Nelly

Info

OwnerNelly
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter
Size487x352
Added21:35, 21 Aug 2008
Modified21:01, 4 Oct 2008
Time summary3h 45m 14s
Version11/11
StatusFinished
(21:01, 4 Oct 2008)

Options

Versions

The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly
v7 by Nelly
17:22, 1 Sep 2008
4m 19s
The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly
v8 by Nelly
18:11, 1 Sep 2008
44m 1s
The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly
v9 by Nelly
12:58, 6 Sep 2008
26m 37s
The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly
v10 by Nelly
20:03, 30 Sep 2008
26m 58s
The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly
v11 by Nelly
17:23, 3 Oct 2008
28m 33s
View version history

Stats

Views1 718
Comments42
Promos6

Promoted by:

  1. Mel - 18:18, 3 Oct 2008
  2. TeraQ - 18:40, 3 Oct 2008
  3. Black_Shadow - 19:05, 3 Oct 2008
  4. Fatmatysiak - 10:57, 5 Oct 2008
  5. Letasu - 18:47, 23 Oct 2008
  6. KasiaAnia - 21:01, 25 Jan 2009

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly

Next by NellyPrevious by Nelly
The Rasmus - F-f-f-falling 01 by Nelly - 21:35, 21 Aug 2008

"I don't go to school every monday
I've got my reason to sleep..."

Znowu.. znowu chłopak.. gomenasai! >o<

Na razie pierwsze dwie linijki ^^' Jak Nelly będzie miała trochę czasu to narysuje coś do kolejnych... taki niby teledysk. Kiedyś wymyśliłyśmy z Mel i Letasu takie rysowanie teledysków do fajnych piosenek :D
*
Poduszka w pandy *.*

Chcę spróbować n.n

Comments

agga

agga

yay, znowu pixelki! super ;)
#1 agga - 21:38, 21 Aug 2008
Asha

Asha

Znam tą piosenkę :).
#2 Asha - 21:40, 21 Aug 2008
Nelly

Nelly

Strasznie ją lubię *.* Zwłaszcza taki moment po refrenie "I need a flame.." itd. ^o^
#3 Nelly - 22:10, 21 Aug 2008
Asha

Asha

Ja też :D.
Mam ją ustawioną obecnie na telefonie jako dzwonek *w*
#4 Asha - 22:27, 21 Aug 2008
Mel

Mel

świetną ma minkę. :D
#5 Mel - 12:17, 22 Aug 2008
Seras

Seras

chyba nie lubi rano wstawać XD
#6 Seras - 22:21, 29 Aug 2008
Nelly

Nelly

Oj nie lubi X3 Akurat tutaj go rozumiem ^^
#7 Nelly - 22:32, 29 Aug 2008
Naciia

Naciia

oj świetnie to już teraz wygląda :)
#8 Naciia - 18:44, 1 Sep 2008
Nelly

Nelly

Serio? o.O Dzięki wielkie ^^ *hug* Nelly to raczej zwykle waterami koloruje i trochę mi nieswojo ^^'
#9 Nelly - 18:48, 1 Sep 2008
Letasu

Letasu

Nelly przestawiła się na rysowanie pencilem! ^.^
Bardzo fajnie to wychodzi!
Taki milutki ten obrazek ^_^ ( i poduszeczka w pandy! <3), ale... ale... taki "szkolny"... kyuuuu... -_-
#10 Letasu - 14:45, 5 Sep 2008
Nelly

Nelly

To tylko na razie tak pencilem ^^ Zwrotki chciałam tak zrobić, a refren będzie waterami X3 O ile dojdę dalej XD
Dzięki Withules! ^o^ (bez maczugi, po!)
#11 Nelly - 12:26, 6 Sep 2008
agga

agga

ale fajna pościel! czy tam koc, czy coś ;)
#12 agga - 15:00, 6 Sep 2008
Nelly

Nelly

A to coś rockowego? :3 Nelly strasznie lubi rock ^^
#13 Nelly - 15:36, 7 Sep 2008
Nelly

Nelly

Powiedzmy, że pościel X3 Dziękuję ślicznie ^^
#14 Nelly - 15:37, 7 Sep 2008
Nelly

Nelly

Kolorki mają być optymistyczne :3 (może chociaż ciebie Black rozweselą X3 )
#15 Nelly - 15:39, 7 Sep 2008
Anusiak

Anusiak

Swietne kolory :)
#16 Anusiak - 17:31, 3 Oct 2008
Nelly

Nelly

S-serio? O.o Dziękuję ślicznie :D *hugs*
#17 Nelly - 17:39, 3 Oct 2008
Anusiak

Anusiak

Naprawdę T^T naucz mnie ;-;
#18 Anusiak - 17:40, 3 Oct 2008
Nelly

Nelly

Gdzie?! Ja Ciebie? X3"""" Ekhem, ekhem ^^"
#19 Nelly - 17:44, 3 Oct 2008
Anusiak

Anusiak

Kolory to moja pięta Achillesowa =w=
#20 Anusiak - 18:06, 3 Oct 2008
agga

agga

jakie kolorowe :) ja nie umiem dobierać... ale Tobie fajnie wyszło ;)
#21 agga - 18:56, 3 Oct 2008
kandra

kandra

podoba mi się, bardzo fajne :) (nie stać mnie w piątek wieczorem na bardziej rozbudowane pochwały, chociaż praca zasługuje na nie) ;)
#22 kandra - 22:45, 3 Oct 2008
Nelly

Nelly

Dzięki ^o^ *hug*
#23 Nelly - 21:00, 4 Oct 2008
Nelly

Nelly

Cieszę się :D Fajnie dostać miły komentarz ^o^
#24 Nelly - 21:00, 4 Oct 2008
Nelly

Nelly

Nadal myślę, że i tak Ty lepiej kolorujesz X3 Hm... ja to robię tak, że najpierw biorę jakiś kolorek, który lubię na tło ^.^ Potem wybieram sobie 2-3 fajne pasujące kolorki i koloruję w ich odcieniach postać i takie tam (tutaj niebieski-żółty-zielony X3 ) Ale najczęściej to wszystko na wyczucie, jakoś specjalnie się nie zastanawiam XD Fajnie jest jeszcze robić akcent w całkiem innym kolorku w drobnym , albo ważniejszym elemencie (oczy tak fajnie wychodzą ^^) To chyba tyle ^^"
#25 Nelly - 21:06, 4 Oct 2008
Anusiak

Anusiak

Dzięki :) Moje wyczucie mnie czasem zawodzi =w=
#26 Anusiak - 21:16, 4 Oct 2008
Shadowy

Shadowy

Gdyby miał zielone oczka wyglądał by jak moje kochane OC - Nikodem, który też nie lubi rano wstawać D:
Pixelki, pixelki >3
#27 Shadowy - 00:56, 5 Oct 2008
Syrvia

Syrvia

Ja wole cos mozniejszego Hard rock metal wiesz x3
#28 Syrvia - 10:12, 5 Oct 2008
Syrvia

Syrvia

A ja jak zwykle sie przyczepie widze pewne błedy a najbardziej razącymi są te palce na jego głowie, wyglądaja jak urwane z nie wiadomo skąd, drógim srodkowy palec jego drógiej reki który wygląda jak...ekhem...moze to tylko moja wyobraznia jest zbyt zboczona aczkolwiek z TYM go kojarze, przedrapiona chłopca są jakies takie zdeformowane mało kształtne....nic miesni nie ma? no i ten telefon na szafce nocnej, sprawia wrazenie płaskiego...ja mam co prawda płaski fon ale nie papierowy.

Ok jak sa minusy od których uwielbiam zaczynac nie wiem sama czemu, to beda tez plusy. Podobają mi się włosy, a konkretniej zlineartowane pasemka kazde z osobna x3, kolory sa przecudne idealnie dobrane (tez tak chce ToT)
#29 Syrvia - 10:20, 5 Oct 2008
EdwardElric

EdwardElric

zgadzam się z tym, Syla powiem ci skąd są kolory :D z palety pastelowej P:

bardzo podoba mi się zegarek :D
#30 EdwardElric - 11:11, 5 Oct 2008
Mel

Mel

hej, nie ma co się tak przczepiać, nawet jeśli są jakieś błedy to co w tym złego?
mi na przykład wogóle nie przeszkadza żadna z rąk, obie są w porząku.
przedramiona? hm.. według mnie wyglądają normalnie.
to wcale nie jest łatwe narysować postać w takiej pozie.
#31 Mel - 12:48, 5 Oct 2008
Syrvia

Syrvia

dobrze wiedziec ja uzywałam tylko od czasu do czasu palety z fioletem XD
#32 Syrvia - 16:31, 5 Oct 2008 - Last changed: 16:32, 5 Oct 2008
EdwardElric

EdwardElric

heh
#33 EdwardElric - 16:51, 5 Oct 2008
Syrvia

Syrvia

wiesz...zalezy jak dla kogo nie jest łatwo....=.='
#34 Syrvia - 18:27, 5 Oct 2008
Nelly

Nelly

Sama dobierałam sobie kolorki ^^
#35 Nelly - 20:09, 5 Oct 2008
Nelly

Nelly

Szczerze mówiąc czasem mam dość tego, ze ludzie tu zrobili się tacy krytyczni >.< Wiem, że nie jestem dobra z anatomii ale chyba aż tak źle nie jest ^^" Na razie zostawię na lvl, ale czuję się conajmniej jakbym na kaerze była tak szczere do bólu te komentarze T.T Chyba dam sobie spokój na razie z oekaki, bo widzę, że bez umiejętności anatomii nie jestem tu mile widziana o.O
Teraz Cię rozumiem Black ^^"

Mimo wszystko dziękuję za tą miłą część ^^

I to nie jest tak, że nie przyjmuję krytyki... po prostu można trochę łagodniej v.v
Gomenasai
#36 Nelly - 20:17, 5 Oct 2008 - Last changed: 20:46, 5 Oct 2008
Nelly

Nelly

Dzięki ^.^
#37 Nelly - 20:18, 5 Oct 2008
EdwardElric

EdwardElric

wyglądają jak dobierane z tej pastelowej palety ...
#38 EdwardElric - 20:35, 5 Oct 2008
Nelly

Nelly

Bardzo możliwe :3 Lubię pastelowe kolorki i chciałam żeby takie tu były ^^
#39 Nelly - 20:36, 5 Oct 2008
EdwardElric

EdwardElric

aha
#40 EdwardElric - 20:37, 5 Oct 2008
Syrvia

Syrvia

sorraski ale ja nie umiec jeszcze łagodniej. Poza tym chyba wolisz zeby ludzie byli z toba szczerzy niz kłamali w zywe oczy, co innego pisali co innego mysleli i mowili
#41 Syrvia - 20:47, 5 Oct 2008
Letasu

Letasu

O.O Kyaaa... Witha zamurowały te komentarze... >/
Rysuneczek strasznie mi się podoba, dlatego oczywiście wyróżniam! :D
Śliczne są kolorki, naprawdę świetnie wyszły! A budzik to wygląda trochę jak ten zegar
z endingu do Vampire Knight! ^^
I niech się Pollunes jakimiś tam komentarzami nie przejmuje! Wszystko jest dobrze i tylko tak dalej!
^_-
#42 Letasu - 18:52, 23 Oct 2008