MejDej

Comment

:3

Co do tła nie jestem pewna ale chybaaa~~ ok?

Moge tutaj? jak cos to mowić

Info

OwnerMejDej
CoownersN/A
BoardTira
ProgramShi Painter Pro
Size300x500
Added17:29, 18 Mar 2009
Modified20:35, 26 Jun 2009
Time summary4h 23m 10s
Version9/9
StatusFinished
(20:35, 26 Jun 2009)

Options

Versions

Small lady by MejDej
v5 by MejDej
16:09, 6 Apr 2009
31m 16s
Small lady by MejDej
v6 by MejDej
19:09, 26 May 2009
11m 7s
Small lady by MejDej
v7 by MejDej
11:58, 18 Jun 2009
1h 4m 11s
Small lady by MejDej
v8 by MejDej
12:36, 22 Jun 2009
24m 33s
Small lady by MejDej
v9 by MejDej
14:56, 24 Jun 2009
30m 34s
View version history

Stats

Views1 054
Comments25
Promos5

Promoted by:

  1. ZAWADA - 15:05, 24 Jun 2009
  2. Atashi - 15:23, 24 Jun 2009
  3. Jasmine - 06:52, 25 Jun 2009
  4. Katsumi - 21:27, 26 Jun 2009
  5. panna_mroczna - 18:48, 28 Jun 2009

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Small lady by MejDej

Next by MejDejPrevious by MejDej
Small lady by MejDej - 17:29, 18 Mar 2009

Comments

Jasmine

Jasmine

Super jej włosy zrobiłaś ^^ Będzie jako sailorka czy zwykła?
#1 Jasmine - 17:33, 18 Mar 2009 - Last changed: 17:33, 18 Mar 2009
MejDej

MejDej

dzieki, własnie nad tym sie zastanawiam :)
#2 MejDej - 18:43, 18 Mar 2009
Jasmine

Jasmine

Zrób jako sailorkę. Jako Sailor Super Chibimoon ;3
#3 Jasmine - 18:44, 18 Mar 2009
MejDej

MejDej

nom zobacze zobacze ;)
#4 MejDej - 18:45, 18 Mar 2009
Jasmine

Jasmine

No to powodzenia ^^
Fajny avek ;3
#5 Jasmine - 18:47, 18 Mar 2009
MejDej

MejDej

Dziekuje ^^ a powodzenie sie przyda zwlaszcza z wytrwaloscia jakiej mi brak ;p
#6 MejDej - 19:06, 18 Mar 2009
Jasmine

Jasmine

Dasz radę ;P Jak coś to będę Cię prześladować >D żartuję, będę pilnować żebyś to maznęła
#7 Jasmine - 19:07, 18 Mar 2009
MejDej

MejDej

ok xD
#8 MejDej - 19:08, 18 Mar 2009
HouSton

HouSton

O no fajne ^^ dawaj, dawaj masz skończyć szybko! :D
#9 HouSton - 21:19, 18 Mar 2009
MejDej

MejDej

no postaram sie :p postaram
#10 MejDej - 15:34, 19 Mar 2009
HouSton

HouSton

no mam nadzieje ^^ ale tak rób żeby na lvl to sie dostało ^^
#11 HouSton - 18:54, 19 Mar 2009
MejDej

MejDej

no to tez sie postaram ale nie wiem czy wyjdzie
#12 MejDej - 19:50, 19 Mar 2009
HouSton

HouSton

Wyjdzie, wyjdzie ^^
#13 HouSton - 19:57, 19 Mar 2009
MejDej

MejDej

no xD drzwiami i oknami z lvl2 na tire xD
#14 MejDej - 20:02, 19 Mar 2009
HouSton

HouSton

hehehe chyba na odwrót xD
#15 HouSton - 20:49, 19 Mar 2009
Jasmine

Jasmine

Ooooo, jednak jako Small Lady ^^
#16 Jasmine - 15:36, 23 Mar 2009
MejDej

MejDej

tak, prosciej to narysowac ^^
#17 MejDej - 16:23, 23 Mar 2009
Jasmine

Jasmine

heh, ten sailor ubiór jest męczący xD
#18 Jasmine - 17:19, 24 Mar 2009
Lashana

Lashana

Cieniowanie bardzo mi się podoba :> Tło też widzę że pewnie będzie bardzo fajne ;)
#19 Lashana - 13:02, 22 Jun 2009
MejDej

MejDej

Dzieki ^^ wg mnie to najlepsza praca w mojej galeri xD obym tego nie zepsuła
#20 MejDej - 13:10, 22 Jun 2009
Lashana

Lashana

Nie zepsujesz ;)
#21 Lashana - 14:42, 22 Jun 2009
Vic

Vic

Wydaje mi się, że jeszcze nie level chociaż praca bardzo ładna
#22 Vic - 20:38, 26 Jun 2009
Graga_G

Graga_G

Niestety nie lvl. Poszarpany, niedokładny lineart, kolory wychodzące poza niego, dziwnie pokolorowana skóra i dziwne, rozbruszowane tło.
Jak poprawisz te rzeczy, to może będzie się wtedy nadawało ;]
Ale podoba mi się :)
#23 Graga_G - 20:38, 26 Jun 2009 - Last changed: 20:39, 26 Jun 2009
Liska

Liska

Za bardzo rozmazane jest tło I nie do końca wiadomo skąd pada światło ;P I ten lineart trochę krzywy i koloring sukienki wygląda jak air brusch więc to jeszcze nie jest lvl ^^
#24 Liska - 21:37, 26 Jun 2009
malpanka

malpanka

anatomia słabo, widać, że uciekasz od rysowania rąk, a co dopiero dłoni. cieniowanie niekonsekwentne, rozmazane, nie podkreśla trójwymiarowości formy, a lineart jest poszarpany, krzywy i za gruby w dziwnych miejscach. spada na tire.
#25 malpanka - 22:00, 26 Jun 2009