sailormary

Info

Ownersailormary
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size700x834
Added18:35, 5 Aug 2008
Modified18:29, 6 Aug 2008
Time summary45m 13s
Version5/5
StatusFinished
(18:29, 6 Aug 2008)

Options

Versions

elfka by sailormary
v1 by sailormary
18:35, 5 Aug 2008
16m 40s
elfka by sailormary
v2 by sailormary
18:54, 5 Aug 2008
17m 36s
elfka by sailormary
v3 by sailormary
19:01, 5 Aug 2008
5m 16s
elfka by sailormary
v4 by sailormary
19:09, 5 Aug 2008
4m 29s
elfka by sailormary
v5 by sailormary
18:29, 6 Aug 2008
1m 12s
View version history

Stats

Views1 116
Comments24
Promos3

Promoted by:

  1. ashy - 22:01, 28 Jan 2009
  2. Alexandram - 15:41, 6 Apr 2009
  3. Devil - 13:01, 31 Jul 2009

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

elfka by sailormary

Next by sailormaryPrevious by sailormary
elfka by sailormary - 18:35,  5 Aug 2008

Comments

ashy

ashy

łał super, bardzoo mi się podoba *v*
#1 ashy - 22:01, 28 Jan 2009
sailormary

sailormary

chyba jestes pierwsza osoba ktorej sie to podoba :)
#2 sailormary - 22:02, 28 Jan 2009
ashy

ashy

serio? przeca to śliczne jest, takie niedbałe, fajny efekt.
bo ja dziwna jestem z założenia xD
#3 ashy - 22:05, 28 Jan 2009
sailormary

sailormary

widze po twoich pracach ze masz troche inne upodobania od tlumu ale to dobrze bo ja tez xD
#4 sailormary - 22:06, 28 Jan 2009
ashy

ashy

ee po pracach to nic nie zobaczysz xD raczej proste są, nie umiem jeszcze się obsługiwać tymi programami D:
wiesz jak idę ulicą to się ludzie dziwnie na mnie patrzą xDDDD
ale ja tam lubię się wyróżniać, nie chcę być jedną z tych klonów podążających ślepo za modą, a fe :O
#5 ashy - 22:08, 28 Jan 2009
sailormary

sailormary

tak to zrozumiale artysci tak maja :) jeszcze rok i ja bede zawodowym artysta malarzem xD
#6 sailormary - 22:11, 28 Jan 2009
ashy

ashy

ojej *pokłonpokłonpokłon*
ja raczej artystką nie jestem xD najwyżej zachowuję się jak artystka, ale nie jestem, nie jestem. wiele mi brakuje.
#7 ashy - 22:24, 28 Jan 2009
sailormary

sailormary

jak to durer powiedzial (taki malarz) artysta jest ten czlowiek ktory jest zdolny do odczowania natchnienia :) czy jakos tak to bylo :)
#8 sailormary - 22:45, 28 Jan 2009 - Last changed: 22:55, 28 Jan 2009
ashy

ashy

ja tam słyszałam, że artyści to prostytutki, ale nie dokońca się z tym zgadzam C;
#9 ashy - 11:39, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

czemu prostytutki ??
#10 sailormary - 11:42, 29 Jan 2009
ashy

ashy

wiesz, chodzi o tych któży tworzą pod publikę, nie dla siebie, że jak tworzą wyrażając swoje emocje, uczucia a potem to pokazują to jak by sprzedawali swoją duszę. ale jak powiedziałam, ja się z tym nie zgadzam do końca.
#11 ashy - 11:45, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

trzeba sie dzielic ze swiatem swoimi doswiadczeniami :)
#12 sailormary - 11:51, 29 Jan 2009
ashy

ashy

no niby, ale takie naprawdę głębokie przeżycia może warto czasem zachować dla siebie, mieć trochę prywatności..? ja tam tego do końca nie rozumiem, jak to pierwszy raz usłyszałam to musiałam nieźle się namyślić, żeby chociarz zrozumieć o co chodzi tym co tak mówią xD
#13 ashy - 12:23, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

tak ja mange musze zostawiac dla siebie bo u nas to zakazane xD
#14 sailormary - 12:25, 29 Jan 2009
ashy

ashy

no co ty? że niby co? kurde, już się spotkałam z tym, że manga to nie sztuka i ci 'artyści' co to nie wiadomo jacy są to krzywo patrzą na to, ale...? ej. xD
#15 ashy - 12:27, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

wykladowcy krzywo na to patrza gotowi sa cie usadzic zebys tylko nie malowala mangi byla taka dziewczyna co wlasnie poszla na studia i malowala mange i tez chcieli ja za wszelka cene usadzic ale sie nie dala i teraz podobno w japonii maluje anime czy jakos tak xD upor poplaca ale ja sie wole z nimi nie szarpac :)
#16 sailormary - 12:30, 29 Jan 2009
ashy

ashy

ojej, jak ktoś chce to co? ja tam podziwiam ludzi którzy potrafią i to i to C:
#17 ashy - 12:33, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

podobno po mandze zistaje slad na zawsze w twojej sztuce xD ale nie wnikam mi zostalo tylko ze za duze oczy maluje ale jak sie postaram to moge to zniwelowac :)
#18 sailormary - 12:36, 29 Jan 2009
ashy

ashy

no ja zaczynałam od mangi, a jak rysuję 'normalnie' i ktoś nie wie, że mangę rysuję to zazwyczaj nie zauwarza O_o a jak się umie realnie rysować to i manga lepiej wygląda.
#19 ashy - 12:41, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

no niby tak ale ja itak jeszcze sobie z tabletem nie radze do konca :)
#20 sailormary - 12:44, 29 Jan 2009
ashy

ashy

ohhh chcę tablet :<
#21 ashy - 12:46, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

do niedawna tez tak jeczalam ale juz sobie kupilam teraz sie ucze go obslugiwac bo to itak nie to samo co na kartce xD
#22 sailormary - 13:04, 29 Jan 2009
ashy

ashy

oj tam czymam kciuki xD naumiesz się, ważne że jusz masz się czego uczyć xD
#23 ashy - 18:36, 29 Jan 2009
sailormary

sailormary

no tak bez tego ani rusz :)
#24 sailormary - 18:40, 29 Jan 2009