liquidity

Info

Ownerliquidity
CoownersN/A
BoardInne
ProgramShi Painter
Size508x602
Added16:23, 30 Apr 2009
Modified21:56, 7 Sep 2015
Time summary15h 4m 30s
Version15/15
StatusFinished
(14:21, 29 May 2009)

Options

Versions

Warszawa, 1945 by liquidity
v11 by liquidity
16:43, 19 May 2009
59m 8s
1265kb, lol... Czekam na dalsze uwagi :)...»
Warszawa, 1945 by liquidity
v12 by liquidity
21:02, 20 May 2009
1h 28m 11s
Zbliżamy się do mety. Wciąż czekam na...»
Warszawa, 1945 by liquidity
v13 by liquidity
14:20, 29 May 2009
47m 29s
I to na razie byłoby tyle.
Warszawa, 1945 by liquidity
v14 by liquidity
13:05, 30 May 2009
38m 38s
Warszawa, 1945 by liquidity
v15 by liquidity
13:16, 30 May 2009
4m 6s
View version history

Stats

Views7 739
Comments105
Promos55

Promoted by:

  1. Iyash - 14:27, 29 May 2009
  2. lizard - 14:35, 29 May 2009
  3. darcio - 14:35, 29 May 2009
  4. Okus92 - 14:35, 29 May 2009
  5. Hatomi - 14:38, 29 May 2009
  6. Kitsunka - 14:42, 29 May 2009
  7. Atashi - 14:44, 29 May 2009
  8. pixelek - 14:51, 29 May 2009
  9. Jasmine - 14:56, 29 May 2009
  10. faux0pas - 15:00, 29 May 2009
  11. -Katrina- - 15:08, 29 May 2009
  12. anabell18 - 15:13, 29 May 2009
  13. SkyBySky - 15:19, 29 May 2009
  14. sweeeeeeeety - 15:32, 29 May 2009
  15. Lavik - 15:43, 29 May 2009
  16. Furreh - 15:59, 29 May 2009
  17. Sanra - 16:03, 29 May 2009
  18. e_dynia - 16:19, 29 May 2009
  19. Arshana - 17:11, 29 May 2009
  20. Devil - 17:22, 29 May 2009
  21. Hunter_de_Verre - 17:22, 29 May 2009
  22. Netsah - 17:34, 29 May 2009
  23. Alexandram - 17:36, 29 May 2009
  24. Reya - 18:19, 29 May 2009
  25. mannie - 18:39, 29 May 2009
  26. setarah - 19:38, 29 May 2009
  27. HinaXD - 20:46, 29 May 2009
  28. CheekY - 21:37, 29 May 2009
  29. Graga_G - 23:51, 29 May 2009
  30. Gokinka - 00:23, 30 May 2009
  31. Hino - 12:45, 30 May 2009
  32. GoldenWolf - 14:08, 30 May 2009
  33. Liska - 17:20, 30 May 2009
  34. JOAGA - 17:30, 30 May 2009
  35. Zlukaka - 17:48, 30 May 2009
  36. Momo - 17:49, 30 May 2009
  37. Kirotasmara - 20:11, 30 May 2009
  38. KasiaAnia - 20:31, 30 May 2009
  39. esca26 - 14:04, 31 May 2009
  40. ashy - 14:20, 1 Jun 2009
  41. reVen - 18:37, 1 Jun 2009
  42. panna_mroczna - 18:50, 2 Jun 2009
  43. Vi_29 - 19:10, 2 Jun 2009
  44. Mimiko - 15:21, 4 Jun 2009
  45. Anusiak - 15:51, 4 Jun 2009
  46. Hedwiga - 20:32, 4 Jun 2009
  47. Crono8 - 22:58, 10 Jun 2009
  48. AimeeLiimatainen - 11:06, 12 Jun 2009
  49. Katkatrin - 12:05, 13 Jun 2009
  50. akakagachi - 12:15, 15 Jun 2009
  51. terra1994 - 12:38, 1 Jul 2009
  52. kotlaska93 - 15:21, 13 Jul 2009
  53. CzoCha - 23:03, 17 Oct 2009
  54. solcia - 15:09, 7 Jan 2010
  55. truskawka17 - 09:23, 10 Jun 2010

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Warszawa, 1945 by liquidity

Next by liquidityPrevious by liquidity
Warszawa, 1945 by liquidity - 16:23, 30 Apr 2009

Ta praca na devie: » link

Warszawa 1939-1945:
» link
» link
» link

--

Artur (22:47)
spalony krzyz i geje
Artur (22:47)
bój sie boga, dziecko

--

Z rozważań przy edytowaniu pracy licencjackiej.

Llama (14:30)
mój historyk z LO by mnie zabił, gdyby zobaczył, że używam Powstania, "wyzwolenia" i odbudowy Warszawy jako tła dla pedalskiego romansu
Rodzicielka (14:31)
to nie tak
Rodzicielka (14:31)
rozwijasz po prostu nieznany rozdział historii - w Powstaniu na pewno był chociaż jeden pedzio
Llama (14:32)
no a ja mam jednego warszawskiego, i jednego lwowskiego, we Lwowie też mieli pedałów?
Rodzicielka (14:33)
mieli, tylko moda była inna;p

Niektórzy z was mogą już znać to » link

Comments

Arshana

Arshana

KAMIENIE NA SZANIEC
JEDNO WIELKIE GEJOWSTWO
#1 Arshana - 16:33, 30 Apr 2009
liquidity

liquidity

No to już wiemy, czemu Tadeusz Zawadzki miał pseudonim "Zośka"...
#2 liquidity - 16:36, 30 Apr 2009
Arshana

Arshana

ja wiedziałam od początku X"D taki ukeee
przepraszam za beszczeszczenie historii (ale dużo cz i sz!), ale kurde, samo się nasuwa |: jeden w miarę normalny to Alek, on przynajmniej miał dziewczynę, ale mógł lecieć na dwa fronty (teraz sobie przypomniałam, że Rudy też miał, ale to taka ściema X"D)!
#3 Arshana - 16:38, 30 Apr 2009
liquidity

liquidity

Dobra dobra, wtedy inne czasy były, normą przecież było, że gej miał dziewczynę, bo to tak wstyd...
#4 liquidity - 16:41, 30 Apr 2009
Arshana

Arshana

jak miło!
#5 Arshana - 16:44, 30 Apr 2009
Furreh

Furreh

homoseksualizm towarzyszyl ludzkosci od zalania dziejow, po prostu byli ludzie, ktorzy dosc kompromitujaca i zla (w ich mniemaniu) historie probowali ukryc :| I ludzie z zewnatrz i sami homoseksualisci, w obawie przed konsekwencjami.
Ano, taka glupia z nas rasa :( To juz zwierzeta potrafia sie czasem lepiej wobec siebie zachowac
#6 Furreh - 19:53, 30 Apr 2009
liquidity

liquidity

Jak znajdę tego bęcwała który zalał dzieje...

Mnie zawsze zastanawiała niechęć do gejów. Lesbijki są bardziej tolerowane, wystarczy choćby opatrzeć na wykazy legislacji seksualnej (obecnej i historycznej) panującej w różnych krajach w różnych epokach. Seks lesbijski jest rzadko kiedy zakazany; natomiast seks gejowski już tak. Mnie się wydaje, że to wynika ze strachu przed fizycznym bólem zdarzającego się podczas seksu uprawianego często przez gejów (żeby nie napisać dosadniej, dzieci to mogą czytać ;))

/rant :P
#7 liquidity - 20:16, 30 Apr 2009
Momo

Momo

Ja taki stan rzeczy zwalam częściowo na męskie postrzeganie "estetyki" :D
#8 Momo - 02:28, 2 May 2009
Furreh

Furreh

dorysuj mu w tle jakas hot 13 :<
#9 Furreh - 03:47, 2 May 2009
Agiss

Agiss

Ten ***** bije wszystko. XDDD
#10 Agiss - 09:50, 2 May 2009
liquidity

liquidity

Tomek ma 15 lat, więc praaaawie się zalicza :B
#11 liquidity - 13:30, 2 May 2009
liquidity

liquidity

On jest wszędzie...
#12 liquidity - 13:30, 2 May 2009
Katkatrin

Katkatrin

oo, nowe ! : D
hahah, tlo genialne xD
rozmowa... genialna
pomysl... genialny
ogolem - genialnie! ; 3
#13 Katkatrin - 22:31, 2 May 2009
liquidity

liquidity

No takie mamy rozmowy z rodzicelką mą... No a temat pracy licencjackiej narodził się gdy byłam wyjątkowo stęskniona za Polską, i tak już zostało :)
#14 liquidity - 22:59, 2 May 2009
Katkatrin

Katkatrin

ja piernicze, tak samo mowimy na swoje mamuski x D
(ale ja to sama wymyslilam, tak serio serio : D)
joj, praca...brrrr...licen...brrr... xD
normalnie nie moge sie doczekac, kiedy sama bd pisac ; P
#15 Katkatrin - 23:20, 2 May 2009
liquidity

liquidity

No widzisz, takie rodzicielki to dobre sprawy ;)

A ile lay ci do pozostało do osiągnięcia stanu pisania licencjata?
#16 liquidity - 23:27, 2 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

woohhoo, wiesz ile ja sie nameczylam zeby zrobic tlo-ruiny warszawy? wahh naprawde duzo ale i tak nie wyszlo
fajnefajnefajne
#17 LoskaChan - 19:28, 3 May 2009
liquidity

liquidity

No, to jest bardzo pracochłonne tło, ale jakoś mnie to ogromną satysfakcję daje... Na zajęciach siedzę i ruiny rysuję ;)

(A poka, jak ty narysowałaś! :D)
#18 liquidity - 20:07, 3 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

no niestety taki crap ze nie zachowala sie zadna wersja xdd
#19 LoskaChan - 21:13, 3 May 2009
liquidity

liquidity

Oj. :(
#20 liquidity - 21:14, 3 May 2009
Netsah

Netsah

to jak z lesbijstwem w kinematografii, zazwyczaj traktowane jest jako coś z czego się wyrasta, co jest wpisane w kobiecą naturę jako jedna z zachcianek i przejawów zmienności,

tematyka mi odpowiada, postacie zacne, czekam na koniec;)
#21 Netsah - 23:14, 3 May 2009 - Last changed: 23:14, 3 May 2009
liquidity

liquidity

Taaak... I że i tak po "epizodzie" kobitka wróci do swojego mena. Pleh.
#22 liquidity - 01:13, 5 May 2009
Arshana

Arshana

meen, ja mam 14 X"D
#23 Arshana - 19:43, 11 May 2009
Furreh

Furreh

to juz nie jestes hot :<


<3
#24 Furreh - 20:15, 11 May 2009
liquidity

liquidity

» link
#25 liquidity - 23:30, 11 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

oi moja opinia jest taka ze ruiny w tle fajniej wygladaly jak byly robione grubymi krechami, bez szczegolow :D
#26 LoskaChan - 14:10, 12 May 2009
liquidity

liquidity

Szit, tożeś mnie zestrzeliła :P
#27 liquidity - 14:11, 12 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

nie musisz sie przejmowac moja opinia jako osoby nieeeetegotentnej zgubilam slowo
#28 LoskaChan - 14:14, 12 May 2009
liquidity

liquidity

Po to proszę o opinie, żeby się nimi przejmować, durrrrrh :B

I jak tak patrzę to coś w tym jest... Jak skończę pisać pracę na zaliczenie to pobawię się w stopniowanie ruin (a że z dziubdziania ruin mam prawie seksualną przyjemność, to może być ciekawie).
#29 liquidity - 14:15, 12 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

o czym piszesz? lol ja tez powinnam sie za to zabrac tzn przynajmniej nauczyc bo jak juz mam jakikolwiek pomysl na pikczers to okazuje sie awykonalny dla mnie 8DD
#30 LoskaChan - 14:21, 12 May 2009
liquidity

liquidity

W tej chwili piszę to: "Write a science fiction short story of approximately 2,000 words, followed by a commentary of 1,000 words in which you explain how your story engages with the science fiction conventions and techniques that we have explored during this module." Jestem w połowie komentarza odautorskiego i doszłam do ściany ;)
#31 liquidity - 14:47, 12 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

anglojezycznie? woohoo, studiujesz w polsce czy gdziestamgdzies? e tam to juz glowna czesc roboty za toba :D
#32 LoskaChan - 14:51, 12 May 2009
liquidity

liquidity

Studiuje tu » link Największy syf i burdel świata, dobrze, że to już ostatni odcinek :|
#33 liquidity - 14:57, 12 May 2009
Aphasie

Aphasie

Ej! własnie sie uczę Historii na "kartkówkę" i żeby odreagować wchodze przejżeć OE, a tutaj kufa co ;_;
#34 Aphasie - 15:17, 12 May 2009
liquidity

liquidity

Dobrze, dobrze, ucz się, ucz, historia to ważna rzecz.
#35 liquidity - 15:24, 12 May 2009
Arshana

Arshana

DX
#36 Arshana - 16:39, 12 May 2009
Katkatrin

Katkatrin

oo, ciagle mi komentarze uciekaja >,>
ja na razie w 3 gim jestem, to jeszcze troche P:
#37 Katkatrin - 19:22, 12 May 2009
Katkatrin

Katkatrin

co ty tu jeszcze miziasz, dla mnie juz praca dawno skonczona >D
jak zakonczysz, to wyrozniam, wyjatkowo mi sie ten rysunek podoba : D
#38 Katkatrin - 19:23, 12 May 2009
liquidity

liquidity

Tło ledwo zaczęte ;) No i postacie mocno niedorobione.
#39 liquidity - 20:38, 12 May 2009
Momo

Momo

Teraz się zrobiło tak jakby bardziej cicho, tajemniczo...
#40 Momo - 02:01, 13 May 2009
liquidity

liquidity

To przez to, że nie ma czapki.

Ani ***** :>
#41 liquidity - 11:55, 13 May 2009
faux0pas

faux0pas

kjaa, wzruszyłam się ;n;
#42 faux0pas - 23:37, 14 May 2009
Shanaya

Shanaya

OH GAWD ***** BEAR


uwielbiam Cię za caokształt
#43 Shanaya - 22:20, 17 May 2009
liquidity

liquidity

a/s/l o rly? brb fbi
#44 liquidity - 22:50, 17 May 2009
Shanaya

Shanaya

Ya rly

R0tflomgftwwtfBBQbrbomfglollololol69
#45 Shanaya - 23:00, 17 May 2009
Furreh

Furreh

run ***** run !
#46 Furreh - 20:08, 18 May 2009
liquidity

liquidity

Jeszcze trochę i ich złapie... :>
#47 liquidity - 20:29, 18 May 2009
Arshana

Arshana

gumowa reka!
#48 Arshana - 15:08, 19 May 2009
liquidity

liquidity

Prosiłabym jednak o konkretniejsze uwagi :P
#49 liquidity - 15:09, 19 May 2009
Arshana

Arshana

sflaczała trochę ta dłoń, co trzyma papierosa no XD
#50 Arshana - 15:10, 19 May 2009
liquidity

liquidity

W jakim sensie "sflaczała"? Ułożenie palców? Kształt dłoni? Oświetlenie bryły? Proporcje? Nieprawidłowe ułożenie w stosunku do przedramienia?
#51 liquidity - 15:13, 19 May 2009
Arshana

Arshana

kciuk jest dziwnie ulozony, jakby mu stawów zabrakło.I chyba w ogóle ręka trochę za długa jest!
#52 Arshana - 15:25, 19 May 2009
liquidity

liquidity

Ouki, to już mi daje coś do pracy, dziekuję :)
#53 liquidity - 15:34, 19 May 2009
Adirell

Adirell

Ładne kolory. :) Jak kcesz przykład homoseksualisty z tamtych czasów, to choćby Białoszewski. Odnoszę wrażenie, ze ucho blondyna jest za daleko w prawo w stosunku do oka i kości policzkowych. Ale może mam tylko zwidy. :)
#54 Adirell - 16:05, 19 May 2009
liquidity

liquidity

Dziękuję za info historyczne, pogrzebię w tym!

Dziękuję też za wskazówkę, pobawię się tym uchem :)
#55 liquidity - 16:08, 19 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

mysle ze costam z tym papierosem moznaby jeszcze zrobic :D
#56 LoskaChan - 21:12, 20 May 2009
mannie

mannie

Wydaje mi się, że ucho tego pana po prawej jest trochę dziwne, sflaczałe, ale być może jest to wina światłocienia.
Poza tym, fajnie byłoby zobaczyć dokładnie zrobione budynki w tle, lub przynajmniej w miejscach, gdzie pada na nie światło. Nie naciskam :>
A podsumowując, praca BARDZO mi się podoba od samego początku. Nie wiedziałam, co napisać- wszystko jest po kolei pięknie poprawiane, kończone... Wyjątkowo staranna praca.
Czym ją robiłaś? Wygląda, jak kredki, więc pewnie głównie pen :>
#57 mannie - 21:12, 20 May 2009
liquidity

liquidity

A konkretniej? :P
#58 liquidity - 21:13, 20 May 2009
LoskaChan

LoskaChan

żar :D tzn koncowka jest taka jednolita i dziwnie wyglada przy kreskowanej reszcie (ew moj monitor fail)
#59 LoskaChan - 21:15, 20 May 2009
liquidity

liquidity

Tak, z tym uchem się nieco męczę, ciągle poprawiam i zmieniam... Dzięki za uwagę, będe pamiętała, żeby się dalej pomęczyć.

Z tymi budynkami w tle to mam zawgozdkę - bo światło pada jednolicie z nieba, światło papierosa by do nich nie dotarło (i tak jest o WIELE za mocne, ale można to uznać za relatywizm, bo jest to jedyne źródło światła poza niebem; podkreśla to martwotę miasta). I tutaj pojawia się problem - czy cieniować tak, jakby światlo padało od tyłu, czy od góry... Poza tym nie chcę zbyt daleko iść w detal, żeby jednak jakieś wrażenie głębi utrzymać.

Wszystkie prace wykonuję w 100% penem, ta nie jest wyjątkiem :)
#60 liquidity - 21:18, 20 May 2009
liquidity

liquidity

Nie, to nie monitor, masz rację ;) Będzie poprawione!
#61 liquidity - 21:18, 20 May 2009
mannie

mannie

Patrząc na dotychczasową grę światłocienia w tle, widać trochę, że te światło (księżyca? brzasku?) pada bardziej z prawej na lewo, zaznaczę na notce zaraz. Może przyda Ci się do dokończenia tła :>
Jeżeli chodzi o światło od papierosa- to nic. W ich "pokoju" mogła stać po lewej świeczka przecież, nie?
Poza tym, jestem pełna podziwu dla Twojej determinacji, kunsztu i w ogóle talentu połączonego z pracowitością i wytrwałością. Większość ludzi (w tym ja) nie ma tych zalet połączonych.
#62 mannie - 21:33, 20 May 2009
Momo

Momo

Perfekcjonistka :D
Ja bym już nie kombinowała ze światłem padającym na ruiny. Może tylko (ewentualnie) pogmerasz przy żarzącej się części papierosa, i będzie gicior ;>
btw: niecierpliwie czekam na koniec :>
#63 Momo - 21:34, 20 May 2009
liquidity

liquidity

Dziękuję bardzo za notki, będą wielce pomocne przy szamotaniu się z tym tłem ;) Światło miało być jednolite - ten nieokreślony czas niedługo po zachodzie słońca, kiedy słońce już zaszło, niebo jest bechmurne i tak się... Świeci dziwnie.

Świeczka mogła stać, ale chciałam, żeby to papieros był (przerysowanym) źródłem światła i tak też modelowałam światlocień na postaciach, a jeśli dorzucę teraz drugie (nawet jeśli by było poza kadrem), to to się zmieni i nie jestem pewna, czy by mi to pasowało. Nic to, zobaczymy, jak mi się przywidzi/odwidzi.

Dziękuję, ale to wszystko, co wymieniłaś, to wyłącznie kwestia uporu, a to jedna z moich cech, która nie chce umrzeć z wiekiem (a jak czasami ten upór przeklinam, och, jak...)
#64 liquidity - 21:44, 20 May 2009
liquidity

liquidity

Oj nie, jeszcze sporo tu pracy, ale chyba dość przy tej pracy siedziałam na dziś. ZOBACZYMY.
#65 liquidity - 21:45, 20 May 2009
cml

cml

a jakbys to tlo poszarpane poprawila ?
powiem szczerze ze jakby go wogole nie bylo to bym nie mial sie do czego przyczepic - ale skoro juz je zrobilas to niech bedzie zrobione to dobrze
razi mnie - bede musial to zrzucic..
#66 cml - 10:11, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Dobrze, tylko poproszę o konkretniejsze uwagi - która część tła, czy jest za mało, czy za dużo poszarpana, jaka ma być docelowo, itp.
#67 liquidity - 11:35, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Nieważne, już Merki wyjaśniła o co chodzi.
#68 liquidity - 11:45, 30 May 2009 - Last changed: 12:38, 30 May 2009
Merki

Merki

Bardzo fajne, ma taki swoj styl, jakby kredkami rysowane.
Jedynie drazni mnie strasznie tlo. Jest takie ostre jak pierwszy plan a postaci moga sie w nim zgubic. Ja bym je raczej troche rozmazala by dodac glebi w koncu po cos jest ta perspektywa powietrzna?
Okno poszarpane moze zostac, jest na tyle blisko postaci by bylo ostre, ale widok juz mozna pedzelkiem rozmazac lub nawet troszeczke blurem.
#69 Merki - 12:22, 30 May 2009 - Last changed: 12:22, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Ouki, zajmę się sprawą :)
#70 liquidity - 12:26, 30 May 2009
cml

cml

chodzi mi o to ze postaci sa dopieszczone - kontur itd - natomiast panorama za oknem wyglada przy tym blado - poszarpany lineart - zrobione jakby na odwal sie
swoja droga ciekawa koncepcja tak sie wystawiac na strzal przy tym oknie :>
widac lubia dreszczyk emocji
#71 cml - 12:54, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Poprawiłam nieco, rzecz w tym, że "dopracować" tego stricte nie można (w sensie zrobić lineart i wydziudziać szczegóły), bo wtedy praca staje się płaska. Jak powiedziała Merki, to kwestia perspektywy powietrznej. Ofc dalsze prace będą prowadzone ;)

Trzeba lubić adrenalinkę żeby w ogóle bawić się w homoseksualny romans w tamtych czasach ;)
#72 liquidity - 13:10, 30 May 2009 - Last changed: 13:11, 30 May 2009
cml

cml

a zrob jeszcze cos z tym niebem - bo mi sie kojarzy z wylaniem koloru na obszar w paintcie :D
#73 cml - 15:58, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Niebo pozostanie jak jest - nadaje pracy cichy, wymarły ton; takie niebo jest zaraz po zachodzie słońca po bezchmurnym dniu. Sugeruje, że nawet wiatr nie wieje na tym cmentarzysku. Chmury zagraciłyby przestrzeń kompozycyjną, a nawet lekkie wycieniowanie powoduje popsucie klimatu. Wiem, bo spróbowałam w PSie ;)
#74 liquidity - 20:38, 30 May 2009 - Last changed: 20:39, 30 May 2009
cml

cml

po zachodzie by pozostal choc gradient :)
#75 cml - 20:42, 30 May 2009
Furreh

Furreh

ta praca bylaby przeladowana ;) lepiej niebo zostawic tak jak jest

w koncu widzowie dostaliby oczaplasu przez rozne szczegoly :D
#76 Furreh - 20:47, 30 May 2009
liquidity

liquidity

Nie zawsze :)

Jeśli poczekasz trochę to zrobię zdjęcie, u nas dziś będzie takie niebo.
#77 liquidity - 20:57, 30 May 2009 - Last changed: 21:00, 30 May 2009
-Elva-

-Elva-

bardzo ładnie:)
#78 -Elva- - 21:00, 3 Jun 2009
BaD666

BaD666

Była nawet taka reklama 'walentynkowa'.
Przychodzi facet po pracy do domu, słyszy jakieś śmiechy z łazienki, wchodzi a tam jego żona w wanie się zabawia z jakąś panienką.
Przeszczęśliwy zaczyna się rozbierać ;>.
Następnego dnia żona wraca do domu, wchodzi do łazienki, a tam mąż z obcym facetem w wannie.

Nie wyglądała na zbytnio szczęśliwą 8D.
#79 BaD666 - 14:33, 7 Jun 2009
liquidity

liquidity

Haha, nie mam pojęcia czemu... Ja bym usiadła i kibicowała. :>
#80 liquidity - 21:30, 7 Jun 2009
Momo

Momo

Dzisiaj słuchałam tego: » link i skojarzyło mi się z twoją pracą (zobacz teledysk do końca).
#81 Momo - 03:22, 11 Jun 2009
liquidity

liquidity

Znam ten klip, zawsze mnie strasznie wzrusza :<
#82 liquidity - 10:43, 11 Jun 2009
Momo

Momo

Mnie również...i jeszcze ten piękny język (islandzki?) tak jakoś nadaje klimatu.
#83 Momo - 13:45, 11 Jun 2009
Katkatrin

Katkatrin

oo booosz, skonczylas i nic nie mowisz? : OOOO
jeeejj, juz siedzi u mnie w wyroz ^^^
#84 Katkatrin - 12:05, 13 Jun 2009
liquidity

liquidity

Trza było do obserwowanych dodać, to byś się sama dowiedziała :P
#85 liquidity - 16:24, 13 Jun 2009
anikakinka

anikakinka

smutne ;_;


...dopiero po dluzszym czasie czytania komentarzy pod ta praca zauwazylam ze masz innego nicka xDDDD
#86 anikakinka - 11:40, 15 Jun 2009
liquidity

liquidity

Haha :D I o to chodzi!
#87 liquidity - 11:45, 15 Jun 2009
Hedwiga

Hedwiga

A ja jestem zdecydowanie przeciwko homofobii (czyli ludziom, którzy nie tolerują) i aż się we mnie gotuje, kiedy słyszę słowo "pedał"... A praca jest fantastyczna.
#88 Hedwiga - 19:56, 19 Jun 2009
liquidity

liquidity

Ja nie mam nic przeciwko ludziom, którzy nie pałają do homoseksualistów miłością (nie wszyscy musimy się kochać i w stu procentach akceptować), ale obrażanie i wytykanie palcami to jest po prostu przegięcie... Dyskryminowanie kogoś na podstawie orientacji ma tyle sensu, co dyskryminowanie kogoś, bo lubi ptysie.
#89 liquidity - 11:12, 20 Jun 2009
Katkatrin

Katkatrin

dodałam chyba x D
#90 Katkatrin - 14:50, 22 Jun 2009
Milika

Milika

Artur (22:47)
spalony krzyz i geje
Artur (22:47)
bój sie boga, dziecko

*gleba* wymiękłam po prostu xD
A praca cudna, zwłaszcza ruiny i komponujące się z nimi niebo *.*
#91 Milika - 21:00, 2 Jul 2009
liquidity

liquidity

Tak, Artur miewa takie teksty :D

Dziękuję :)
#92 liquidity - 21:23, 2 Jul 2009
Merki

Merki

Ja przeciwko gejom nie mam nic, choc boje sie, ze cos sie chrzani na swiecie i babki sa ostatnio bardziej meskie od facetow XD
Mnie wkurza ze nabijanie sie z niektorych przywar innych jakos rani, obraza i wogole. Bylam wczoraj na "Bruno" i dzis slyszalam ze juz bojkotuja ten film. Jesus to film do polania sie i jest bez sensu, a ludzie sie dopatrzaja jakis wielkich mysli XD
#93 Merki - 18:49, 11 Jul 2009
kotlaska93

kotlaska93

Przepiękne...
Ale: Tylko nie przy oknie xD
#94 kotlaska93 - 15:23, 13 Jul 2009
liquidity

liquidity

Haha, jakiś Radiomaryjny snajper już czeka :D
#95 liquidity - 22:04, 13 Jul 2009
liquidity

liquidity

Polemizowałabym, czy zjawisko feminizacji mężczyzn - lub też mężnienia kobiet - ma u korzeni cokolwiek wspólnego z homoseksualizmem; raczej możnaby to rozpatrywać w kategoriach skutków ubocznych, lub też mimowolnego szufladkowania ;)

Nie dziwi mnie to, Cohen ma talent do obrażania chyba wszystkich, i to, że ludzie tak reagują, świadczy o tym, że koleś trafia w samo sedno. Austria się wnerwia, że ten film ich przedstawia jako kraj Hitlera w którym faceci trzymają rodzine w piwnicach :D
#96 liquidity - 23:02, 13 Jul 2009
Merki

Merki

Ja to tak odbieram. Odkad homoseksualizm nie jest juz wstretnym zboczeniem (chodzi o opinie ludzi ktora byla wczesniej) ludzie nie boja sie juz wychodzic poza granice utozsamiania sie ze swoja plcia. Znam pare ludkow, ktorzy zachowuja sie jak plec przeciwna i tak nawet probuja wygladac. Dla mnie to juz przesada i mam wrazenie ze to brak akceptacji wlasnej seksualnosci na to wplywa. Ale to juz tematy tak glebokie ze dalsze zaglebianie sie w nich moze nas jedynie utopic bo nie jestesmy specjalistami.
Aczkolwiek doceniam to, ze nie boisz sie przedstawiac takich problemow :)
#97 Merki - 22:09, 14 Jul 2009
liquidity

liquidity

"Odkąd homoseksualizm nie jest wstętnym zboczeniem"? Czy rozmawiałaś kiedyś o homosekualizmie z osobą, która nie jest z twojego pokolenia? ;)

Zgadzam się, że granice płci są zacierane, ale tak były traktowane już w czasach starożytnych. Wystarczy przyjrzeć się historii sztuki, by zobaczyć, że problem płci, ról kobiet i mężczyzn, ich definicji i zachowań był maglowany od zawsze, i przez długi czas nikogo to nie dziwiło (poza garstką, ale krytyk się zawsze znajdzie). Nie jest to zjawisko nowe, tylko nam się tak wydaje takie dziwne, bo cywilizacja europejsko-amerykańska przeszła przez epokę ciężkiego purytanizmu, i teraz rzeczy wracają do tego, jak były przedtem. Zachowanie, które opisujesz - zachowywanie się jak płeć przeciwna - może być brakiem akceptacji dla własnej seksualności, ale równie dobrze może być wręcz przeciwnie, że jest to objęcie swojego prawdziwego "ja". Poza tym niestety tacy ludzie robią homoseksualistom złą reklamę; znam wielu gejów i wiele lesbijek, i tylko garstka zachowuje się w ten sposób; po reszcie nie poznałabyś, że są "och i ach", bo nie są. ;)
#98 liquidity - 14:24, 26 Jul 2009
Merki

Merki

Starsze osoby slyszac juz taki temat pluja i twierdza, ze o takich dziwakach nie beda rozmawiac. przerabialam, nie udalo sie xD

Ech no tak, sa takie osoby, ktore w pelni sie akceptuja i swiadomie siebie zmieniaja, jednak wiekszosc to nadal ci, ktorzy zle sie czuja w swoim ciele. Nie wiem.
Oj tak jest duza grupa, ktora robi taka antyreklame, ze potem te "glupsze" osoby im wierza ze wszyscy tacy sa ><
#99 Merki - 14:33, 26 Jul 2009
Tai

Tai

z tym papierosem przy szyi to chyba nie jest super pomysl :<
#100 Tai - 15:19, 12 Apr 2010
liquidity

liquidity

Haha, włosy by się Tomusiowi zjarały :D
#101 liquidity - 15:48, 12 Apr 2010
Tai

Tai

znaczy, nawet nie o to chodzilo.
po prostu nie jest to przyjemne, przytulac sie ze swoim partnerem i mu klasc na szyi fajke, i go zadymiac, i w ogole.
#102 Tai - 15:51, 12 Apr 2010
liquidity

liquidity

Oj tam oj tam, palacz palaczowi niegroźny dymem. ;)
#103 liquidity - 15:52, 12 Apr 2010
Tai

Tai

palisz? ; D
#104 Tai - 15:57, 12 Apr 2010
liquidity

liquidity

Zdarza mi się wpaść w objęcia tego jakże smrodliwego zwyczaju ;)
#105 liquidity - 15:59, 12 Apr 2010