrzebujemy tu takich jak ty. Masz jaja chłopie, trzymaj się swego. Szanuję cię, naprawdę.
Co do pracy...
A pfff Inne jak nic. Zrobiłeś tym chmurkom tak dobrze jak tylko się dało. I jeszcze myszką, hm? Łódka... nie wiem, mogłaby być trochę bardziej za mgłą, ale to tylko moja opinia. Wyróżniam i tu mówię, że poobserwuję, żeby ci profilu nie zaśmiecać :).
#37 Nanaa - 15:17, 3 May 2008
Nauzykaja

Nauzykaja

Nanaa ;) czyżby frustracja przez ciebie przemawiała? Wiele jest osób które wykorzystuje myszkę do rysowania - do niedawna mnie też musiało to wystarczyć - i ? Nie ma co się nad sobą użalać.

Odnośnie kłótni o boardy - no są, wtedy kiedy praca budzi kontrowersje - trudno.

"Co do pracy...
A pfff Inne jak nic. Zrobiłeś tym chmurkom tak dobrze jak tylko się dało. I jeszcze myszką, hm?"

No widzisz ;) to już dyskusyjne podejście...
#38 Nauzykaja - 15:29, 3 May 2008
agga

agga

wielkie brawa za chmury, moim zdaniem świetne zrobione. i to zamglenie, nie oddzielenie linii wody od nieba też mi jakoś specjalnie nie przeszkadza. za to nie bardzo mi się widzą te światełka, jakoś tak się odcinają za bardzo, nie pasują mi tu trochę. no, ale to takie moje zdanie tylko :) ogólnie - podoba mi się.
#39 agga - 15:36, 3 May 2008
Raishi

Raishi

to może ja też coś dorzucę : wg. mnie praca bardzo pozytywna.
Jedyne co bym poprawiła to trochę "zamgliłabym " łódeczkę i oddzieliła wodę od nieba.
Ale z drugiej strony colouring łódeczki kojarzy mi się z ilustracjami baśni dla dzieci i patrząc pod tym względem możnaby stwierdzić, że tu pasuje...

Ale chmury są idelane wręcz.
#40 Raishi - 16:32, 3 May 2008
Kasieeek_

Kasieeek_

no i co? no i dupa :P ja wcale nie uwazam, ze nick jest wazniejszy od pracy, no przynajmniej nie dla mnie, zawsze oceniam prace, a nie osobe, ktora cos maluje, tak samo ze zdjeciami, itp... szkoda, ze odbiorcy tej krytyki (juz tak sobie ogolnie mowie) zbyt czesto o tym zapominaja i biora tak wszystko do siebie, co do autora? no krytyka jest, jest napisane co sie nie podoba, jednym chumury pasuja (jak np mi), a innym nie, natomiast wszyscy byli zgodni raczej co do lodeczki niefortunnej, wiec czy autor przyjal krytyke, ktorej tak oczekiwal? czy wyciagnal jakies wnioski? czy postanowil zrobic jakas lepsza wersje? czy ma ambicje robic cos lepiej? czy moze uwaza, ze jak juz "skonczyl" to nie wolno nic zmieniac i lepiej zostawic gorsza prace, ale skonczona... nie wiem, a szkoda, jesli na temat lodeczki jednak bylo jeszcze zbyt malo, to moge dodac, ze skoro autor zasugerowal nam na zalaczonym obrazku tak silna mgle i opary wodne, ze nawet nie widac, ze woda jest woda i lodeczka sobie lata w powietrzu, to czemu ta lodeczka nie tkwi rowniez w tych mglistych oparach? wiec albo trzeba zrobic cos z lodeczka, albo z woda i oparami? no nie wiem, moze to bedzie jakas podpowiedz, zazwyczaj wybor jest prosty, wybiera sie opcje szybka i latwa :-) pozdrawiam
#41 Kasieeek_ - 13:05, 4 May 2008
eurukatt

eurukatt

a mi sie właśnie podoba, to że łódka jest taka wyraźna a nie zamglona, właśnie wypłyneła z zamglonej otchłani na fragment pustej czystej wody, bardzo magiczny efekt x3
#42 eurukatt - 21:31, 4 May 2008
silver_lake

silver_lake

o ja ***** khem... bajka po prostu
#43 silver_lake - 08:04, 5 May 2008
sensej

sensej

kaj woda
#44 sensej - 09:49, 5 May 2008
k0niczyna

k0niczyna

Co do kwestii kółek wzajemnej adoracji to się zgodzę :/. Ludzie się liżą po d* jak tylko mogą. Bo złe słowo napisać mistrzowi to hańba. W każdym razie co do samej pracy:
Odnośnie łódeczki zgadzam się z większością. Za bardzo wybija się z mgły. Wystarczyłoby powalczyć z rufą bo dziób mógłby pozostać w tym kolorze i intensywności. Dodało by to więcej głębi. Chmury si. Ale nijak nie pojmuję idei świecących kropek :/. I ptaszki mi też nie pasują.
Za to podoba mi się pomysł z teksturą.
Właściwie jestem na tak :).
A z boardami to tak bywa. Nie ma się co kłócić. W sumie przecież wszystko jedno w jakiej jest galerii. Nie robimy tu przecież wszyscy żadnych wyścigów na to kto narysuje najlepiej XD.
Pzdr. i rysuj dalej :)
#45 k0niczyna - 23:52, 5 May 2008
otetsudai

otetsudai

niesamowite... przepiękne. wyróżniam
#46 otetsudai - 11:10, 6 May 2008
cml

cml

prawda.. ?
#47 cml - 07:56, 7 May 2008
czlekopuch

czlekopuch

Magia. Wyróżniam.
Odnośnie nieszczęsnej łódeczki - mi się właśnie podoba to, jak się wybija z tej mgły, i zgadzam się z eurukatt.
#48 czlekopuch - 16:45, 7 May 2008 - Last changed: 16:45, 7 May 2008
xKimix

xKimix

Więc dlaczego sama nie napisałaś tego kati skoro to Cię tak drażni X: ?
Nie wpadłaś może na to, że dużo jest takich komentarzy dlatego, że rzeczywiscie praca moze się osobom tak komentującym podobać? Nie rozumiem dlaczego ktoś mialby pisać "wow" albo "świetnie" przy pracy, ktora mu się nie podoba i o ktorej tak nie mysli. Jeżeli brakuje wam krytyki to sami krytykujcie, przeciez nie ma w tym nic zlego i nikt nikogo za wyrażenie opinii nie zjedzie. Chyba, ze za krytykę mamy uwazać wylącznie czepianie się boardów, bo nie one wyznaczają wartość pracy. A co do oceniania rysunku po nicku również nie zgodzę się z tobą gdyż, to normalne że osoby rysujące dobre prace automatycznie wyrobiły sobie u ludzi dobrą opinię. A to czy wrzucą pracę na level czy na inne najlepiej aby sprawiedliwie rozstrzygnęli sami, bo nawazniejsze aby praca przynosila autorowi satysfakcje i się mu podobala. Choć w większości przypadkow nikomu specjalnie na boardach nie zalezy i raczej tak powinno byc. Według mnie po pracy na pierwszy rzut oka widać gdzie się nadaje, a w samej idei boardow chodzilo o to aby oddzielić skecze i prace od początku robione na odwal się od tych normalnych, staranniejszych. Nikt zwykle nie buntuje się więc gdy osoba ktora juz wczesniej miala na tyle dobre prace aby znalazly się na innych wrzuci tam cos mniej udanego bo potrafią pod kątem pozostalych jej rysunkow docenic i prosty maz.

i na usprawiedliwienie jeszcze cos powiem, bo nie chcę wyjsc na tą wredną i wrogo nastawioną :P
przepraszam, że się tak bezczelnie czepiam, ale komentarz nie byl skierowany wylącznie do Ciebie a raczej do wszystkich ktorych on dotyczy. Nic do nikogo oczywiscie nie mam, a chcialam jedynie powiedziec co na ten temat myslę
#49 xKimix - 15:19, 9 May 2008
xKimix

xKimix

niepotrzebnie zdejmowaleś z innych :/
co prawda w moje gusta nie trafia, ale technicznie jest w ładnie i się nadaje X:
#50 xKimix - 15:25, 9 May 2008
Silverene

Silverene

Bo często wow albo świetne piszą osoby, które, będac boleśnie szczerym, nie potrafią prostej kreski postawić (albo narzekają, że tablet beznadziejny, a tym się nie usprawiedliwi słabych prac, bo tablet nigdy nie będzie rysował za osobę, która go używa).
popatrz na www.amuria.deviantart.com . Tylko niektóre osoby starają się pisać rozsądną krytykę, ale są olewane albo blokowane. Prace może i są dobre technicznie, ale poza tym nie przedstawiają absolutnie NIC poza lolitkami z takimi samymi wyrazami twarzy i w takich samych pozach.
Nie bronię autorce spełniać się w ten sposób twórczo, bo nie można powiedzieć: artystycznie, niektórzy osiągają granice szczęścia w rysunku bazgrząc kwiatki lub pstrykajac zdjęcia komórką swoim trampkom albo kwiatkom.
Eh. Chyba nie da się tego wytłumaczyć stukając w klawiaturę.
No nic. Powiem jeszcze, że nie wtrącam się w sprawy kółek na oe, bo nie siedzę tu całymi dniami, po prostu tak jak na digarcie tak i tu jest to irytujące że jest coś takiego jak watch za watch, świetne prace zapraszam do mnie...
Dobrze było jak były trzy boardy. Teraz wszyscy się plują, porządek owszem i jest, ale czasami lądują na wysokich, wyróżniających boardach prace, których autor ma wyrobioną opinię, ale ta konkretna praca nie była najlepszą, albo 'plecy'.
Dodam jeszcze kogo cenię na oe za kunszt: Swanee, Kuzuki, malpanke, sensei, Rzuuda i Releni.

Nie musisz przepraszać, lepsze to niż przymykanie oczu na to, co się dzieje...
#51 Silverene - 21:52, 9 May 2008 - Last changed: 21:54, 9 May 2008
Silverene

Silverene

Możesz być dumny: Twoja praca budzi kontrowersje, czyli jest sztuką (ogólnie rzecz biorąc). :>
#52 Silverene - 21:53, 9 May 2008
Aarfy

Aarfy

nie zdejmowalem
#53 Aarfy - 10:54, 11 May 2008
xARIKAx

xARIKAx

Dokładnie tak! Wreszcie ktoś o tym wspomniał..
#54 xARIKAx - 20:09, 30 Jun 2008
vaniliszon

vaniliszon

twoje prace są świetnee , a ja w tej łódeczce się zakochałam : 3
#55 vaniliszon - 15:08, 8 Apr 2011 - Last changed: 15:08, 8 Apr 2011