Lilami

Comment

KOCHAM WAS!!! ;3; <3

tak, wróciłam na weekend do domu i od razu nabrałam chęci na mangoffe rysowanie >u> tak więc... hepi helołin <3

Info

OwnerLilami
CoownersN/A
BoardKaera
ProgramShi Painter
Size404x477
Added15:26, 19 Oct 2008
Modified17:52, 24 Oct 2009
Time summary15h 39m 34s
Version17/17
StatusFinished
(17:52, 24 Oct 2009)

Options

Versions

helołin by Lilami
v13 by Lilami
19:33, 27 Oct 2008
1h 18m 19s
helołin by Lilami
v14 by Lilami
21:26, 27 Oct 2008
1h 34m 30s
helołin by Lilami
v15 by Lilami
12:48, 29 Oct 2008
1h 27m 22s
helołin by Lilami
v16 by Lilami
20:25, 29 Oct 2008
1h 35m 14s
helołin by Lilami
v17 by Lilami
17:50, 24 Oct 2009
1h 6m 47s
View version history

Stats

Views6 140
Comments153
Promos127

Promoted by:

  1. Olimanga - 17:52, 24 Oct 2009
  2. Shana - 17:53, 24 Oct 2009
  3. konik - 17:53, 24 Oct 2009
  4. Hatomi - 17:53, 24 Oct 2009
  5. wela - 17:54, 24 Oct 2009
  6. Graga_G - 17:55, 24 Oct 2009
  7. darcio - 17:57, 24 Oct 2009
  8. Momo - 17:58, 24 Oct 2009
  9. SkyBySky - 17:58, 24 Oct 2009
  10. nesskafe - 17:58, 24 Oct 2009
  11. Kirotasmara - 18:00, 24 Oct 2009
  12. BaD666 - 18:02, 24 Oct 2009
  13. Lordi18 - 18:08, 24 Oct 2009
  14. Rikanu - 18:08, 24 Oct 2009
  15. anjamarie - 18:09, 24 Oct 2009
  16. Raixly - 18:10, 24 Oct 2009
  17. EdwardElric - 18:14, 24 Oct 2009
  18. zygol - 18:22, 24 Oct 2009
  19. rosemary - 18:24, 24 Oct 2009
  20. Swanee_chan - 18:27, 24 Oct 2009
  21. Kitsunka - 18:35, 24 Oct 2009
  22. Sharis - 18:42, 24 Oct 2009
  23. Densetsu - 18:47, 24 Oct 2009
  24. Atashi - 18:48, 24 Oct 2009
  25. Sonne - 18:58, 24 Oct 2009
  26. arkhentark - 19:13, 24 Oct 2009
  27. Kamachi - 19:16, 24 Oct 2009
  28. Electra - 19:22, 24 Oct 2009
  29. Crono8 - 19:34, 24 Oct 2009
  30. Marcianek - 19:39, 24 Oct 2009
  31. maddlen93 - 19:42, 24 Oct 2009
  32. princessneko - 20:02, 24 Oct 2009
  33. kth - 20:24, 24 Oct 2009
  34. lazure77 - 20:36, 24 Oct 2009
  35. lindusia - 20:52, 24 Oct 2009
  36. Schwarz - 21:02, 24 Oct 2009
  37. K2chan - 21:03, 24 Oct 2009
  38. HouSton - 21:09, 24 Oct 2009
  39. chocolatesicecreame - 21:12, 24 Oct 2009
  40. VaMP - 21:57, 24 Oct 2009
  41. flora14 - 22:14, 24 Oct 2009
  42. KatiBu - 22:15, 24 Oct 2009
  43. esca26 - 22:36, 24 Oct 2009
  44. pomarancza - 22:51, 24 Oct 2009
  45. Edo_xD - 23:28, 24 Oct 2009
  46. Hokori - 00:19, 25 Oct 2009
  47. xuh - 00:25, 25 Oct 2009
  48. Dizzy - 01:28, 25 Oct 2009
  49. Critical - 06:12, 25 Oct 2009
  50. Devil - 08:19, 25 Oct 2009
  51. lizard - 09:16, 25 Oct 2009
  52. Sanra - 09:40, 25 Oct 2009
  53. Anusiak - 10:18, 25 Oct 2009
  54. Lashana - 11:47, 25 Oct 2009
  55. Shure116 - 11:55, 25 Oct 2009
  56. Nika23 - 12:05, 25 Oct 2009
  57. Liska - 12:11, 25 Oct 2009
  58. mnemozine - 12:28, 25 Oct 2009
  59. YamiBakura - 12:49, 25 Oct 2009
  60. Rahead - 13:53, 25 Oct 2009
  61. Mati93 - 14:22, 25 Oct 2009
  62. ashy - 15:19, 25 Oct 2009
  63. kotlaska93 - 15:34, 25 Oct 2009
  64. Faris - 16:30, 25 Oct 2009
  65. Kociara720 - 17:13, 25 Oct 2009
  66. Sakura28 - 17:39, 25 Oct 2009
  67. -Elva- - 18:54, 25 Oct 2009
  68. skity13 - 19:03, 25 Oct 2009
  69. Syrvia - 19:35, 25 Oct 2009
  70. Tanesha - 20:04, 25 Oct 2009
  71. sweeeeeeeety - 20:04, 25 Oct 2009
  72. Natina - 20:54, 25 Oct 2009
  73. Ja007 - 20:58, 25 Oct 2009
  74. Lolcia93 - 21:20, 25 Oct 2009
  75. RelenaXX - 23:08, 25 Oct 2009
  76. kiss93 - 06:32, 26 Oct 2009
  77. kabat - 11:29, 26 Oct 2009
  78. puk_puk - 20:19, 26 Oct 2009
  79. Tanuki - 08:23, 27 Oct 2009
  80. Kocica - 15:25, 27 Oct 2009
  81. AkiSama - 19:03, 27 Oct 2009
  82. panna_mroczna - 11:52, 28 Oct 2009
  83. JOAGA - 14:37, 28 Oct 2009
  84. xKimix - 14:58, 28 Oct 2009
  85. Kinoko - 17:22, 28 Oct 2009
  86. decode-Meg - 14:26, 29 Oct 2009
  87. AntyEmoGrill - 19:22, 29 Oct 2009
  88. koharu - 20:04, 29 Oct 2009
  89. Nelly - 13:21, 30 Oct 2009
  90. Madai - 14:57, 30 Oct 2009
  91. Niris - 16:29, 30 Oct 2009
  92. honami - 19:54, 30 Oct 2009
  93. Aphasie - 09:56, 31 Oct 2009
  94. Blackie - 10:37, 31 Oct 2009
  95. JuKii - 13:25, 31 Oct 2009
  96. Yian - 15:22, 31 Oct 2009
  97. terra1994 - 12:39, 1 Nov 2009
  98. AtomicKitten13 - 22:31, 1 Nov 2009
  99. Mimiko - 13:56, 2 Nov 2009
  100. Czarna_Wilczyca - 07:26, 4 Nov 2009
  101. greyish - 15:32, 4 Nov 2009
  102. Meamo - 17:43, 6 Nov 2009
  103. Kaffka - 11:26, 8 Nov 2009
  104. harunagisa - 14:59, 10 Nov 2009
  105. Rozbojniczka - 18:07, 10 Nov 2009
  106. akis22 - 21:08, 11 Nov 2009
  107. solcia - 10:28, 15 Nov 2009
  108. Tasha - 20:19, 16 Nov 2009
  109. Hino - 23:15, 21 Nov 2009
  110. Xian - 12:12, 6 Dec 2009
  111. crazyfox - 14:17, 10 Dec 2009
  112. Anka33 - 12:21, 12 Dec 2009
  113. Shome - 16:19, 30 Dec 2009
  114. Kiryuu - 16:21, 26 Feb 2010
  115. chelseychan - 06:33, 16 Mar 2010
  116. Nutrya - 13:44, 8 Apr 2010
  117. VampireGirl - 11:22, 22 Apr 2010
  118. Serafin - 10:53, 27 Apr 2010
  119. Olio - 16:44, 27 Apr 2010
  120. Lelentayne - 13:13, 9 May 2010
  121. sweetdreamer - 12:19, 23 May 2010
  122. agasz9 - 19:53, 13 Jul 2010
  123. marekizydorczyk - 19:54, 17 Aug 2010
  124. Lucca - 00:47, 16 Oct 2010
  125. Hinia - 19:52, 25 Oct 2010
  126. one-night-flower - 19:36, 4 Feb 2011
  127. Black_Shadow - 19:46, 29 Dec 2011

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

helołin by Lilami

Next by LilamiPrevious by Lilami
helołin by Lilami - 15:26, 19 Oct 2008

Comments

AntyEmoGrill

AntyEmoGrill

Cudo! Bardzo mi się podoba!Jest dużo szczegółów i lineart jest taki ładnie gładki :D .
#1 AntyEmoGrill - 21:31, 19 Oct 2008 - Last changed: 21:31, 19 Oct 2008
EdwardElric

EdwardElric

mnie kręci :D i się zbieram też na jakąś pracke XD btw, twoja jest zarąbista :D
#2 EdwardElric - 21:32, 19 Oct 2008 - Last changed: 21:32, 19 Oct 2008
Sanra

Sanra

Helołin zawsze fajne :D
#3 Sanra - 21:35, 19 Oct 2008 - Last changed: 21:35, 19 Oct 2008
xKimix

xKimix

kjbdjedyhb ten lajnart mnie zabija
;A; <3

ja osobiście preferuje andrzejki P;
#4 xKimix - 21:37, 19 Oct 2008
Crono8

Crono8

Mnie kręci ten lineart xD
#5 Crono8 - 21:48, 19 Oct 2008
Rishi

Rishi

mnie tez kreci ten lajnart XD
a niestety jestem z tych co są any halołin.
#6 Rishi - 21:52, 19 Oct 2008
ashy

ashy

mnie kręcim i bardzo chętnie bym poszła na jakąś imprezę helołinową, taką z przebieraniem i cukierkami... ale nie sądzę żebym zdołała namówić znajomych na coś takiego.
#7 ashy - 21:53, 19 Oct 2008
Black_Geisha

Black_Geisha

Ja lubie helołin ale u mnie w łodzi to tego nie praktykują.. :< I nikt sie nie chce spotkać :<
a lineart śliczny <3
#8 Black_Geisha - 22:08, 19 Oct 2008
carmiline

carmiline

:O NIESAMOWITE. jejuuuuu co za lineart @_@

trick or treat? ;>
#9 carmiline - 22:10, 19 Oct 2008
Gokinka

Gokinka

ja bede chodzila na Halloween XDDDD
i cukierki zbierała oraz kase na bilet na autobus XDDD <joke z tym biletem xD''>
#10 Gokinka - 22:36, 19 Oct 2008
Shadowy

Shadowy

Wow! Dyniowy wróżko-nietoperkowaty-ludź! 8D
Podoba mi się ^^ Dużo szczegółów :3
Ja tam nie mogę za bardzo detalicznego arta robić bo zawsze za mocno napaćkam i wygląda wtedy strasznie nienaturalnie D:
Oj chodziło się kiedyś na halloween :3 I o cukierki też się żebrało xD
#11 Shadowy - 22:57, 19 Oct 2008
Narucianka

Narucianka

Ale szczegółów po prostu niesamowita praca się zapowiada czekam ,aż ją pokolorujesz ^^
#12 Narucianka - 23:26, 19 Oct 2008
Agiss

Agiss

Mnie kręci!
#13 Agiss - 00:22, 20 Oct 2008
Netsah

Netsah

pewnie wydłubię dyniogłowego.
pokonałaś mnie lajnartem
#14 Netsah - 00:32, 20 Oct 2008
Rozbojniczka

Rozbojniczka

Mnie kręci, tylko rysować nie umiem T_T
#15 Rozbojniczka - 15:02, 20 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D
#16 Lilami - 18:14, 20 Oct 2008
Pinka91

Pinka91

mnie kreci ten rys *o*

e tam ! ja zawsze bede za helolin, nawet jak stane sie stara, zniedolezniala babcia 8D
#17 Pinka91 - 21:20, 20 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D będziemy się razem szlajać po mieście z dyniami jako dwie czarownice... nie będziemy się musiały nawet przebierać XDDD
#18 Lilami - 21:21, 20 Oct 2008
Pinka91

Pinka91

no ba 8D ja tam sama w sobie jestem okropna xD a w ogole to moglybysmy serio wyjsc i ludzi straszyc xD
#19 Pinka91 - 21:43, 20 Oct 2008
Lilami

Lilami

ja mogę iść i teraz bez przebrania 8D mam tak szpetny pysk ostatnio, że dzieci uciekają w popłochu :> a w empiku patrzą się dziwnie jak biorę kawę xD
#20 Lilami - 21:46, 20 Oct 2008
KatiBu

KatiBu

słodziaśny i czyściutki lineart, miodzio :)
#21 KatiBu - 16:38, 21 Oct 2008
Arshana

Arshana

A nie ma coś z ta podpierającą ręką nie tak?
#22 Arshana - 20:00, 21 Oct 2008
Lilami

Lilami

tzn co?
#23 Lilami - 20:01, 21 Oct 2008
Arshana

Arshana

Wygląda na z leksza złamaną
#24 Arshana - 20:03, 21 Oct 2008
Lilami

Lilami

ale w którym miejscu?
#25 Lilami - 20:04, 21 Oct 2008
kiko

kiko

cudny lineart : >
#26 kiko - 20:14, 21 Oct 2008
Arshana

Arshana

Za bardzo wygięta jest ta reka, a potem te palce sa nienaturalnie ułożone imho
#27 Arshana - 20:15, 21 Oct 2008
Lilami

Lilami

co do wygięcia - może trochę, aczkolwiek możliwe jest tak wygiąć łapę XD a palce, cóż - smocze pazury, nie imają jej się stawy 8D miały być zagłębione w dyni :B ciekawe czy wyjdzie
#28 Lilami - 20:18, 21 Oct 2008
Arshana

Arshana

Ja tak nie umiem z ręką xD I mean z palcami.
#29 Arshana - 20:50, 21 Oct 2008
abu_nee

abu_nee

z rączkom jest wszystko okej, bo też tak umiem wygiąć palce 8D
nie mogę tego zrozumieć- jak można robić tak idealnie równy lineart w zwykłym shi? Lila jest mistrzem!
#30 abu_nee - 16:51, 22 Oct 2008
Lilami

Lilami

...powiedziała Abu, która sama w shi robi jeszcze lepiej .n."
#31 Lilami - 18:14, 22 Oct 2008
ewcia_jablko

ewcia_jablko

mnie zawsze hallołin kręciło xD mam dynie com je bede wycinać XD całe 6.
btw bardzo ładna praca, perfekcyjny lineart
#32 ewcia_jablko - 18:14, 22 Oct 2008
abu_nee

abu_nee

normalnie nie wytrzymiem i za przeproszeniem walnę pannę Lilę za to, że wygaduje ona takie kłamstwa =n=
#33 abu_nee - 18:24, 22 Oct 2008
Lilami

Lilami

Dx Lila prawdę Ci powie! nie kłamię nigdy! *prych prych* mam rację i każdy mi to przyzna =n=
#34 Lilami - 18:36, 22 Oct 2008
abu_nee

abu_nee

nie bo ja mówię prawdę i z pewnością każdy przyznałby mi rację, a nie Tobie :D a tak na marginesie- fajnie że ostatnio duuużo tu rysujesz 8D
#35 abu_nee - 19:07, 22 Oct 2008
Lilami

Lilami

Dx *burkburkburk* guzik prawda
8D no w końcu w tym roku matura i studia... - dużo czasu na rysowanie XDDD
#36 Lilami - 19:30, 22 Oct 2008
konik

konik

aaa czemu ty tak rysujesz a ja nie ;n; *zazdrosc w oczach*
#37 konik - 20:13, 22 Oct 2008
Edo_xD

Edo_xD

mnie kręci ^^ urodziny mam wtedy xD
#38 Edo_xD - 20:16, 22 Oct 2008
Missorri

Missorri

cudowna praca się zapowiada *-*
#39 Missorri - 21:17, 22 Oct 2008
malpanka

malpanka

OMGWTFBBQ!!! jak tego nie skonczysz to nasle na ciebie taka tylko duuuzo brzydsza
#40 malpanka - 21:30, 22 Oct 2008
cml

cml

free teh tits !!!1111 :)
#41 cml - 08:07, 23 Oct 2008
Crono8

Crono8

Rany boskie toż to epickie jest już xD
Nie mogę z Tobą Liluszku!!! >XD zabijasz!
#42 Crono8 - 16:40, 23 Oct 2008
Lilami

Lilami

I liek to kill C:
dzięki normalnie <3
#43 Lilami - 16:48, 23 Oct 2008
Rozbojniczka

Rozbojniczka

Chciałam coś narysować, ale brat brutalnie wyłączył mi kompa z kontaktu =='
#44 Rozbojniczka - 17:17, 23 Oct 2008
Lilami

Lilami

brutal! D:
#45 Lilami - 17:43, 23 Oct 2008
Lilami

Lilami

je trzeba samemu 8D
#46 Lilami - 17:44, 23 Oct 2008
cml

cml

dodaj mnie do kolaba ! XD
(zarcik)
#47 cml - 17:45, 23 Oct 2008
Lilami

Lilami

8> umów się z nią po godzinach pracy po prostu~
#48 Lilami - 17:48, 23 Oct 2008
KatiBu

KatiBu

nie ważne czy zdążysz, ważne cobyś skończyła :) jedziesz jedziesz :)
#49 KatiBu - 18:07, 23 Oct 2008
Rozbojniczka

Rozbojniczka

A żebyś wiedziała. roczny brutal. Ale to nie zmienia faktu, że chibipaint mi prac nie zapisuje, dlatego moje halołin jest w shi.
#50 Rozbojniczka - 18:52, 23 Oct 2008
Rozbojniczka

Rozbojniczka

A co z koloringiem uszu? :P
#51 Rozbojniczka - 18:53, 23 Oct 2008
Lilami

Lilami

spokojnie, wszystko po kolei XD one i tak są białe
#52 Lilami - 18:54, 23 Oct 2008 - Last changed: 18:55, 23 Oct 2008
Rozbojniczka

Rozbojniczka

ahaaaaaaaa
#53 Rozbojniczka - 18:58, 23 Oct 2008
sdevil

sdevil

omg. lila. rzadzisz
#54 sdevil - 21:03, 23 Oct 2008
Kichi

Kichi

To jest piękne!! .... Staraj się staraj, żeby zdążyć ^^ :)

Zapadam się w otchłań ciemności.. =.=
#55 Kichi - 00:06, 24 Oct 2008
Naciia

Naciia

Musisz zdążyć !! To jest już przepiękne...:)
#56 Naciia - 17:23, 24 Oct 2008
Jhudora

Jhudora

wygląda jak Blair : O
#57 Jhudora - 20:25, 24 Oct 2008
Shota

Shota

jak Ty robisz te włosy?
proszę o instrukszyn kroka po kroku! :x
#58 Shota - 21:26, 24 Oct 2008
Lilami

Lilami

"a te włosy są bardzo prosto narysowane - najpierw jakiś rozwiany szkic, potem lineart penem 0 z przezroczystością 60-80, a potem zuo i mrok dziejów, czyli kolory >u>" zaczynam od nałożenia podstawowego koloru 'bazy', potem ciemniejszym kolorem zaznaczam miejsca gdzie będą cienie (zawsze staram się to robić tak, żeby było widać, że włosy rosną w jednym kierunku z jednego miejsca, to wygląda realniej), nakładam też jeszcze ciemniejszy kolor tam gdzie cienie powinny być mocniejsze, żeby wyglądało lepiej biorę kolor jaśniejszy od bazy, najlepiej jakiś wpadający w żółty (bo zbrodnią jest kiedy paleta koloru ogranicza się od czarnego cienia do białego światła - a fe!) i nakładam go tam gdzie pada światło. i to wszystko watercolorem. a żeby było ciekawiej to zupełnie jaśniutkim kolorem robię penem blinki na pojedynczych pasemkach i gotowe."

hyyyy~, jak jeszcze ktoś mnie o to spyta zanim poszuka w moich innych pracach/komentach, to zabiję gołymi rękoma =w=
#59 Lilami - 23:35, 24 Oct 2008
LoskaChan

LoskaChan

lila lila jak robisz lineart? @w@
#60 LoskaChan - 00:31, 26 Oct 2008
KoMa

KoMa

Lila, a włosy, jak robisz włosy? *w* ;ddd
cicho, nie mogłam się powstrzymać :* ;3


...będziesz na mokonie, nie? ; _ ;
#61 KoMa - 13:37, 26 Oct 2008
Lilami

Lilami

argh 8D jak możesz...


a co to mokon? .O.
#62 Lilami - 19:01, 26 Oct 2008
Lilami

Lilami

die pipul 8D
#63 Lilami - 19:02, 26 Oct 2008
KoMa

KoMa

bo ja zla kobieta jestem ;d

konwent grudniowy w wawie ;3
#64 KoMa - 19:09, 26 Oct 2008
Lilami

Lilami

-u- ooo... zarzuć linkiem to się zobaczy
#65 Lilami - 19:22, 26 Oct 2008
KoMa

KoMa

» link ;3
#66 KoMa - 19:51, 26 Oct 2008
Lilami

Lilami

ale to o clampie wszystko D: ja nie lubię clampa... nie toleruję, więc raczej nie pojadę
#67 Lilami - 20:31, 26 Oct 2008
KoMa

KoMa

e tam, tez nie lubie clampa, a jade XD kto by sie przejowal konwencja ;d
#68 KoMa - 21:44, 26 Oct 2008
xKimix

xKimix

omfg zabiłaś mnie po raz drugi kolorowaniem łaszków i księżycem DDDDX
podła jesteś że tak bezczelnie miażdżysz system, wiesz DDD8<


i normalnie, to będzie epickie :D !
#69 xKimix - 16:26, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

khy, khy, kto tu niby zabija i miażdzy, co? D:< za dobra jesteś =u= *patpat* mastaaa


it won't be 8D
#70 Lilami - 16:36, 27 Oct 2008
Pinka91

Pinka91

CZEMU MI TO ROBISZ
mam coraz wieksze kompleksy ;____;
#71 Pinka91 - 16:48, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

TY? wai? ;n; co robię źlę? *sniff*
#72 Lilami - 16:51, 27 Oct 2008
xKimix

xKimix

no to teraz nastąpi tradycyjna wymiana komentarzy typu ' wcale nie jestem, to Ty jesteś zbyt za pro' poczym ja osobiście będe mieć cichą radoche z tego ze masta lila nazwała mnie masta 8D XD

a tak po za tym to ten, musze cie dorwać kiedyś na jakimś konwencie i wysępić od ciebie jakiegoś traditional arta : D ! <3
#73 xKimix - 16:52, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D khem, jak mam powiedzieć że ja również choć na odwrót, tak, żeby nie zacząć zjawiska dosładzania sobie wzajemnie?

noes, nie na konwencie D: no konach wszystkim rozdaję takie crapy, że mi potem wstyd ;n; pozwól mi coś narysować w domu dla Cię ;u;
#74 Lilami - 16:55, 27 Oct 2008
xKimix

xKimix

n-n-no nie mów, n-narysowałabyś QuQ ?! ej chyba rozpłynęłabym się ze szczęścia <3

ale to by mnie zobowiązywało wtedy zeby ci się odwdzięczyc jakims nie-scrapem w traditionalu O:, a moje traditionale ssą bo nie mam wystarczającego skilla D:
zadowalałby cię taki prymitywnie zrobiony pic by me D:?
#75 xKimix - 17:03, 27 Oct 2008 - Last changed: 17:05, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D damn, nie zobowiązuje Cię to do niczego, to nie art trade C: powiedz mi tylko co byś chciała mniej więcej, albo lepiej więcej
#76 Lilami - 17:06, 27 Oct 2008
Pinka91

Pinka91

no kolorowanie i ja w ogole ludzi tak nigdy nie bede rysowac ;_______;
#77 Pinka91 - 17:07, 27 Oct 2008 - Last changed: 17:07, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

*pac* Dx< już tak rysujesz! ba, jesteś nawet lepsza O:
#78 Lilami - 17:08, 27 Oct 2008
KoMa

KoMa

Lila, nie słuchaj jej, kłamie bezczelnie, jej taditionale są uber i mega i w ogóle ;3
#79 KoMa - 17:11, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D orly? cóż, znaczy że mogę gnębić 8>
#80 Lilami - 17:13, 27 Oct 2008
xKimix

xKimix

ale głupio się czuje jak tak ktos dla mnie coś bezinteresownie robi XD

nie no generalnie to ja tam bym najbardziej lilowego kornela albo leona albo obydwu razem chciała zobaczyc XD. chyba że cie to nie urządza, to some cuteh random bish równie mnie zadowoli XDDDD


w ogole to,lol, kocham Cię XD !
#81 xKimix - 17:18, 27 Oct 2008
KoMa

KoMa

pozwalam ;3
#82 KoMa - 17:22, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D przyzwyczajaj się

kornel x leon loadin'... pliz wait C: >u< kornela zawsze chciałam namazać, ale jakoś brakowało mi czasu ochoty i teges... 8D


i lav you too <3 *łaps 'n' hugz*
#83 Lilami - 17:29, 27 Oct 2008
Pinka91

Pinka91

ale takie fajne pozy umiesz robic a ja godzine bede siedziec i zrobie dretwusa :c
#84 Pinka91 - 17:32, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

jakie pozy? >___o to mi zawsze wypominają, że nie potrafie własnie żadnej fajnej dynamicznej pozy zrobić D: każda moja praca jest identyczna. za to Ty to dobrze potrafisz C: Twoje prace są i ciekawe i z jajem Cx
#85 Lilami - 17:40, 27 Oct 2008
Marcianek

Marcianek

ohohoooh...jaki wypas *o* tylko przyczepię się do skrzydeł, ten niebieski jest zbyt intensywny i przez to, że reszta kolorów harmonizuje się ze sobą a on tak odstaje to jest taka sytuacja, że chciałabym spojrzeć na rysunek jako całość ale nie mogę, bo kolor automatycznie przyciąga wzrok...
#86 Marcianek - 19:21, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

aahahah :> wiem, wiem... on jest do zmiany, a przynajmniej do podrasowania na ciemniejszy/bardziej wpasowany w tło. postaram się żeby pasował ^o^ bo tez mnie to raziło od początku, ale chciałam zobaczyć jak by wyglądało >u>
#87 Lilami - 19:27, 27 Oct 2008
Lashana

Lashana

to jest tak wypasione że aż mi słów zabrakło
*q*
#88 Lashana - 19:58, 27 Oct 2008
kth

kth

a ja właśnie jestem w trakcie pisania zadania na zajęcia o temacie COINCIDENCE COINCIDENCE! "rytuał czy sztuczna kultura, na przykładzie spędzania Halułinu tudzież Zaduszek" xD
dajesz dajesz nie przestajesz panno Lilo!
#89 kth - 20:20, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

8D rytuał~! rytuał opętanych dzieci szalejących po ulicach przebranych za żywe trupy, którymi to i tak w niedługim czasie rzeczywiscie się staną 8>
<3
#90 Lilami - 20:22, 27 Oct 2008
kth

kth

czildren are mar krejzi dan mai maind on dragz xB
generalnie w artykule co go mieliśmy przeczytac napisali, że większe kultury narzucają swoje święta mniejszym kulturom, a te ją przejmują, jako że otacza je ona z każdej strony (obca kultura znaczy się). No i tylko polacy są tak ***** że opierają się całym ciałem i trwają w swoich pogańskich tradycjach zamiast przerzucic się na cudze pogańskie :3
#91 kth - 20:43, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

pff XD tylko my mamy w sobie tą siłę. jeszcze uzdrowimy świat i pozwolimy wszystkim wrócić do naszej jedynej własciwej kultury pogańskiej, która jak wiadomo panowała kiedyś na całym świecie (gdyby nie ci głupi amerykanie...) 8D
#92 Lilami - 21:04, 27 Oct 2008
kth

kth

a Jezus był Polakiem!
#93 kth - 21:23, 27 Oct 2008
Lilami

Lilami

Jesus was Jewish 8D
#94 Lilami - 21:27, 27 Oct 2008
konik

konik

razi mnie kolor tego skrzydelka :< a reszta jest taka kewl ze odpadam :D
#95 konik - 21:34, 27 Oct 2008
Agiss

Agiss

Zdaj sobie sprawę jak Cię cenię za detale w pracach O3O Łomgz. <33

Super i tyle. :D
#96 Agiss - 21:52, 27 Oct 2008
setarah

setarah

no, chcialam wlaśnie napisać o niebieskich skrzydelkach ze sie wybijaja za mocno, ale gdzieś mi po oczach dalo, że już jest. jakiś fiolet albo pomarańcz? :d
#97 setarah - 22:01, 27 Oct 2008
Crono8

Crono8

DYNIA! *3*
#98 Crono8 - 14:34, 29 Oct 2008
AkiSama

AkiSama

to rekord oczekiwanych czy coś?
#99 AkiSama - 19:47, 29 Oct 2008
konik

konik

rzadam zmiany koloru skrzydelka! ._.
#100 konik - 20:37, 29 Oct 2008
Angelice

Angelice

This is gonna look awesome in the end. It ALREADY looks amazing O_O
#101 Angelice - 21:29, 29 Oct 2008
Lilami

Lilami

Oh, thanks <3
It's almost finish of my work, but I still have to change some things here and make the background looks better .___."
#102 Lilami - 22:54, 29 Oct 2008
kth

kth

LILA KOŃCZ, CHCĘ TO WRESZCIE WYRÓŻNIC NOO! >3<
#103 kth - 23:01, 29 Oct 2008
Lilami

Lilami

a kto mi potem zasponsoruje masaże na te bóle pleców od siedzenia przy kompie i mazaniu tej kupy? =A=
#104 Lilami - 23:15, 29 Oct 2008
Angelice

Angelice

Your work is amazing ! So much effort put into the details *o*. I love the pumpkin's face XD
#105 Angelice - 23:17, 29 Oct 2008
kth

kth

wdzięcznośc ludzi za tak piękny art będzie dla Twoich łapek jako ten balsam! *w*
#106 kth - 23:24, 29 Oct 2008
Alquana

Alquana

Argh, morderco, zabijesz ilością szczegółów i dokładnościa. mnie by musieli przykuć do komputera x)
a helołin ma tyle dobrego, ze ludzie fajne rzeczy rysujom.
#107 Alquana - 23:52, 29 Oct 2008
Mel

Mel

wow, świetne
dynamika rozwala, :D
prawa dłoń jest słodka :3
#108 Mel - 15:03, 30 Oct 2008
Narucianka

Narucianka

Nietoperze dorysuj ^^
#109 Narucianka - 15:54, 30 Oct 2008
ewoska

ewoska

nieskonczone?
#110 ewoska - 00:15, 7 Dec 2008 - Last changed: 00:15, 7 Dec 2008
Lilami

Lilami

jak widać
#111 Lilami - 11:45, 7 Dec 2008
loos

loos

to bad you haven't finished this before halloween D:

I even promoted it x3
(very late notice to you hahhaha )

though i'm still waiting x'D
#112 loos - 16:15, 7 Dec 2008
ewoska

ewoska

om.. co chcesz jeszcze poprawiać? Przecież wszystko już wygląda *_* <3
#113 ewoska - 16:48, 7 Dec 2008
Lilami

Lilami

dynia jest nieskończona no i tło :O
#114 Lilami - 17:00, 7 Dec 2008
Lilami

Lilami

omgomgomg *q* i'm so happy that you did it (even if i didn't notice it coz I'm lazy when it comes to looking through poeple's works here xD")

I will finish it if someone drive me on to do this ;u; Soo lazy I am...
And thank you for waiting <3
#115 Lilami - 17:28, 7 Dec 2008
ewoska

ewoska

dynia i tło? o.O
no tak, to tłumaczy dlaczego masz taką galerię, a ja zupełnie inną XDDD
#116 ewoska - 17:36, 7 Dec 2008
Lilami

Lilami

ale że w jakim sensie? xD
#117 Lilami - 17:47, 7 Dec 2008
ewoska

ewoska

w takim, ze ja już dawno dałabym to na skonczone
nigdy nie dokańczam, nie dopieszczam etc, bo zawsze mi sie nie chce ;))
#118 ewoska - 18:17, 7 Dec 2008
Lilami

Lilami

heh, mi tez się nie chce :q kwestia tego, że nie lubię, jak coś jest niedorobione
#119 Lilami - 18:22, 7 Dec 2008
loos

loos

so i should give you some motivation : O

let's see, what will work * o *
threatning or rewarding x'D?
#120 loos - 16:27, 8 Dec 2008
Lilami

Lilami

oh, for now threating will be veeery motivate and maybe after finishing some reward will be needed... :'>
#121 Lilami - 16:46, 8 Dec 2008
loos

loos

the reward is that i'll let you live n__n hahaha
#122 loos - 18:04, 8 Dec 2008
Lilami

Lilami

soo... if I won't finish it I'll die? <8D""
#123 Lilami - 18:38, 8 Dec 2008
loos

loos

if you want to say it like that ;D

i just say, after a while, you will get phonecalls with no one on the other side n__n, and then after seven day there comes a creepy girl and she will .. n__n you'll see~
(this plot is clearly stolen from "the ring" x'D)
#124 loos - 19:40, 8 Dec 2008
Lilami

Lilami

eek~! ;u; s-scarry... i better finish it quickly then ,>3<, and never ever answer any phonecall TAT
#125 Lilami - 20:09, 8 Dec 2008
ayame

ayame

Świetna ta praca jest. Najbardziej mi sie podobują te tkaniny:)
#126 ayame - 19:06, 21 Jan 2009
flora14

flora14

skoncz to now!
#127 flora14 - 22:39, 4 Feb 2009
Nessie

Nessie

Niaaaa, kiedy to skończone będzie? Śliczności takie, że szkoda żeby do halołin 2009 czekało :>
#128 Nessie - 17:02, 28 Feb 2009
naralove

naralove

Raany, jak ci taki lajnart wyszedł? T.T
#129 naralove - 15:54, 12 Mar 2009 - Last changed: 15:54, 12 Mar 2009
Lilami

Lilami

normalnie, penem >v>
#130 Lilami - 19:15, 12 Mar 2009
naralove

naralove

Niemożliwe o.o
W takim razie masz jakiś nadprzyrodzony dar XD
#131 naralove - 20:24, 12 Mar 2009
Lilami

Lilami

8D chciałabym~! ale byłby fun. to niestety jest tylko kupa cierpliwości i zamiłowanie do dziubdziania >v> i do dużej ilości elementów
#132 Lilami - 02:04, 13 Mar 2009
naralove

naralove

W takim razie popadnę w kompleksy XD
#133 naralove - 19:15, 13 Mar 2009
Ja007

Ja007

Halloween xD fajna czapka :D no i dziewczyna też fajna
#134 Ja007 - 21:56, 23 Aug 2009
Olimanga

Olimanga

Skooooończ :C
#135 Olimanga - 16:59, 10 Oct 2009
Graga_G

Graga_G

Na tegoroczne Halloween to na pewno zdążysz XD
#136 Graga_G - 17:52, 24 Oct 2009 - Last changed: 17:52, 24 Oct 2009
Lilami

Lilami

zdążyłam! 8>
#137 Lilami - 17:52, 24 Oct 2009
BaD666

BaD666

A ja w tym roku nawet nie zaczęłam :D
#138 BaD666 - 18:05, 24 Oct 2009
Lilami

Lilami

D:< pfpfpf to do roboty, jeszcze spokojnie zdążysz~! chcę mieć dużo fajnych pracek do przeglądania :>
#139 Lilami - 18:08, 24 Oct 2009
Nauzykaja

Nauzykaja

15h - i shi wytrzymał ? Nieźle.

Świetny szkic, świetne kolory - pora też idealna.
#140 Nauzykaja - 18:48, 24 Oct 2009
Lilami

Lilami

15h to jeszcze dla shi nie tragedia, szczególnie, że wersji jest tylko 17 >v> myślę, że po 20-stej zaczęłyby się cyrki

i dziękuję >u< miło wiedzieć, że komuś się podoba
#141 Lilami - 18:50, 24 Oct 2009
Nauzykaja

Nauzykaja

U mnie siada przy 5 wersji na 1 warstwie (jedyna możliwość przy waterach) ... tak więc 15 h bez krzaków - budzi szacunek.

Świetna praca.
#142 Nauzykaja - 18:54, 24 Oct 2009
Lilami

Lilami

o___< ou~ to już prędzej wina neta albo javy, niż shi raczej. aż takich numerów to on nie odwala
#143 Lilami - 19:08, 24 Oct 2009
Kamachi

Kamachi

jak zwykle śliczneeee...
#144 Kamachi - 19:15, 24 Oct 2009
Marcianek

Marcianek

jeee wreszcie skończyłas to cudeńko XD
#145 Marcianek - 19:40, 24 Oct 2009 - Last changed: 19:40, 24 Oct 2009
Lilami

Lilami

jest takie stare, że już nie jest cudeńkiem xD
#146 Lilami - 19:59, 24 Oct 2009
BaD666

BaD666

Na oe to raczej bez szans D:, dzisiaj nie zdążę raczej a w ciągu tygodnia to już w ogóle XD
ale może w traditionalu C:
jak się uda to wrzucę na deviantArta C:
#147 BaD666 - 10:05, 25 Oct 2009
kotlaska93

kotlaska93

Najlepsza jest ta dynia - naprawdę!
I poza też świetna!
#148 kotlaska93 - 22:01, 25 Oct 2009
Marcianek

Marcianek

e tam, gadanie, mnie się wciąż podoba.
#149 Marcianek - 12:52, 27 Oct 2009
n-pigeon

n-pigeon

Suupcio :D Kocham seksowne czarownice xD

Hmm trochę jakby głowa nie była przyczepiona do szyi xD ale spoko
#150 n-pigeon - 21:28, 29 Oct 2009
Czarna_Wilczyca

Czarna_Wilczyca

swietna robota (:
#151 Czarna_Wilczyca - 07:26, 4 Nov 2009
julcia1

julcia1

no ma racje ślicznie ci wyszło :)
#152 julcia1 - 16:36, 20 Dec 2009
Lucca

Lucca

YES!

Love the details and the dynamic flow of lines and colours!
#153 Lucca - 00:48, 16 Oct 2010