KasiaAniaYamiBakura

Info

OwnerKasiaAnia
CoownersYamiBakura
BoardTira
ProgramShi Painter
Size654x690
Added15:36, 14 Feb 2009
Modified21:18, 31 Mar 2009
Time summary6h 13m 26s
Version33/33
StatusUnfinished
(Awaited by: 3)

Options

Versions

Brothers... by KasiaAnia
v26 by KasiaAnia
20:33, 17 Feb 2009
12m 23s
loooool... foch ja nic innego nie wymyślę...»
Brothers... by KasiaAnia
v27 by KasiaAnia
21:30, 17 Feb 2009
3m 52s
Brothers... by KasiaAnia
v28 by YamiBakura
23:50, 24 Feb 2009
30m 13s
jeśli coś nie ok to w każdej...»
Brothers... by KasiaAnia
v29 by KasiaAnia
21:02, 31 Mar 2009
21m 29s
Brothers... by KasiaAnia
v30 by KasiaAnia
21:12, 31 Mar 2009
7m 40s
Brothers... by KasiaAnia
v31 by KasiaAnia
21:15, 31 Mar 2009
2m 28s
Brothers... by KasiaAnia
v32 by KasiaAnia
21:17, 31 Mar 2009
4m 42s
Brothers... by KasiaAnia
v33 by KasiaAnia
21:18, 31 Mar 2009
57s
View version history

Stats

Views1 332
Comments62
PromosNo promos yet

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Brothers... by KasiaAnia

Next by KasiaAniaPrevious by KasiaAnia
Brothers... by KasiaAnia - 15:36, 14 Feb 2009

Comments

YamiBakura

YamiBakura

i co w związku z tym?
#1 YamiBakura - 15:49, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

zobacz czy może być...
#2 KasiaAnia - 15:52, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

fajnieeeeee
#3 YamiBakura - 15:54, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

teraz ty...
#4 KasiaAnia - 15:55, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

A co tu będzie oprócz ktosia? :3
#5 Jasmine - 15:55, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

teraz??
#6 YamiBakura - 15:55, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

no jak możesz...
#7 KasiaAnia - 15:56, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

drugi ktoś... =)
#8 KasiaAnia - 15:57, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

No to się nie mogę doczekać x3
#9 Jasmine - 15:57, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

=)
#10 KasiaAnia - 15:58, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

bo mój obecny pomysł jest średni...-_-'''
#11 YamiBakura - 16:00, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

*wwwwwwwww*
#12 Jasmine - 16:14, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

eee??
#13 YamiBakura - 16:18, 14 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

fajjjnnnyyyyy....
#14 KasiaAnia - 16:19, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

ale chyba nie zbyt pasuje...-_-'''
#15 YamiBakura - 16:20, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

na kartce wyszedł mi lepiej...-_-''''
#16 YamiBakura - 16:21, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

No oni są boscy po prostu *w*
#17 Jasmine - 16:24, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

fajnie wiedzieć...^^
#18 YamiBakura - 16:24, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

A Ty fajne oczy swojemu zrobiłaś ^^
#19 Jasmine - 16:25, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

takie jak zawsze chyba...??O.O
właściwie to jedno
#20 YamiBakura - 16:28, 14 Feb 2009 - Last changed: 16:28, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Heh..... Ale teraz zwróciłam na oko tak szczególną uwagę jak tutaj ;P
#21 Jasmine - 16:29, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

znaczy się? przecież to oko nie rzuca się w oczy....
#22 YamiBakura - 16:29, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Na szkicu, dla mnie, się rzucało, fajne te oczy robisz ^^
#23 Jasmine - 16:30, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

ja nie umiem oczu robić...zawsze na nie narzekam O.o
#24 YamiBakura - 16:31, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

No to przestań bo są baaaaardzo oryginalne :3
#25 Jasmine - 16:32, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

lol??
#26 YamiBakura - 16:33, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

No czemu? Przecież nikt takich oczu nie robi
#27 Jasmine - 16:33, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

no wiem, bo mnie jakoś szczególnie nie wychodzą
#28 YamiBakura - 16:34, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Oj wychodzą, każdy ma swój styl oczu a Twój zalicza się do tych "oryginalniejszych" ^^
#29 Jasmine - 16:35, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

why?
#30 YamiBakura - 16:35, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

For money xD No bo..... są oryginalne, nie wiem jak Ci napisać
#31 Jasmine - 17:22, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

....................................................................................
#32 YamiBakura - 17:45, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

^^"
#33 Jasmine - 17:50, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

??
#34 YamiBakura - 21:10, 14 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Nie, nic ^^" Ciekawa jestem jakie kolory będzie miał Twój chłopak ^^
#35 Jasmine - 21:12, 14 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

aha
#36 YamiBakura - 10:38, 15 Feb 2009
K2chan

K2chan

Yami, jak ty ładnie kolorujesz włosy ^w^
#37 K2chan - 11:13, 15 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

że ja?
#38 YamiBakura - 19:09, 15 Feb 2009
K2chan

K2chan

niom ^^
#39 K2chan - 20:37, 15 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

no i co z tym koksem robimy? wykukasz tło czy jak?
#40 YamiBakura - 14:17, 16 Feb 2009
K2chan

K2chan

Hm, jak to napisać.. Po prostu mi się podoba ^^"
#41 K2chan - 16:41, 16 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

aha...fajnie
#42 YamiBakura - 16:42, 16 Feb 2009
zielona13

zielona13

mają fajne włosy
#43 zielona13 - 21:54, 16 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

dzięki ale Yami zrobiła ładniejsze... -_-"
#44 KasiaAnia - 12:57, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

O.o aż krew im poszła? Ładniejsze było bez krwi.....
#45 Jasmine - 18:27, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

Może i ale ja zrobiłam bo to miały być wampiry, a mój wogóle nie przypominał tego gatunku 0_o
#46 KasiaAnia - 19:04, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Chyba że tak! Sorki ^^" Przecież wampir nie musi chodzić w płaszczu, mieć nie wiadomo jakich oczu albo nie wiem co jeszcze. Twój wampir jest spoko, najważniejsze że przystojny jak wampir! xD
#47 Jasmine - 20:51, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

dzięki miło słyszeć xD
#48 KasiaAnia - 20:56, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

No! xD Coś jeszcze będziecie robić?
#49 Jasmine - 20:59, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

tak... mamy jakby mały problem z tłem -_-"
#50 KasiaAnia - 21:01, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

A co w nim jest nie tak?
#51 Jasmine - 21:02, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

... Ja je robiłam i jest nieładne...
#52 KasiaAnia - 21:08, 17 Feb 2009 - Last changed: 21:08, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Mój pomysł na tło to żeby zrobić jakąś górkę, nad nią księżyc i żeby wszystko było ciemne, taki krajobraz wieczorny, akurat dla wampirów ;P
#53 Jasmine - 21:12, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia


Coś podobnego właśnie usiłowałam zrobić...
#54 KasiaAnia - 21:23, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Hm....... To ja proponuję tak- księżyc zostawić a z dołu zrobić pagórek na wysokość łokci, niebo na granatowo z gwiazdami i żeby to wszystko oświetlało owy pagórek. Jak coś to pomogę
#55 Jasmine - 21:27, 17 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

Nie wiem... pogadam jutro z Yami to coś ustalimy (męczy mnie to już -_-")
#56 KasiaAnia - 21:31, 17 Feb 2009
Jasmine

Jasmine

Ech..... No dobra, to czekam na jakieś ładniejsze tło ^^
#57 Jasmine - 21:33, 17 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

wiesz....widziałam lepsze
#58 YamiBakura - 18:12, 18 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

to jak? zostawiasz takie tło czy mam się pobawić?
#59 YamiBakura - 15:12, 24 Feb 2009
KasiaAnia

KasiaAnia

baw się do woli bo moje jest paskudne xD
#60 KasiaAnia - 20:02, 24 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

na pewno? a jeśli zkiepszczę?
#61 YamiBakura - 23:16, 24 Feb 2009
YamiBakura

YamiBakura

dajesz że koniec czy masz jeszcze jakiś ambitny plan?
#62 YamiBakura - 16:24, 26 Feb 2009